Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh oh.. nou moet ik kiezen tussen LL d;r kaas stengels en MZ d'r pannenkoekenquote:
je moest toch om half negen in den haag zijn?quote:
jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb Fairtradekoffie gekocht. Zo maar eens proberen
Wat is erquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb Fairtradekoffie gekocht. Zo maar eens proberen
neuh ik ben niet zo begaaftquote:
hoorn is wel dichter bij leeuwardenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moest toch om half negen in den haag zijn?
of moet je naar leeuwarden?
.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoorn is wel dichter bij leeuwarden![]()
Zwolle ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoorn is wel dichter bij leeuwarden![]()
* Barretje80 gaat met d'r mini scheur ijzer!quote:
dan wat??quote:
Ik voel me een linkse boomknuffelaar op geitewollensokkenquote:
Wat is dát nouquote:
Okeequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik voel me een linkse boomknuffelaar op geitewollensokken
Deze is het overigens: http://www.cafe-ok.nl/ en dan de gele. De enige die ze hadden hier in de supermarkt.
linkse mensen met hun sandalen en linnen tassen en columbia jassen en vouwfietsenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze is het overigens: http://www.cafe-ok.nl/ en dan de gele. De enige die ze hadden hier in de supermarkt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat is dát nou![]()
Ik dacht dat net erg begaafd was![]()
Kun jij werkelijk geen kloot aan de wiek hangen ?
langharig werkschuw tuig!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb ik je nu beledigd?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
linkse mensen met hun sandalen en linnen tassen en columbia jassen en vouwfietsen
Het wil nog niet zo vlotten met de algemene acceptatie van dit soort producten he?quote:
Helemaal niet. Ik stem dan weliswaar meestal links, maar ben niet zo'n natuurfreakquote:
Ik las Miniquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 gaat met d'r mini scheur ijzer!
LL.. bewaar je wat kaasstengels?? kom ik er wel eentje pikken als ik zondag langs rijdt
je bent toch ook niet zo'n " het smaakt me gewoon iet" type he ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef MissMSX het volgende:
Het wil nog niet zo vlotten met de algemene acceptatie van dit soort producten he?
mja niet zo gek als je weet hoe je bedondert wordt met;quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb ik je nu beledigd?
[..]
[..]
Het wil nog niet zo vlotten met de algemene acceptatie van dit soort producten he?
Owh, gelukkigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik stem dan weliswaar meestal links, maar ben niet zo'n natuurfreak
Huh?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je bent toch ook niet zo'n " het smaakt me gewoon iet" type he ?
Ik deed het voor de arme negertjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja niet zo gek als je weet hoe je bedondert wordt met;
a het verhaal over het milieu
b wat die producten dan plots moeten kosten
c die verlepte smaak van prodcuten uit de bio winkel
die krijgen geen cent hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik deed het voor de arme negertjes
Daar moet je het al helemaal niet voor doen, sinds wij ons met dat soort arme negertjes zijn gaan bemoeien is het probleem alleen maar gegroeidquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik deed het voor de arme negertjes
Ik weet het, maar ze zijn zo goed in m'n geweten kietelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
die krijgen geen cent hoor![]()
wel erg nobel van je
rij je zondag langs?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 gaat met d'r mini scheur ijzer!
LL.. bewaar je wat kaasstengels?? kom ik er wel eentje pikken als ik zondag langs rijdt
jou moet ik nog even hebben vanavondquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar moet je het al helemaal niet voor doen, sinds wij ons met dat soort arme negertjes zijn gaan bemoeien is het probleem alleen maar gegroeid
Ja, maar ik voel me schuldig enzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar moet je het al helemaal niet voor doen, sinds wij ons met dat soort arme negertjes zijn gaan bemoeien is het probleem alleen maar gegroeid
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jou moet ik nog even hebben vanavondben je online of heb je plannen ?
ik ga niks met je doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat ga je met me doen dan?
Ik ben vanavond wel online
Heb zo eerst een vriendinnetje te eten en dan alle tijd als het goed is
Gewetenloos worden net als ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel me schuldig enzo
Ze hebben me gebroken...
Wat moet ik nu doen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ze zijn zo goed in m'n geweten kietelen.
Net als die biologische onzin
You make me an offer I can't refuse?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga niks met je doenik ga iets voorstellen
Alleen heeft dat NIETS met "faire trade" producten van doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja niet zo gek als je weet hoe je bedondert wordt met;
a het verhaal over het milieu
b wat die producten dan plots moeten kosten
c die verlepte smaak van prodcuten uit de bio winkel
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh * wel.o.k pakt popcornquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
You make me an offer I can't refuse?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel me schuldig enzo
Ze hebben me gebroken...
Wat moet ik nu doen?
Something like that, yesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
You make me an offer I can't refuse?
Eerbaar of oneerbaar?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |