Omdat je koffie drinkt voel je je schuldig?:oquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Koffie
Fairtrade
Schuldgevoel
Ik weet het zelf niet meer
quote:
Wat wil jij allemaalquote:Je moest eens weten wat ik allemaal wil...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ga ik jou niet vertellen..
Nee, iets met fairtrade koffie en arme negertjes en me schuldig voelen over die arme negertjes en daarom die koffie kopen en nu spijt hebben, want het is heul geen lekkekre koffiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat je koffie drinkt voel je je schuldig?:o
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
Zeggen we geen hoi meer?kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Zeggen we geen hoi meer?hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ehm..... weinigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef DaMart het volgende:
Zo, lekker doorgewerkt vandaag, het was een productieve dag.
Nu weer op weg naar huis. Heb ik nog wat gemist vanmiddag?
Vast wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef DaMart het volgende:
Zo, lekker doorgewerkt vandaag, het was een productieve dag.
Nu weer op weg naar huis. Heb ik nog wat gemist vanmiddag?
Dan koop je de volgende keer weer lekkere koffiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, iets met fairtrade koffie en arme negertjes en me schuldig voelen over die arme negertjes en daarom die koffie kopen en nu spijt hebben, want het is heul geen lekkekre koffie
Zeggen we geen hoi meer?NijntjuhhhhhhhhhhjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan koop je de volgende keer weer lekkere koffie
niet doen ik zou extra vieze koffie kopenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar ik drink bijna nooit koffie, dus met dit pak ga ik wel 2 jaar doen denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bahquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar ik drink bijna nooit koffie, dus met dit pak ga ik wel 2 jaar doen denk ik
Ik wil een koffiemolen en dan zelf de boontjes malen. Dat ruikt zo lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
niet doen ik zou extra vieze koffie kopen
Het is nu al bah. Kan je nagaan over 2 jaarquote:
oplossing, loopt naar de keuken, pak het pak, doe de prullenbak open, mieter het pak erinquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar ik drink bijna nooit koffie, dus met dit pak ga ik wel 2 jaar doen denk ik
Waarom koop je het dan? En krijg je nooit bezoek?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is nu al bah. Kan je nagaan over 2 jaar
jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil een koffiemolen en dan zelf de boontjes malen. Dat ruikt zo lekker
Donequote:
die ga je toch geen vieze koffie gevenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom koop je het dan? En krijg je nooit bezoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |