Nou, och, er zijn daar genoeg vrouwen in huis die daar even een klein hintje over kunnen laten vallen, maar goed misschien is dat wel een beetje naief van mij.quote:
heeft joanna nog gepraat het laatste uur? tsjikkiesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik moet me ook altijd fakking verdedigen...
Bedoelt Hmmmmm, weet niet of ik Sharon zo charmant vindquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:34 schreef kahaarin het volgende:
Hmmm, weet niet of ik die witte broek van Sharon met dat korte shirt er op wel zo charmant vind....
Je bent gewoon jaloers! Iedereen is gewoon fakking jaloers op mijn blonde haar en mijn neptieten!quote:
Ze heeft hoofdzakelijk de FEBO toegesproken toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heeft joanna nog gepraat het laatste uur? tsjikkies
*ril*quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers! Iedereen is gewoon fakking jaloers op mijn blonde haar en mijn neptieten!.
joanna toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie was net bij de psycholoog best wel lang binnen?
Blonde dollyquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie was net bij de psycholoog best wel lang binnen?
Lol, er zijn grotere bouwvaksters/rouwdouwsters aanwezig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
Bedoelt Hmmmmm, weet niet of ik Sharon zo charmant vind
quote:
Ik kleed me tegenwoordig 5 x per dag om :-)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef beaverhausen het volgende:
Ik kijk te veel streams.
Ik heb mezelf vandaag al op meerdere "Geeeeerrraaaaaarrd"s en zelfs een enkele "fakking" betrapt.
En ik zit 3 keer per dag te makeuppenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kleed me tegenwoordig 5 x per dag om :-)
Spreek je mensen al aan met tsjikkies?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kleed me tegenwoordig 5 x per dag om :-)
ik roep op m'n werk de hele dag tegen het kippenhok: TSJIKKIEEEEESSSSSquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef beaverhausen het volgende:
Ik kijk te veel streams.
Ik heb mezelf vandaag al op meerdere "Geeeeerrraaaaaarrd"s en zelfs een enkele "fakking" betrapt.
Dat durft niemand, geen hondquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:39 schreef xxbritt het volgende:
Is de rode bank voor Sofia al geweest?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
aka Poetsmuts/doos, juffrouw mier, jankerd etc etc etc.
Ja, wildvreemde mensen..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Spreek je mensen al aan met tsjikkies?
Ik douche met mijn zwembroek aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef beaverhausen het volgende:
Ik kijk te veel streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |