Meer dan lachen kan ik niet, sorry, wat een miereneuker zeg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik citeer een meneer die ik gisteren heb ontmoet:
[..]
Vond het echt een geweldige vent. Hij liep ook rond in zo'n boeddhisten-kloffie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meer dan lachen kan ik niet, sorry, wat een miereneuker zeg.
Dat betekent niet dat je dieren maar aan de kant moet schuiven tbv het belang van de mens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een dier heeft geen belang, alleen een welzijn.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vond het echt een geweldige vent. Hij liep ook rond in zo'n boeddhisten-kloffie.
quote:
Haha, dat is de bus die ik altijd neem als ik bij mijn ouders benquote:Uitbuiting illegalen in villawijk HAARLEM - De politie van Kennemerland jaagt op illegalen die als huishoudelijke hulp fungeren in dure villawijken in en om Haarlem.
Het gaat in de meeste gevallen om Afrikaanse vrouwen, meldt de IJmuider Courant. De zaak kwam aan het licht toen een 26-jarige Ghanese vrouw zonder verblijfsvergunning op 1 februari door de politie werd opgemerkt toen ze een sleutel in de voordeur van een riante villa in Bloemendaal stak.
De vrouw bekende meteen illegaal in Nederland te verblijven en als schoonmaakster in de woning te werken.
Rond de dertig illegale werksters werden door de busmaatschappij Connexxion vervoerd naar de dure villawijken, blijkt uit het proces-verbaal 'Controle Connexxion / Schoonmaaksters'.
In het proces-verbaal staat ook dat de politie met de busmaatschappij Connexxion samenwerkte om illegalen op te sporen: "Uit observaties bleek dat grote groepen niet-westerse, allochtone vrouwen vanuit verschillende buslijnen aankwamen in Haarlem en overstapten op buslijnen richting dure villabuurten in de omgeving Haarlem, Heemstede, Aerdenhout en Overveen. Volgens medewerkers van Connexxion maakten elke dag, in de ochtenduren, rond de dertig vrouwen van Afrikaanse afkomst gebruik van de lijnen 140 en 80."
Connexxion ging zelfs met de vrouwen mee naar het werkadres waar ter plaatse door de werkgevers de opgelegde geldboete werd voldaan. Volgens Hans Konijn van de Vreemdelingenpolitie Kennemerland kan de bewoner van de villa in Bloemendaal, die de 26-jarige Ghanese werkster in dienst had, een uitnodiging van de politie tegemoet zien.
Nou mij niet gezien, (in zijn aanwezigheid) zou 't niet kunnen uithouden. Niets ten nadele van die man ofzo, maar nee dankje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vond het echt een geweldige vent. Hij liep ook rond in zo'n boeddhisten-kloffie.
Hand me the keys you cocksucker.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:43 schreef betyar het volgende:
En nu ga ik de The Usual Suspects kijken.
Usual Suspectsquote:
[/quote] Je bent nu zelf getuige geweest van het levende voorbeeld dat religies wel degelijk verschillend zijn. Het boeddhisme heeft respect voor alle levende wezens, terwijl de islam (en het jodendom) op haar feestdag levende dieren dood maakt om de offeren. Er zijn dus wel degelijk verschillen tussen religies onderling in de mate van gewelddadigheid naar levende wezens toe.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[quote] "Alle levende wezens zijn gelijk. Ganzen, mieren, mensen. Allemaal proberen we hetzelfde; overleven. Wanneer ik 's zomers op het terras zit, zie ik bijvoorbeeld wel eens hoe iemand een vlieg doodslaat. Wat is dat nou voor een onzin? Dat slaat toch nergens op? En dat heeft wat mij betreft ook niets te maken met het boeddhisme. Zoiets doe je gewoon niet; dat zijn basale normen en waarden."
Je bent nu zelf getuige geweest van het levende voorbeeld dat religies wel degelijk verschillend zijn. Het boeddhisme heeft respect voor alle levende wezens, terwijl de islam (en het jodendom) op haar feestdag levende dieren dood maakt om de offeren. Er zijn dus wel degelijk verschillen tussen religies onderling in de mate van gewelddadigheid naar levende wezens toe.quote:
de film kijk ik vanavond, met kinderen er constant doorheen en dat geschreeuw om aandacht is een stukje minder kijken.quote:
wat heb jij nu weer voor haatbaard UI?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef betyar het volgende:
[..]
de film kijk ik vanavond, met kinderen er constant doorheen en dat geschreeuw om aandacht is een stukje minder kijken.![]()
Misschien heeft deze meneer wel gelijk. Onder de mensen verafschuwen we het doodslaan van mensen, maar voor de natuur zijn we denk ik niet meer waard dan dieren. We hebben weinig sympathie voor dieren, althans hoe kleiner hoe minder. In feite behoren wij ook tot het dierenrijk, en in die zin heeft deze meneer wel gelijk dat het nergens op slaat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[..]
Zo'n irritante vlieg die de hele tijd op je hand gaat zitten zou jij ook wel doodslaan, of een mier die naar je gebakje kruipt op de tafel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Misschien heeft deze meneer wel gelijk. Onder de mensen verafschuwen we het doodslaan van mensen, maar voor de natuur zijn we denk ik niet meer waard dan dieren. We hebben weinig sympathie voor dieren, althans hoe kleiner hoe minder. In feite behoren wij ook tot het dierenrijk, en in die zin heeft deze meneer wel gelijk dat het nergens op slaat.
Tsja, als iedereen boeddhistisch zou zijn, dan was er absoluut sprake van vrede op aarde. Overigens moet je christenen niet onderschatten. De gematigde jongens zijn heel tof, maar met name in de VS lopen zat extreme gekken rond.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent nu zelf getuige geweest van het levende voorbeeld dat religies wel degelijk verschillend zijn. Het boeddhisme heeft respect voor alle levende wezens, terwijl de islam (en het jodendom) op haar feestdag levende dieren dood maakt om de offeren. Er zijn dus wel degelijk verschillen tussen religies onderling in de mate van gewelddadigheid naar levende wezens toe.
En dat dus niet elke religie hetzelfde is of in de kern even gewelddadig/vredelievend is.
Ik was galgje aan het spelen met mijn zoontje en dacht hee ik ga zo'n UI maken. Maar vond hem te klein maar dat is niet, dus ik gebruik hem nu.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:51 schreef Tem het volgende:
[..]
wat heb jij nu weer voor haatbaard UI?
Leuke vader, bij z'n zoontje denkt hij ineens aan mr. Monopoly aan de galg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik was galgje aan het spelen met mijn zoontje en dacht hee ik ga zo'n UI maken.
Ja, maar ik stoor me meer aan bepaalde slag mensen, dan aan een vlieg die op mijn hand gaat zitten. Die slaat een gewoon mens ook niet dood.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo'n irritante vlieg die de hele tijd op je hand gaat zitten zou jij ook wel doodslaan, of een mier die naar je gebakje kruipt op de tafel.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuke vader, bij z'n zoontje denkt hij ineens aan mr. Monopoly aan de galg.
Oh maar dat mannetje staat voor een bankdirecteur ofzo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik was galgje aan het spelen met mijn zoontje en dacht hee ik ga zo'n UI maken. Maar vond hem te klein maar dat is niet, dus ik gebruik hem nu.
Ik onderschat de christenen zeker niet. Sterker nog, het christendom en de islam zijn de 2 meest gewelddadige religies aller tijden. Maar je ontwijkt mijn punt:quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:56 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Tsja, als iedereen boeddhistisch zou zijn, dan was er absoluut sprake van vrede op aarde. Overigens moet je christenen niet onderschatten. De gematigde jongens zijn heel tof, maar met name in de VS lopen zat extreme gekken rond.
Daar heb ik het niet over of de islam wel of niet vredelievend vindt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
Naar mijn weten heb ik nooit anders beweerd. Ik heb nooit geclaimd dat de islam per se een vredelievende religie. Ik hang enkel de malle filosofie aan dat je mensen dient te beoordelen naar hun handelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |