Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh oh.. nou moet ik kiezen tussen LL d;r kaas stengels en MZ d'r pannenkoekenquote:
je moest toch om half negen in den haag zijn?quote:
jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb Fairtradekoffie gekocht. Zo maar eens proberen
Wat is erquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb Fairtradekoffie gekocht. Zo maar eens proberen
neuh ik ben niet zo begaaftquote:
hoorn is wel dichter bij leeuwardenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moest toch om half negen in den haag zijn?
of moet je naar leeuwarden?
.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoorn is wel dichter bij leeuwarden![]()
Zwolle ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoorn is wel dichter bij leeuwarden![]()
* Barretje80 gaat met d'r mini scheur ijzer!quote:
dan wat??quote:
Ik voel me een linkse boomknuffelaar op geitewollensokkenquote:
Wat is dát nouquote:
Okeequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik voel me een linkse boomknuffelaar op geitewollensokken
Deze is het overigens: http://www.cafe-ok.nl/ en dan de gele. De enige die ze hadden hier in de supermarkt.
linkse mensen met hun sandalen en linnen tassen en columbia jassen en vouwfietsenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze is het overigens: http://www.cafe-ok.nl/ en dan de gele. De enige die ze hadden hier in de supermarkt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat is dát nou![]()
Ik dacht dat net erg begaafd was![]()
Kun jij werkelijk geen kloot aan de wiek hangen ?
langharig werkschuw tuig!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb ik je nu beledigd?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
linkse mensen met hun sandalen en linnen tassen en columbia jassen en vouwfietsen
Het wil nog niet zo vlotten met de algemene acceptatie van dit soort producten he?quote:
Helemaal niet. Ik stem dan weliswaar meestal links, maar ben niet zo'n natuurfreakquote:
Ik las Miniquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 gaat met d'r mini scheur ijzer!
LL.. bewaar je wat kaasstengels?? kom ik er wel eentje pikken als ik zondag langs rijdt
je bent toch ook niet zo'n " het smaakt me gewoon iet" type he ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef MissMSX het volgende:
Het wil nog niet zo vlotten met de algemene acceptatie van dit soort producten he?
mja niet zo gek als je weet hoe je bedondert wordt met;quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb ik je nu beledigd?
[..]
[..]
Het wil nog niet zo vlotten met de algemene acceptatie van dit soort producten he?
Owh, gelukkigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik stem dan weliswaar meestal links, maar ben niet zo'n natuurfreak
Huh?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je bent toch ook niet zo'n " het smaakt me gewoon iet" type he ?
Ik deed het voor de arme negertjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja niet zo gek als je weet hoe je bedondert wordt met;
a het verhaal over het milieu
b wat die producten dan plots moeten kosten
c die verlepte smaak van prodcuten uit de bio winkel
die krijgen geen cent hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik deed het voor de arme negertjes
Daar moet je het al helemaal niet voor doen, sinds wij ons met dat soort arme negertjes zijn gaan bemoeien is het probleem alleen maar gegroeidquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik deed het voor de arme negertjes
Ik weet het, maar ze zijn zo goed in m'n geweten kietelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
die krijgen geen cent hoor![]()
wel erg nobel van je
rij je zondag langs?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 gaat met d'r mini scheur ijzer!
LL.. bewaar je wat kaasstengels?? kom ik er wel eentje pikken als ik zondag langs rijdt
jou moet ik nog even hebben vanavondquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar moet je het al helemaal niet voor doen, sinds wij ons met dat soort arme negertjes zijn gaan bemoeien is het probleem alleen maar gegroeid
Ja, maar ik voel me schuldig enzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar moet je het al helemaal niet voor doen, sinds wij ons met dat soort arme negertjes zijn gaan bemoeien is het probleem alleen maar gegroeid
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jou moet ik nog even hebben vanavondben je online of heb je plannen ?
ik ga niks met je doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat ga je met me doen dan?
Ik ben vanavond wel online
Heb zo eerst een vriendinnetje te eten en dan alle tijd als het goed is
Gewetenloos worden net als ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel me schuldig enzo
Ze hebben me gebroken...
Wat moet ik nu doen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ze zijn zo goed in m'n geweten kietelen.
Net als die biologische onzin
You make me an offer I can't refuse?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga niks met je doenik ga iets voorstellen
Alleen heeft dat NIETS met "faire trade" producten van doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja niet zo gek als je weet hoe je bedondert wordt met;
a het verhaal over het milieu
b wat die producten dan plots moeten kosten
c die verlepte smaak van prodcuten uit de bio winkel
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh * wel.o.k pakt popcornquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
You make me an offer I can't refuse?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel me schuldig enzo
Ze hebben me gebroken...
Wat moet ik nu doen?
Something like that, yesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
You make me an offer I can't refuse?
Eerbaar of oneerbaar?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oleugens, jij helpt ook wel hulpbehoevendequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewetenloos worden net als ik![]()
Weet je hoe bevrijdend?!
![]()
Ik hoop oneerbaarquote:
Ja, maar onze planeet gaat naar de klote... M'n kleinkinderen enzo...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewetenloos worden net als ik![]()
Weet je hoe bevrijdend?!
![]()
van utrecht naar den helder??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
rij je zondag langs?
alleen maar langs?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga lekker pm-en ofzo of msnen
ooh ja ik had het natuurlijk over fair trade producten in het bijzonderquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Alleen heeft dat NIETS met "faire trade" producten van doen![]()
Van "Fair Trade" producten zouden de "armen boeren" meer inkomsten krijgen dan van gewone producten, jammer alleen dat de handelaar evenveel procentjes wil verdienen als anders, en dus de producten gewoon nóg duurder maakt
Dat is geen antwoord op m'n vraagquote:
Nee hoor, ik laat IEDEREEN stikkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
oleugens, jij helpt ook wel hulpbehoevende![]()
ik ook maar dan wel mensen uit de omgeving
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Wat is je msn-adres?quote:
Dat gaat ie sowieso wel, iets met de natuur enzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar onze planeet gaat naar de klote... M'n kleinkinderen enzo...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik laat IEDEREEN stikkenIEDEREEEN MAG DE MOORD STIKKEN < DE HELE WERELD MOET KAPOT NUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Zijn jullie...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat maakt voor Marijke niets uit![]()
ik mag beide
Klanten zoekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Friemel ik snapte het hoor van pgr![]()
![]()
Heb jij nog werk voor me trouwens?![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik laat IEDEREEN stikkenJe verwart meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
nou dat wordt alleen maar zwaaienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
van utrecht naar den helder??
Uh ????quote:
Geheim, maar wil em wel pmenquote:
JA!!! GEYLquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
IEDEREEEN MAG DE MOORD STIKKEN < DE HELE WERELD MOET KAPOT NU
Wat?quote:
Ja, maar als we dat nog even uit kunnen stellen enzo..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat gaat ie sowieso wel, iets met de natuur enzoEn kleinkinderen krijg ik toch niet
Ik heb het niet gevolgdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op m'n vraag
Nou ja, flieft op elkaar enzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dat wordt alleen maar zwaaien
[..]
Uh ????
Kan ikquote:
Kan ikquote:
Neuh, de aarde gaat toch z'n gang wel, met of zonder onsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar als we dat nog even uit kunnen stellen enzo..
En waarom niet?
* Barretje80 vervuiklt de hele wereld al bij elkaar.. dus ik doe niks om DAT te compenserenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar als we dat nog even uit kunnen stellen enzo..
En waarom niet?
Schandequote:
Neequote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 vervuiklt de hele wereld al bij elkaar.. dus ik doe niks om DAT te compenseren
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 vervuiklt de hele wereld al bij elkaar.. dus ik doe niks om DAT te compenseren
Dan mogen die oneerbare voorstellen nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeMaar ik vind haar wel heeeeeeeel lief
Mag dat ook
Jawel hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mogen die oneerbare voorstellen niet.
Natuurlijk wel, seks kan prima liefdeloosquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mogen die oneerbare voorstellen niet.
quote:
Ja, natuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeMaar ik vind haar wel heeeeeeeel lief
Mag dat ook
*pgr slaat deze quote opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, seks kan prima liefdeloos
Ja, das waar. Maar dat is niet als je iemand wel heeeeeeeeeeeeeel lief vindt, tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koffiequote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
neequote:
Moet dat nou, hier, zo in het openbaarquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neejongetjes willen te veel
Je moest eens weten wat ik allemaal wil...
je vroeg eromquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet dat nou, hier, zo in het openbaar?
Omdat je koffie drinkt voel je je schuldig?:oquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Koffie
Fairtrade
Schuldgevoel
Ik weet het zelf niet meer
quote:
Wat wil jij allemaalquote:Je moest eens weten wat ik allemaal wil...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ga ik jou niet vertellen..
Nee, iets met fairtrade koffie en arme negertjes en me schuldig voelen over die arme negertjes en daarom die koffie kopen en nu spijt hebben, want het is heul geen lekkekre koffiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat je koffie drinkt voel je je schuldig?:o
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
Zeggen we geen hoi meer?kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Zeggen we geen hoi meer?hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ehm..... weinigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef DaMart het volgende:
Zo, lekker doorgewerkt vandaag, het was een productieve dag.
Nu weer op weg naar huis. Heb ik nog wat gemist vanmiddag?
Vast wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef DaMart het volgende:
Zo, lekker doorgewerkt vandaag, het was een productieve dag.
Nu weer op weg naar huis. Heb ik nog wat gemist vanmiddag?
Dan koop je de volgende keer weer lekkere koffiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, iets met fairtrade koffie en arme negertjes en me schuldig voelen over die arme negertjes en daarom die koffie kopen en nu spijt hebben, want het is heul geen lekkekre koffie
Zeggen we geen hoi meer?NijntjuhhhhhhhhhhjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan koop je de volgende keer weer lekkere koffie
niet doen ik zou extra vieze koffie kopenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar ik drink bijna nooit koffie, dus met dit pak ga ik wel 2 jaar doen denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bahquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar ik drink bijna nooit koffie, dus met dit pak ga ik wel 2 jaar doen denk ik
Ik wil een koffiemolen en dan zelf de boontjes malen. Dat ruikt zo lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
niet doen ik zou extra vieze koffie kopen
Het is nu al bah. Kan je nagaan over 2 jaarquote:
oplossing, loopt naar de keuken, pak het pak, doe de prullenbak open, mieter het pak erinquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar ik drink bijna nooit koffie, dus met dit pak ga ik wel 2 jaar doen denk ik
Waarom koop je het dan? En krijg je nooit bezoek?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is nu al bah. Kan je nagaan over 2 jaar
jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil een koffiemolen en dan zelf de boontjes malen. Dat ruikt zo lekker
Donequote:
die ga je toch geen vieze koffie gevenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom koop je het dan? En krijg je nooit bezoek?
Ja, maar, weet je wat dat pak gekost heeft? Het is wel fairtrade, dus sowieso al twee keer zo duurquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
oplossing, loopt naar de keuken, pak het pak, doe de prullenbak open, mieter het pak erin
Nou ja, eens mens probeert wel eens wat he?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom koop je het dan? En krijg je nooit bezoek?
Hoiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hoi RNVoel je je al beter?
Je moest eens weten hoeveel mensen dat presterenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
die ga je toch geen vieze koffie geven
Oh ze heeft ook lekkere?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
Zeggen dat het een emotionele aankoop was en dat je spijt gekregen hebtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
Of gwn terug naar de winkel gaan of klacht indienen.
Makkelijk zat.
En dan de sterkste koffie die er isquote:
al was het 4x zo duur, ik ga niet iets opdrinekn wat niet te zuipen is, andere oplossing,geeft het wegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar, weet je wat dat pak gekost heeft? Het is wel fairtrade, dus sowieso al twee keer zo duur
Of je bent kieskeurigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen dat presteren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef die koffie dan aan een arm negertjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar, weet je wat dat pak gekost heeft? Het is wel fairtrade, dus sowieso al twee keer zo duur
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeggen dat het een emotionele aankoop was en dat je spijt gekregen hebt
Dat heb ik net al gedaan met een bakje vegetarische filet americain.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
Of gwn terug naar de winkel gaan of klacht indienen.
Makkelijk zat.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
Nee, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik al
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nee bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Kinderen van anderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Juist!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet hetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen dat presteren...
ken je het concept, winkel en kopen?quote:
ik drink nisk anders op koffie gebiedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan de sterkste koffie die er is
Moet je V&A plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
Stuur maar opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Die negertjes gaan maar werken voor hun koffiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef die koffie dan aan een arm negertje.
Maar nog niet helemaalquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ST, LL en Marijke sowieso natuurlijk.
mooi, ik heb nog een bier haler nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeggen dat het een emotionele aankoop was en dat je spijt gekregen hebt
Owh ja, dat kan ik wel doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
al was het 4x zo duur, ik ga niet iets opdrinekn wat niet te zuipen is, andere oplossing,geeft het weg_!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet het
[..]
ken je het concept, winkel en kopen?
[..]
ik drink nisk anders op koffie gebied
lezenquote:
Nog een uur, bedoel jequote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan een heel verhaal over arme negertjes tegen de neger achter de balie
Hey, dan is het cirkeltje weer rondquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die negertjes gaan maar werken voor hun koffie![]()
Vrouw naar m'n hartquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja preciesEn dan gaan uitleggen dat het hun eigen schuld is en dat ze maar stikken in de fairtrade koffie
Ja, I love it when a plan comes togetherquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey, dan is het cirkeltje weer rond
quote:
Hmmm. Het was het proberen waard.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lezenAFHALEN
je denkt toch niet dat ik nog 3 uur in de auto naar VENLAEUX ga zitten met dat monster?
Das geen neger, er hebben al veel mensen hun koffie terug gebrachtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan een heel verhaal over arme negertjes tegen de neger achter de balie
ok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das geen neger, er hebben al veel mensen hun koffie terug gebracht![]()
Nee je wilt weer teveelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm. Het was het proberen waard.
Ik ben er over 3 uur, kan ik dan wel wat te eten krigen alvorens ik 'm meeneem?
Ja, belachelijk dat ze die rommel nog verkopenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das geen neger, er hebben al veel mensen hun koffie terug gebracht![]()
Schenken we slappe koffie op de receptie?quote:
quote:
Huh wat wat?quote:
Het knopje van het toetsenbord met de 3 er op zit vastquote:
nee, we huren een barista inquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schenken we slappe koffie op de receptie?
ik zeg net jongetjes willen teveel... en dan wil je ook nog etenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:52 schreef MPG het volgende:
[..].
Ik mag iook niks meer willen zeg...
Godverdomme, het is weer eens mijn dag niet hoor
Ik heb verdorie nog niet eens om een kamer gevraagdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zeg net jongetjes willen teveel... en dan wil je ook nog eten
ik ben toch geen hotel
HET IS HIER TOCH GEEN HOTEL!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben toch geen hotel
Nee dat moest er nog eens bijkomenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb verdorie nog niet eens om een kamer gevraagd!
Het juiste antwoord was: We doen geen receptie.quote:
Wat doet u nu?quote:
Neequote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HET IS HIER TOCH GEEN HOTEL!
Ik hoor het m'n moeder nog zo zeggen
Thanks voor de tip, maar nee. Ik wil geen kamer. IK wil wel iets andersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat moest er nog eens bijkomen
quote:
Ik denk niet dat PGR leuke dingen met zijn dokter deedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kun je leuke dingen mee doen
![]()
Dat kun je handiger aanpakken, natuurlijk: "Ja, je mag eten hier, als je voor ons ook pizza of patat meeneemt.".quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben toch geen hotel
Ik ken dus serieus een dokter die Oei heetquote:
Ja, maar dat kan ook met een dokter toch?quote:
Nee, ik bedoelde ook de naam van de dokterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PGR leuke dingen met zijn dokter deed
Ohnoesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ken dus serieus een dokter die Oei heet... En de beste man is nog gynaecoloog ook....
ik zei dan dat klopt anders had ik een klacht ingediend rond de belabberde servicequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HET IS HIER TOCH GEEN HOTEL!
Ik hoor het m'n moeder nog zo zeggen
nog beter, ik heb nml een hekel aan al die standaard sociaal verplichte zakenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het juiste antwoord was: We doen geen receptie.
Ik wil het niet eens weten....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, maar nee. Ik wil geen kamer. IK wil wel iets anders...
Weet ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde ook de naam van de dokter
Dan wil je vast ook niet trouwen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zei dan dat klopt anders had ik een klacht ingediend rond de belabberde service
[..]
nog beter, ik heb nml een hekel aan al die standaard sociaal verplichte zaken
Oei, dokterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ken dus serieus een dokter die Oei heet... En de beste man is nog gynaecoloog ook....
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zei dan dat klopt anders had ik een klacht ingediend rond de belabberde service
[..]
nog beter, ik heb nml een hekel aan al die standaard sociaal verplichte zaken
Toch even op Dokter Oei googelenquote:
Je weet het al, volgens mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens weten....
ligt er aan heh dat doe je als je doet nml voornamelijk voor jezelf vind ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan wil je vast ook niet trouwen?
ik word een hoop genoemd maar dat weinigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Lekker ding ben je toch ook he?
quote:
Huh, wat?quote:
Ik noem je dan wel lekker ding al weet ik niet eens hoe je er uitzietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik word een hoop genoemd maar dat weinig![]()
ik dacht ik vroeger rotjong heette
quote:
Zolang ben ik al samen met J.quote:
Maar dan is het zinloosquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt er aan heh dat doe je als je doet nml voornamelijk voor jezelf vind ik
ooh ik dacht jij alles wel wistquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik noem je dan wel lekker ding al weet ik niet eens hoe je er uitziet
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zolang ben ik al samen met J.
vind ik ook hoorquote:
Ah, dan klopte mijn vermoedenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zolang ben ik al samen met J.
ja idd wauw.. hoe houdt hij het vol met mequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, dan klopte mijn vermoedenWauw
Nee niet alles, wacht nog steeds op je foto'squote:
Daar moet dan toch even dokter Oei bij komenquote:
verbazend jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja idd wauw.. hoe houdt hij het vol met me
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeioeioei!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar moet dan toch even dokter Oei bij komen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar moet dan toch even dokter Oei bij komen
ik haat foto'squote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee niet alles, wacht nog steeds op je foto's
Owquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik haat foto's![]()
dus kun je lang wachten
je hebt skilzquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hoor dat mag best ligt er alleen waarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OwMag ik dan morgen sjokola komen eten?
Oeps, waar ben je hem kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:06 schreef wel.o.k het volgende:
dringt ineens tot me door dat mijn hoofdpijn weg is
Nee. Omdat jijquote:
geen ideequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Oeps, waar ben je hem kwijtgeraakt
Station?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hoor dat mag best ligt er alleen waar
quote:
quote:
Ik heb em overgenomen van jequote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
soms doe je het niet maar je bent wel lief![]()
ik zou die van jou er toch bij nemenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb em overgenomen van je
ja dat is wel iets vervelends om te zeggen hoor, hoe durft hij, schreeuw hemquote:
Is okquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zou die van jou er toch bij nemen![]()
dan is dat dus mis gegaan, sorry
ik patatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is okIk ga wel pannenkoeken bakken dan
![]()
het station is zo koudquote:
Met zonder kaasquote:
maar met stroopquote:
jaquote:
quote:
quote:
Je bed it isquote:
Dan moet je naar Zwolle komenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker. Hoe laat kan ik aanschuiven, dan blijf ik nog even zitten in de trein.
dat is echt het enigste dat ik op een pannenkoek doequote:
ik eet ravioli hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker. Hoe laat kan ik aanschuiven, dan blijf ik nog even zitten in de trein.
Ok, zonder kaas maar met spek danquote:
Ben je 15?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:18 schreef pgrferrari het volgende:
Wie komt er in mijn warme bed liggen?
Nee, ik bestel friet ala. Of friet zoervleis.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij besteld ook friet met zonder met ?
tuurlijk en buiten spelen doe je met zonder jas aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij besteld ook friet met zonder met ?
Dat had ik eerder moeten weten. Ik was al vlakbij Utrecht voordat ik in de trein staptequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Je bed it is
[..]
Dan moet je naar Zwolle komen
Dus toch iets gemist in de KSC.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik eerder moeten weten. Ik was al vlakbij Utrecht voordat ik in de trein stapte.
Krijgen we elkaars ziekte er ook nog bijquote:
Jammer de bammerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik eerder moeten weten. Ik was al vlakbij Utrecht voordat ik in de trein stapte.
lekker..uit blikquote:
Nicequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat in december 2 weekjes naar parijs!![]()
quote:
Watvoor cursus?quote:
geen vouwfiets tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:26 schreef DaMart het volgende:
Dan ga ik zelf wel koken straks. Maar nu eerst uitstappen en fietsen.
Mart heeft een echte fiets, die hij nu uit de stalling bij het station pakt.quote:
okquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart heeft een echte fiets, die hij nu uit de stalling bij het station pakt.
quote:
quote:Field Processing and Surface Production Facilities Efuent treatment and technology of main equipment.Acquire an overview of thef ield processing operations to be performed on Oil & Gas production installations, as well as the technology of main evolved equipment
Kook zequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |