abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93205682
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik citeer een meneer die ik gisteren heb ontmoet:

[..]

Meer dan lachen kan ik niet, sorry, wat een miereneuker zeg. :D
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_93205770
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Meer dan lachen kan ik niet, sorry, wat een miereneuker zeg. :D
Vond het echt een geweldige vent. Hij liep ook rond in zo'n boeddhisten-kloffie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_93205879
quote:
3s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Een dier heeft geen belang, alleen een welzijn.
Dat betekent niet dat je dieren maar aan de kant moet schuiven tbv het belang van de mens.
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:29:04 #254
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93205948
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vond het echt een geweldige vent. Hij liep ook rond in zo'n boeddhisten-kloffie.

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

[ Bericht 2% gewijzigd door Zeeland op 23-02-2011 16:39:50 ]
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:37:57 #255
165633 eriksd
The grand facade...
pi_93206402
quote:
quote:
Uitbuiting illegalen in villawijk HAARLEM - De politie van Kennemerland jaagt op illegalen die als huishoudelijke hulp fungeren in dure villawijken in en om Haarlem.

Het gaat in de meeste gevallen om Afrikaanse vrouwen, meldt de IJmuider Courant. De zaak kwam aan het licht toen een 26-jarige Ghanese vrouw zonder verblijfsvergunning op 1 februari door de politie werd opgemerkt toen ze een sleutel in de voordeur van een riante villa in Bloemendaal stak.

De vrouw bekende meteen illegaal in Nederland te verblijven en als schoonmaakster in de woning te werken.

Rond de dertig illegale werksters werden door de busmaatschappij Connexxion vervoerd naar de dure villawijken, blijkt uit het proces-verbaal 'Controle Connexxion / Schoonmaaksters'.

In het proces-verbaal staat ook dat de politie met de busmaatschappij Connexxion samenwerkte om illegalen op te sporen: "Uit observaties bleek dat grote groepen niet-westerse, allochtone vrouwen vanuit verschillende buslijnen aankwamen in Haarlem en overstapten op buslijnen richting dure villabuurten in de omgeving Haarlem, Heemstede, Aerdenhout en Overveen. Volgens medewerkers van Connexxion maakten elke dag, in de ochtenduren, rond de dertig vrouwen van Afrikaanse afkomst gebruik van de lijnen 140 en 80."

Connexxion ging zelfs met de vrouwen mee naar het werkadres waar ter plaatse door de werkgevers de opgelegde geldboete werd voldaan. Volgens Hans Konijn van de Vreemdelingenpolitie Kennemerland kan de bewoner van de villa in Bloemendaal, die de 26-jarige Ghanese werkster in dienst had, een uitnodiging van de politie tegemoet zien.
Haha, dat is de bus die ik altijd neem als ik bij mijn ouders ben :'). Viel mij ook al op, altijd rond 2 uur zo'n groepje dat instapte. _O-
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_93206501
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou mij niet gezien, (in zijn aanwezigheid) zou 't niet kunnen uithouden. Niets ten nadele van die man ofzo, maar nee dankje.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_93206549
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:43 schreef betyar het volgende:
En nu ga ik de The Usual Suspects kijken.
Hand me the keys you cocksucker.

woensdag 23 februari 2011 @ 16:41:40 #258
165633 eriksd
The grand facade...
pi_93206590
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:41 schreef Tem het volgende:

[..]

Usual Suspects _O_
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_93206841
quote:

[..]

[quote] "Alle levende wezens zijn gelijk. Ganzen, mieren, mensen. Allemaal proberen we hetzelfde; overleven. Wanneer ik 's zomers op het terras zit, zie ik bijvoorbeeld wel eens hoe iemand een vlieg doodslaat. Wat is dat nou voor een onzin? Dat slaat toch nergens op? En dat heeft wat mij betreft ook niets te maken met het boeddhisme. Zoiets doe je gewoon niet; dat zijn basale normen en waarden."
[/quote] Je bent nu zelf getuige geweest van het levende voorbeeld dat religies wel degelijk verschillend zijn. Het boeddhisme heeft respect voor alle levende wezens, terwijl de islam (en het jodendom) op haar feestdag levende dieren dood maakt om de offeren. Er zijn dus wel degelijk verschillen tussen religies onderling in de mate van gewelddadigheid naar levende wezens toe.

En dat dus niet elke religie hetzelfde is of in de kern even gewelddadig/vredelievend is.
pi_93207022
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:46 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Je bent nu zelf getuige geweest van het levende voorbeeld dat religies wel degelijk verschillend zijn. Het boeddhisme heeft respect voor alle levende wezens, terwijl de islam (en het jodendom) op haar feestdag levende dieren dood maakt om de offeren. Er zijn dus wel degelijk verschillen tussen religies onderling in de mate van gewelddadigheid naar levende wezens toe.

En dat dus niet elke religie hetzelfde is of in de kern even gewelddadig/vredelievend is.
[/quote]

Tsja, als iedereen boeddhistisch zou zijn, dan was er absoluut sprake van vrede op aarde. Overigens moet je christenen niet onderschatten. De gematigde jongens zijn heel tof, maar met name in de VS lopen zat extreme gekken rond.
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:50:39 #261
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_93207040
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:41 schreef Tem het volgende:

[..]

de film kijk ik vanavond, met kinderen er constant doorheen en dat geschreeuw om aandacht is een stukje minder kijken. :{ :{
pi_93207067
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef betyar het volgende:

[..]

de film kijk ik vanavond, met kinderen er constant doorheen en dat geschreeuw om aandacht is een stukje minder kijken. :{ :{
wat heb jij nu weer voor haatbaard UI?
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:51:35 #263
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_93207084
quote:

[..]

[..]

Misschien heeft deze meneer wel gelijk. Onder de mensen verafschuwen we het doodslaan van mensen, maar voor de natuur zijn we denk ik niet meer waard dan dieren. We hebben weinig sympathie voor dieren, althans hoe kleiner hoe minder. In feite behoren wij ook tot het dierenrijk, en in die zin heeft deze meneer wel gelijk dat het nergens op slaat.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_93207232
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:51 schreef mlg het volgende:

[..]

Misschien heeft deze meneer wel gelijk. Onder de mensen verafschuwen we het doodslaan van mensen, maar voor de natuur zijn we denk ik niet meer waard dan dieren. We hebben weinig sympathie voor dieren, althans hoe kleiner hoe minder. In feite behoren wij ook tot het dierenrijk, en in die zin heeft deze meneer wel gelijk dat het nergens op slaat.
Zo'n irritante vlieg die de hele tijd op je hand gaat zitten zou jij ook wel doodslaan, of een mier die naar je gebakje kruipt op de tafel.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_93207317
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je bent nu zelf getuige geweest van het levende voorbeeld dat religies wel degelijk verschillend zijn. Het boeddhisme heeft respect voor alle levende wezens, terwijl de islam (en het jodendom) op haar feestdag levende dieren dood maakt om de offeren. Er zijn dus wel degelijk verschillen tussen religies onderling in de mate van gewelddadigheid naar levende wezens toe.

Tsja, als iedereen boeddhistisch zou zijn, dan was er absoluut sprake van vrede op aarde. Overigens moet je christenen niet onderschatten. De gematigde jongens zijn heel tof, maar met name in de VS lopen zat extreme gekken rond.
[/quote] Ik onderschat de christenen zeker niet. Sterker nog, het christendom en de islam zijn de 2 meest gewelddadige religies aller tijden. Maar je ontwijkt mijn punt:

Niet alle religies zijn gelijk aan elkaar en in de kern hanteert de ene religie meer gewelddadigheid dan dat de andere religie hanteert.

Ben je het daarmee eens of niet?
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:57:18 #266
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_93207361
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:51 schreef Tem het volgende:

[..]

wat heb jij nu weer voor haatbaard UI?
Ik was galgje aan het spelen met mijn zoontje en dacht hee ik ga zo'n UI maken. Maar vond hem te klein maar dat is niet, dus ik gebruik hem nu.
pi_93207389
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:57 schreef betyar het volgende:

[..]

Ik was galgje aan het spelen met mijn zoontje en dacht hee ik ga zo'n UI maken.
Leuke vader, bij z'n zoontje denkt hij ineens aan mr. Monopoly aan de galg.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:58:18 #268
294269 mlg
pi_93207395
quote:
3s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Zo'n irritante vlieg die de hele tijd op je hand gaat zitten zou jij ook wel doodslaan, of een mier die naar je gebakje kruipt op de tafel.
Ja, maar ik stoor me meer aan bepaalde slag mensen, dan aan een vlieg die op mijn hand gaat zitten. Die slaat een gewoon mens ook niet dood.
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:59:33 #269
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_93207461
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:57 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Leuke vader, bij z'n zoontje denkt hij ineens aan mr. Monopoly aan de galg.
:D Nog altijd beter dan deze mensen:

http://www.liveleak.com/view?i=f9e_1192234294
pi_93207775
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:57 schreef betyar het volgende:

[..]

Ik was galgje aan het spelen met mijn zoontje en dacht hee ik ga zo'n UI maken. Maar vond hem te klein maar dat is niet, dus ik gebruik hem nu.
Oh maar dat mannetje staat voor een bankdirecteur ofzo?
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:11:39 #272
294269 mlg
pi_93208157
Misschien is dit iets voor tomlievense/zeeland? :D
pi_93208451
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:56 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ik onderschat de christenen zeker niet. Sterker nog, het christendom en de islam zijn de 2 meest gewelddadige religies aller tijden. Maar je ontwijkt mijn punt:

Niet alle religies zijn gelijk aan elkaar en in de kern hanteert de ene religie meer gewelddadigheid dan dat de andere religie hanteert.

Ben je het daarmee eens of niet?
[/quote]

Naar mijn weten heb ik nooit anders beweerd. Ik heb nooit geclaimd dat de islam per se een vredelievende religie. Ik hang enkel de malle filosofie aan dat je mensen dient te beoordelen naar hun handelen.
pi_93208617
Zodra een religie wordt geïnstitutionaliseerd gaat het fout,
pi_93208679
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
Naar mijn weten heb ik nooit anders beweerd. Ik heb nooit geclaimd dat de islam per se een vredelievende religie. Ik hang enkel de malle filosofie aan dat je mensen dient te beoordelen naar hun handelen.
Daar heb ik het niet over of de islam wel of niet vredelievend vindt.

Ik hoor vanuit het linkse kamp maar al te vaak dat alle religies inherent even gewelddadig of vredelievend zijn. Dat is mijn punt.

Snap je dus dat het niet gek is dat de islam als gewelddadiger dan het boeddhisme bijvoorbeeld naar buiten komt door o.a. de mate van gewelddadigheid naar levende wezens toe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')