Hm, ze hebben hem ook een paar keer van iets verder weg uit een andere hoek laten zien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:00 schreef KopieerMachine het volgende:
Mensen let eens op de achtergrond, datis een foto, volgens mij zit hij nu achter een blauw scherm oid...
In z'n eentje lijkt me.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:04 schreef Bartholomaeus het volgende:
Vanavond gaan ze dus de straat op om de demonstranten op te pakken?
Me too, heb ik veel gemist?quote:
Journalist van de NOS, correspondent uit de Maghreb... goeie vent... weet veel, duidt goed...quote:
Ja maar die ziet hij alleen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:05 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Miljoen zijn voor hem zegt ie.
Ah okequote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Journalist van de NOS, correspondent uit de Maghreb... goeie vent... weet veel, duidt goed...
Hij lult alleen maar veel en er zit totaal geen structuur in zijn verhaal. Hij is nu al 1,5 uur (ofzo) aan het speechen en het gaat vooral over hoe geweldig hij is en hoe slecht Amerika, Groot-Brittannië, Israël e.d. zijn. Hij leest ook gedichten voor en draagt voor uit het wetboek van strafrecht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Me too, heb ik veel gemist?
Of lult ie alleen maar veel? Hij wil iig dus niet weg, dat blijkt wel.
Die hadden vast geen programma van z'n speechquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:07 schreef bokaal het volgende:
Daar had AJE ook nog wel op kunnen wachten.
Je hebt helemaal niks genistquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kom net binnen, dus heb het grootste gedeelte gemist....
16:52 - 18:06quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:08 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Is 't afgelopen? Hoe lang heeft de toespraak nou in totaal geduurd?
Er was niets 'standaard' aan deze speech.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks genist![]()
Gewoon standaard speech 2 van een vallende dictator.
Golfen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:08 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dat groepje mensen dat achter hem aanliepen.waar gaan ze nu heen dan?
Ze gaan mee zijn tombe in.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:08 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dat groepje mensen dat achter hem aanliepen.waar gaan ze nu heen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |