Het lijkt wel trance.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijkt wel trance.
Me gusta!
Ik snap die benaming van stromingen niet echt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]! Ja, heeft er veel van weg inderdaad. Dit staat er als genre bij: Progressive/ Uplifting Trance. Hm.
Ik merk het.quote:
quote:paardenvervoerding
IK KON ER NIET OP KEAUMUUUUHHHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
misschien hebben ze wel zo'n episch kattenmeubel dat dat beest zich geen seconde verveelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
elke kat wil naar buitenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:11 schreef moomoo het volgende:
[..]
misschien hebben ze wel zo'n episch kattenmeubel dat dat beest zich geen seconde verveelt.
wat een KANKERSLECHT nummerquote:
Slim.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef Dwab het volgende:
Jawel, want ik ben bang dat ik zijn trots krenk. Hij is namelijk al vrij onzeker in bed... Om hem wat meer zelfvertrouwen te geven heb ik vaak gedaan alsof alles helemaal geweldig is qua seks... Ook wel dom natuurlijk, maar ik wil hem niet beledigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |