quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Es geht mir gut, und mit dich großer bijdehand?Mit mich auch, mein kleine kroketchen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
omg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mit mich auch, mein kleine kroketchen....
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef bijdehand het volgende:
Ben wel blij dat de plannen van de Duitsers en de Japanners niet door zijn gegaan, anders was dit wellicht onze toekomst:
[ afbeelding ]
En je had dan niet beter gewetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef bijdehand het volgende:
Ben wel blij dat de plannen van de Duitsers en de Japanners niet door zijn gegaan, anders was dit wellicht onze toekomst:
[ afbeelding ]
quote:
Nee zou toch wel leuk zijn?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En je had dan niet beter geweten
Een kroket zal nooit meer hetzelfde blijven.quote:
Duitse pokémon, the best of both worlds!quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Duitse pokémon, the best of both worlds!
Wir mussen sie allen fangen!
?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je KK's pillen geslikt ofzo?
Gotta exterminate them al ^^quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Duitse pokémon, the best of both worlds!
Wir mussen sie allen fangen!
Met South Park zou ook wat te doen moeten zijn danquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gotta exterminate them al ^^
*Rommel, I choose you! Use hail!*
Met SouthPark hebben ze dat al gedaan, Cartman als Hitlerquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Met South Park zou ook wat te doen moeten zijn dan
'Oh Mein Gott sie haben Anne Frank getötet... DU SCHWEINE!'
hahaquote:
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
haha
Dat is wel erg slecht
Om te krijgen zijn ze meestal ook geen pretje. Als het voor niet te veel man is en het om een onderwerp gaat waar ik geďnteresseerd in ben en waar ik enthousiast over kan vertellen vind ik het niet zo erg om het te gevenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik haat ze vooral om te geven... frustrerend als mensen denken dat ik ze de hele dag ga entertainen.
Na anderhalf uur heb ik het echt wel weer gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |