Waardoor zijn geadopteerde dochter is overleden??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:48 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Hij zit in het huis wat de Britten en Amerikanen hebben gebombardeerd (jaren geleden). Die lokatie is dus bekend.
Ik raad het absoluut afquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:48 schreef bokaal het volgende:
Deel 1 speech:
Voor degene die net thuis komen van het werk en willen zien hoe het een klein uurtje geleden allemaal begon...
Ga toch weg man. Dat waren terroristen die netjes uitgeschakeld zijn met precisiebombardementen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:48 schreef Harunobu het volgende:
Hoe bizar deze speech ook, hij heeft wel een punt dat de Amerikanen ook een burgeropstand met vliegtuigen gebombardeerd hebben in Falluja.
Ik ga nog even snel douchen, moet lukken voor het eindequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:48 schreef -jos- het volgende:
Qaddafi's langste speech is 96 minuten bij de UN, zou hij dat gaan overtreffen?
58 min. nu eigenlijk.quote:
Beter kijken dan voortaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:41 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik heb vaak gezocht naar foto's maar ze nooit gezien. Ze kennen elkaar niet eens.
Yep.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waardoor zijn geadopteerde dochter is overleden??
Nee ik heb het 20 minuten geleden opgegeven, ik ga headlines van AJE vertalen denk ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:50 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Fuck he, ga je daar serieus een samenvatting van maken?
Maar pas na de speech.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:51 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nee ik heb het 20 minuten geleden opgegeven, ik ga headlines van AJE vertalen denk ik.
Wijs besluitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:51 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nee ik heb het 20 minuten geleden opgegeven, ik ga headlines van AJE vertalen denk ik.
Volgens mij heeft hij alleen nog maar gezegd; "Hey, wat een puinhoop hier zeg!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:50 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Fuck he, ga je daar serieus een samenvatting van maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |