FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:22 schreef mr.masters het volgende:
Lekker direct ui het pak drinken, iedereen gelijk herpes in het huis, goeie missie Sofia
Aafke.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Aafke verwacht vanavond wat...een showtje........als afscheid al......wat moeten de mannen klaarmaken........
Prima ... zolang ik maar geen last krijg van de baard in m'n kruis!quote:
Checkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:26 schreef MissJ.24 het volgende:
MOD!!! DIe kut vergeet het nummer aante passen...
(blaast onschuldig op nagels
Nu moet jij uit die herpes fles van Sofia drinkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:26 schreef MissJ.24 het volgende:
MOD!!! DIe kut vergeet het nummer aante passen...
(blaast onschuldig op nagels
Je weet dat Sinterklaas niet bestaat he?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Prima ... zolang ik maar geen last krijg van de baard in m'n kruis!
Waarom sparen ze die flessen rosé?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:26 schreef Razor21 het volgende:
Wanneer hebben ze eigenlijk voor het laatst echt drank gehad?? Volgens mij pas 1 of 2 keer vorige week?
Ja volgens mij 2x, en gister 2 flessen rosequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:26 schreef Razor21 het volgende:
Wanneer hebben ze eigenlijk voor het laatst echt drank gehad?? Volgens mij pas 1 of 2 keer vorige week?
Kunnen ze aan hun moeder laten zien hoeveel ze wel niet gedronken hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:27 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Waarom sparen ze die flessen rosé?
Yeps.. Maar de Kerstman wel he? Zeg ja! Anders zoek ik je op en beuk je af!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je weet dat Sinterklaas niet bestaat he?
Volle flessen bedoel ik, of bedoel jij dat ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Kunnen ze aan hun moeder laten zien hoeveel ze wel niet gedronken hebben
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps.. Maar de Kerstman wel he? Zeg ja! Anders zoek ik je op en beuk je af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |