quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Duitse pokémon, the best of both worlds!
Wir mussen sie allen fangen!
?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je KK's pillen geslikt ofzo?
Gotta exterminate them al ^^quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Duitse pokémon, the best of both worlds!
Wir mussen sie allen fangen!
Met South Park zou ook wat te doen moeten zijn danquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gotta exterminate them al ^^
*Rommel, I choose you! Use hail!*
Met SouthPark hebben ze dat al gedaan, Cartman als Hitlerquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Met South Park zou ook wat te doen moeten zijn dan
'Oh Mein Gott sie haben Anne Frank getötet... DU SCHWEINE!'
hahaquote:
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
haha
Dat is wel erg slecht
Om te krijgen zijn ze meestal ook geen pretje. Als het voor niet te veel man is en het om een onderwerp gaat waar ik geďnteresseerd in ben en waar ik enthousiast over kan vertellen vind ik het niet zo erg om het te gevenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik haat ze vooral om te geven... frustrerend als mensen denken dat ik ze de hele dag ga entertainen.
Na anderhalf uur heb ik het echt wel weer gehad...
quote:Wilders trekt veel bekijks in Den Bosch
DEN BOSCH - Het bliksembezoek van Geert Wilders aan Den Bosch bracht vanmiddag veel PVV-fans op de been. De Limburgse politicus stak een kaarsje aan in de Sint-Jan en wandelde daarna naar de banketbakkerij van Jan de Groot, waar hij een Bossche Bol at.
Al sinds begin deze week toert Wilders door het land, om zo de belangstelling voor de Provinciale Statenverkiezingen van woensdag 2 maart op te krikken. "Brabant is voor de PVV een belangrijke provincie", sprak Wilders. "We willen laten zien dat we geen Randstad-partij zijn." Op zijn wandeling van de Sint-Jan naar de lunchroom van Jan de Groot werd Wilders regelmatig aangeklampt door mensen die met hem op de foto wilden en hem luidkeels aanmoedigden. Ook bij het verorberen van zijn Bossche Bol kwamen veel mensen Wilders de hand schudden. De PVV-leider werd vergezeld door de Brabantse PVV-kandidaten voor de Provinciale Staten.
Ghehe....quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef Ceased2Be het volgende:
Niet eens gestikt in z'n Bossche Bol
Ik heb dat onder in m'n nek, een heel klein beetje. Gevolg: open bultjes en pijn, PIJN, pijn als ik aftershave op doe (tegen beter weten inquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:48 schreef kutkabouter het volgende:
Ben ik mooi klaar mee.Ik heb een zeer lichte vorm van krentenbaard, en nu mag ik me, tot het weg is en ver daarna, niet meer scheren.
Dat kan dus goed iets van 2 maanden duren.
Kan je zalf tegen halen. Fucidinezuur moet je hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb dat onder in m'n nek, een heel klein beetje. Gevolg: open bultjes en pijn, PIJN, pijn als ik aftershave op doe (tegen beter weten in)
Marijnissen en Halsema ook wat mij betreft... ik heb aan Wilders als persoon ook geen hekel. In interviews komt ie altijd wel sympathiek over, maar z'n boodschap raakt kant nog walquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:42 schreef bijdehand het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar die man heeft wel hart voor z'n boodschap, of je je nou in die boodschap kan vinden of niet. Andere fractieleiders hebben dat veel maar dan ook veel minder.
Godver en dan loop ik daar al 2 jaar meequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Kan je zalf tegen halen. Fucidinezuur moet je hebben.
Ja, maar dat is wel belangrijk. Halsema vond ik een erg goede politica, ook al was ik het bijna nooit met haar eens. Sap daarentegen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Marijnissen en Halsema ook wat mij betreft... ik heb aan Wilders als persoon ook geen hekel. In interviews komt ie altijd wel sympathiek over, maar z'n boodschap raakt kant nog wal
Wel op recept, maar het is gratis als het goed is. Gewoon een keer langs de huisarts gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Godver en dan loop ik daar al 2 jaar mee![]()
De nieuwe Mariëtte Hamer.quote:Ja, maar dat is wel belangrijk. Halsema vond ik een erg goede politica, ook al was ik het bijna nooit met haar eens. Sap daarentegen...Wat zij allemaal verkondigt...
Ik schaam me nu echt voor deze naamgenoot.quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik schaam me nu echt voor deze naamgenoot.
Wat een kankernummer.
klopt, maar ik vind het toch grappig op de een of andere manierquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]!!
Maar ok, carnaval komt weer de hoek om.
oneensquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:35 schreef kutkabouter het volgende:
Zachte g harde l is echt een categorie of 10 boven deze kanker.
Dat is juist het mooiste.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zachte G harde L is tr ouwens helemaal rampzalig.. En dan ook nog opgenomen in amsterdam
Het is ook nooit goed..quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Daar krijg ik dan weer een slappe L van..
Eens. Blijft een leuk liedje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:35 schreef kutkabouter het volgende:
Zachte g harde l is echt een categorie of 10 boven deze kanker.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik ga nog steeds voor 'spijker in menne kop'
En alles variaties die ik met collega's erop gemaakt heb
'Tipex in m'n oog'
'Neger in m'n reet'
etc
Held.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik ga nog steeds voor 'spijker in menne kop'
En alles variaties die ik met collega's erop gemaakt heb
'Tipex in m'n oog'
'Neger in m'n reet'
etc
neuhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge! ligt iedereen nog te pitten ofzo?
nee ben aan het werk, net als gisterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Je kan er ook in Delft mee gaan rondlopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:55 schreef kutkabouter het volgende:
Waarom zijn die kankermorphsuits zo kankerduur en is die levertijd zo kankerlang.
Dat wordt dus weer een of ander standaard carnavalsoutfit kopen, waar half brabant meer rond loopt.
Carnaval is much more importantquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je kan er ook in Delft mee gaan rondlopen.
Hoe ga je nu?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Carnaval is much more important
weet ik dus nog niet.quote:
quote:Vos boven in hoogste Britse wolkenkrabber
LONDEN - Een dappere vos heeft de trappen van de hoogste wolkenkrabber van Groot-Brittannië beklommen. Het roofdier leefde twee weken lang op de 72e verdieping van de Shardtoren, die in aanbouw is in Centraal-Londen.
Š NU.nl
De vos leefde al die tijd van eten dat bouwvakkers hem toewierpen. Hij liet zich lastig vangen, toen dierenredders hem naar een veiliger oord wilden brengen. Pas na vele pogingen in de 288 meter hoge toren stapte het dier in een kooi.
De vos werd Romeo genoemd en naar een centrum buiten Londen gebracht. ''Romeo was in goede gezondheid, hoewel hij een tijdje weinig had gegeten'', zei Ted Burden van Riverside Animal Centre vrijdag.
''We hebben hem een paar goede maaltijden gegeven. En uitgelegd dat als vossen bedoeld waren om op de 72e etage te leven, ze wel vleugels hadden ontwikkeld'', zei hij lachend. De vos is uitgezet in de natuur.
Morphsuit?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:55 schreef kutkabouter het volgende:
Waarom zijn die kankermorphsuits zo kankerduur en is die levertijd zo kankerlang.
Dat wordt dus weer een of ander standaard carnavalsoutfit kopen, waar half brabant meer rond loopt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:10 schreef kutkabouter het volgende:
Ja die, maar dan rood, een gele pruik en witte shaders.
Fucking awesome zou dat zijn.
Ik als the doppler effect.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Als ik carnaval ga vieren ga ik als facebook
Die is vet.quote:
Pennyquote:
Barriequote:
Heeeel veel slapen en naar een verjaardag. Veelste wild.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:36 schreef FedExpress het volgende:
en nog wilde plannen voor het weekend?
morgenvroeg werken. in de middag verjaardag, avond verjaardag + uit. zondag voetballen. en dan moet ik ergens nog aan een verslag gaan werkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heeeel veel slapen en naar een verjaardag. Veelste wild.En jij?
quote:
Geen last vanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:42 schreef FedExpress het volgende:
ik heb last van chronisch tijdgebrek
Ik heb tijd over...wat van mij hebben?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:42 schreef FedExpress het volgende:
nou, als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb tijd over...wat van mij hebben?
Dat heb ik altijd, terwijl ik toch heel de dag geen kut uitvoer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:42 schreef FedExpress het volgende:
Join the club.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemiddag.
Ben net pas wakker.
En hoe ga je?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Join the club.
Ik heb echt een zwaar chill carnavalspak.![]()
Wel ernstig gay trouwens maar lekker boeiend.
Ja. Die film staat al superlang op m'n PC maar ontdek 'm nu pasquote:
Als condoom?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Join the club.
Ik heb echt een zwaar chill carnavalspak.![]()
Wel ernstig gay trouwens maar lekker boeiend.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:40 schreef kutkabouter het volgende:
En godverdomme, als ik het hier opschrijf klinkt het nog gayer.
Omgquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:40 schreef kutkabouter het volgende:
Een witte tuinbroek met rooie hartjes erop, en dan zo'n "comboy" jasje, maar dan niet van leer maar gewoon een of ander stofje met op de voorkant allemaal eurobiljetten geprint en de achterkant paars.
En godverdomme, als ik het hier opschrijf klinkt het nog gayer.
Ik zal straks eens een foto maken.
Het is carnaval, het maakt allemaal geen fuck uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |