Er viel niets meer te zeggen op m'n pm?quote:
Pardon, ik moet nog evuh inspiratie op doen.. Komt nog (a)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er viel niets meer te zeggen op m'n pm?
Uhu, alleen is er geen goede ondertiteling voor seizoen 2 te vinden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pardon, ik moet nog evuh inspiratie op doen.. Komt nog (a)
Maar iig.. Netjes dat je al weer kijkt
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:31 schreef Mozy het volgende:
Niet hakken stelletje fags. Ik bedoel harde schoenen.
http://shop.adidas.nl/pro(...)Forum-Mid/detail.jsf
Ok bedankt mattie..Doet me deugdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:36 schreef amenth het volgende:
Omdat je dat nooit zal weten het brein is te ingewikkeld je moet niet eens proberen om te begrijpen wie je bent mara gewroon je leven leven
Hmm maar is dat zo erg dan? Ondertiteling is toch alleen maar afleidend i.m.oquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uhu, alleen is er geen goede ondertiteling voor seizoen 2 te vinden.
Ha ha gr grquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef BobbyB het volgende:
oh hier is de sc ik was jullie al kwijt ha ha
lolquote:
Nee, want ik versta niet alles en van sommige woorden weet ik niet de betekenis.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok bedankt mattie..Doet me deugd
[..]
Hmm maar is dat zo erg dan? Ondertiteling is toch alleen maar afleidend i.m.o
Roflcopterquote:
Haha. Ik haat niet, ik vind ze gewoon niet mooi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ziet deze haten. met zijn fag schoenen.
Beiden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij geen vakantie? Of ben jij een verstandige jongen die een vast ritme aan houdt?
Oh.. Hm ja.. Mja ik weet het dus ook nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, want ik versta niet alles en van sommige woorden weet ik niet de betekenis.
Ik las rendierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef moomoo het volgende:
ik heb al sinds gistermorgen een render aanstaan en hij is pas op d ehelft
Zal je energiemaatschappij blij mee zijn...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef moomoo het volgende:
ik heb al sinds gistermorgen een render aanstaan en hij is pas op d ehelft
Bijv. mijn werk, verpleegkundige.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:21 schreef moomoo het volgende:
[..]
wat is dan leuk werk dat je alleen als werk kan doen en niet als hobby?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |