3e persoon enkelvoud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Moet je nog lang dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
Ben er weer klaar mee voor vandaag. Geen zin meer.
Is dat nu de linkse arbeidsethos?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
Ben er weer klaar mee voor vandaag. Geen zin meer.
Wist niet dat jij zo over "spelfouten" vielquote:
42 jaar zelfs.quote:
Hoho, ik heb al mn taken vandaag weer netjes volbracht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is dat nu de linkse arbeidsethos?
Ik ook: ontbeten, gedouched, gelunched. En ik ga zometeen een boek openslaan, misschien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, ik heb al mn taken vandaag weer netjes volbracht.
Wat wou je kopen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Plaatste ik een bod op marktplaats. Was kennelijk niet hoog genoeg, ik kreeg een bericht terug of "ik naar de hel kon lopen". Letterlijk.
Wat is dit voor een land?
Vreemde onderhandelingstactiek ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Plaatste ik een bod op marktplaats. Was kennelijk niet hoog genoeg, ik kreeg een bericht terug of "ik naar de hel kon lopen". Letterlijk.
Een commercieel natuurtalent. Zoveel is zeker.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vreemde onderhandelingstactiek ook.
Zijn stugge mensen he.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een commercieel natuurtalent. Zoveel is zeker.
Komt uit Friesland._!
Of je naar de hel kon lopen? Lijkt mij een duidelijke nee. Tenzij je Dante heet natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef EchtGaaf het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zeg maar zo(o), want dierentuin is te lang
Nou ja, boodschap is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of je naar de hel kon lopen? Lijkt mij een duidelijke nee. Tenzij je Dante heet natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |