Als we nou met z'n allen in therapie gaan krijgen we vast groepskorting.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik roep op m'n werk de hele dag tegen het kippenhok: TSJIKKIEEEEESSSSS
Ik druk 1 keer per weekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik douche met mijn zwembroek aan
quote:
leuk, en dan op TV ofzo? Of houden we het privé?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als we nou met z'n allen in therapie gaan krijgen we vast groepskorting.
Of ze stoppen ons 3 maanden met z'n allen in een huis. Dat kan ook.
Kan best op tv. Geen hond die het zietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
leuk, en dan op TV ofzo? Of houden we het privé?
Tsja, hopeloos, reddeloos en redeloos..... Bereid je voor op het zwarte gat over 12 weken....quote:
Doe je al vet in je haar?quote:
alleen hier op fok, maarja, die kennen we hèquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kan best op tv. Geen hond die het ziet.
neeeee hij is tofffffquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:45 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, nu even fakking on-topic: effe Gerard op z'n smoel zien gaan op de rode bank.
Wedden dat als ie het fout heeft dattie dan zegt: jaaaa, wist ik toch.......
Nee hij gaat teveel met Gerard om.quote:
Denk dan vooral niet aan de slakkensporen die vanavond op tafel terecht gaan komen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
ik weet niet hoe het met jullie zit, maar die hap die ze elke avond maken, die ziet er altijd maar onsmakelijk uit. Ik moet nog eten, maar ik heb spontaan geen trek meer
Zo doen ze het in het leger ook. Grote pan rats kuch en bonenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
ik weet niet hoe het met jullie zit, maar die hap die ze elke avond maken, die ziet er altijd maar onsmakelijk uit. Ik moet nog eten, maar ik heb spontaan geen trek meer
Wat was dat ook weer? Vlees brood en bonen oid toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zo doen ze het in het leger ook. Grote pan rats kuch en bonen
Zoiets maar ik heb t zelf ook nooit opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat was dat ook weer? Vlees brood en bonen oid toch?
En dat houdt in?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:52 schreef Nostalgist het volgende:
Joanna heeft contact met thuis aangevraagd !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |