Kreatief met kurk haar...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klinkt echt als een leuke hobby!!
Zag jij er geen teken in dan? ;-)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
Gerard gaat op zoek naar hints op de ramen?
Ja daar ben ik ook heel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:04 schreef MissJ.24 het volgende:
Gerard is zo overtuigd van zijn gelijk dat die al wil gaan juichen.................
Kijken hoe koelbloedig die zo zijn verlies gaat opnemen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook heel benieuwd naar.
Kunnen we zien of hij een echte vent is of niet
Sofia zit er nog inquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:08 schreef Flashbox het volgende:
Wie zit er eigenlijk in de Kvdw, dat die 2 streams zo lang gelockt blijven.
Hmm, tekens aan de wand, op de ramen, what's next? Dan gaat hij een cold reading op de cavia van Cynthia doen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zag jij er geen teken in dan? ;-)
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:13 schreef Darakka het volgende:
Gerard heeft nog een clue gevonden, tegen het raam blazen.
Lol, verwacht je een slakkenspoor?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:17 schreef Darakka het volgende:
Als Aafke met borst vooruit levend gaat sjoelen kan er niet meer van de tafel worden gegeten.
Haha zoiets!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, verwacht je een slakkenspoor?
ik ook, hoop dat ze nog gaan sjoelen, tenminste wat om over te lullen (en lachen)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:26 schreef MissJ.24 het volgende:
Ben koffie pakken, val in slaap bij Laura en Alex.
Hebben ze een sjoelbak ineens?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, hoop dat ze nog gaan sjoelen, tenminste wat om over te lullen (en lachen)
Nope, wasmiddel op tafel en levend sjoelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hebben ze een sjoelbak ineens?
ja, een levendequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hebben ze een sjoelbak ineens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |