Had je eerder moeten roepen, streams are up again.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:31 schreef superkokje het volgende:
Wordt tijd voor wat aktie en 4 streams
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:31 schreef superkokje het volgende:
Wordt tijd voor wat aktie en 4 streams
Al een half uur..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:34 schreef beaverhausen het volgende:
Wacht even..Alex en Laura zitten weer bij elkaar?.
Surprise!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:34 schreef beaverhausen het volgende:
Wacht even..Alex en Laura zitten weer bij elkaar?.
Ben ik zo lang weg geweest?!quote:
Ik ook niet... ik irriteer me kapot aan Alexquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:35 schreef Killersmile het volgende:
[..]
vind er geen reet aan dat stel
Er zapten kijkers wegquote:
ja, waar heb je fakking gezeten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ben ik zo lang weg geweest?!.
moet dat danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:34 schreef kahaarin het volgende:
Hmmm, weet niet of ik die witte broek van Sharon met dat korte shirt er op wel zo charmant vind....
Omdat sommige mensen nog moeten eten.quote:
Ga je dr nu fakking aanvallen en moet ze zich weer fakking verdedigen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, waar het je fakking gezeten?
Ik zat te janken in de KvdW natuurlijk! Waar anders?!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, waar het je fakking gezeten?
over je neptieten zeker weerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zat te janken in de KvdW natuurlijk! Waar anders?!.
Ik moet me ook altijd fakking verdedigen..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga je dr nu fakking aanvallen en moet ze zich weer fakking verdedigen?
Nou, och, er zijn daar genoeg vrouwen in huis die daar even een klein hintje over kunnen laten vallen, maar goed misschien is dat wel een beetje naief van mij.quote:
heeft joanna nog gepraat het laatste uur? tsjikkiesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik moet me ook altijd fakking verdedigen...
Bedoelt Hmmmmm, weet niet of ik Sharon zo charmant vindquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:34 schreef kahaarin het volgende:
Hmmm, weet niet of ik die witte broek van Sharon met dat korte shirt er op wel zo charmant vind....
Je bent gewoon jaloers! Iedereen is gewoon fakking jaloers op mijn blonde haar en mijn neptieten!quote:
Ze heeft hoofdzakelijk de FEBO toegesproken toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heeft joanna nog gepraat het laatste uur? tsjikkies
*ril*quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers! Iedereen is gewoon fakking jaloers op mijn blonde haar en mijn neptieten!.
joanna toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie was net bij de psycholoog best wel lang binnen?
Blonde dollyquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie was net bij de psycholoog best wel lang binnen?
Lol, er zijn grotere bouwvaksters/rouwdouwsters aanwezig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
Bedoelt Hmmmmm, weet niet of ik Sharon zo charmant vind
quote:
Ik kleed me tegenwoordig 5 x per dag om :-)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef beaverhausen het volgende:
Ik kijk te veel streams.
Ik heb mezelf vandaag al op meerdere "Geeeeerrraaaaaarrd"s en zelfs een enkele "fakking" betrapt.
En ik zit 3 keer per dag te makeuppenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kleed me tegenwoordig 5 x per dag om :-)
Spreek je mensen al aan met tsjikkies?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kleed me tegenwoordig 5 x per dag om :-)
ik roep op m'n werk de hele dag tegen het kippenhok: TSJIKKIEEEEESSSSSquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef beaverhausen het volgende:
Ik kijk te veel streams.
Ik heb mezelf vandaag al op meerdere "Geeeeerrraaaaaarrd"s en zelfs een enkele "fakking" betrapt.
Dat durft niemand, geen hondquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:39 schreef xxbritt het volgende:
Is de rode bank voor Sofia al geweest?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
aka Poetsmuts/doos, juffrouw mier, jankerd etc etc etc.
Ja, wildvreemde mensen..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Spreek je mensen al aan met tsjikkies?
Ik douche met mijn zwembroek aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef beaverhausen het volgende:
Ik kijk te veel streams.
Als we nou met z'n allen in therapie gaan krijgen we vast groepskorting.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik roep op m'n werk de hele dag tegen het kippenhok: TSJIKKIEEEEESSSSS
Ik druk 1 keer per weekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik douche met mijn zwembroek aan
quote:
leuk, en dan op TV ofzo? Of houden we het privé?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als we nou met z'n allen in therapie gaan krijgen we vast groepskorting.
Of ze stoppen ons 3 maanden met z'n allen in een huis. Dat kan ook.
Kan best op tv. Geen hond die het zietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
leuk, en dan op TV ofzo? Of houden we het privé?
Tsja, hopeloos, reddeloos en redeloos..... Bereid je voor op het zwarte gat over 12 weken....quote:
Doe je al vet in je haar?quote:
alleen hier op fok, maarja, die kennen we hèquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kan best op tv. Geen hond die het ziet.
neeeee hij is tofffffquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:45 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, nu even fakking on-topic: effe Gerard op z'n smoel zien gaan op de rode bank.
Wedden dat als ie het fout heeft dattie dan zegt: jaaaa, wist ik toch.......
Nee hij gaat teveel met Gerard om.quote:
Denk dan vooral niet aan de slakkensporen die vanavond op tafel terecht gaan komen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
ik weet niet hoe het met jullie zit, maar die hap die ze elke avond maken, die ziet er altijd maar onsmakelijk uit. Ik moet nog eten, maar ik heb spontaan geen trek meer
Zo doen ze het in het leger ook. Grote pan rats kuch en bonenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
ik weet niet hoe het met jullie zit, maar die hap die ze elke avond maken, die ziet er altijd maar onsmakelijk uit. Ik moet nog eten, maar ik heb spontaan geen trek meer
Wat was dat ook weer? Vlees brood en bonen oid toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zo doen ze het in het leger ook. Grote pan rats kuch en bonen
Zoiets maar ik heb t zelf ook nooit opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat was dat ook weer? Vlees brood en bonen oid toch?
En dat houdt in?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:52 schreef Nostalgist het volgende:
Joanna heeft contact met thuis aangevraagd !
Heb je het Aafke nog niet horen doen met d'r bierstem?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:53 schreef R0T29 het volgende:
Wanneer stopt die Gaydo is met dat Haages nepgelul.. Hij kan het niet en het is helemaal niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |