Ja, maar, weet je wat dat pak gekost heeft? Het is wel fairtrade, dus sowieso al twee keer zo duurquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
oplossing, loopt naar de keuken, pak het pak, doe de prullenbak open, mieter het pak erin
Nou ja, eens mens probeert wel eens wat he?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom koop je het dan? En krijg je nooit bezoek?
Hoiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hoi RNVoel je je al beter?
Je moest eens weten hoeveel mensen dat presterenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
die ga je toch geen vieze koffie geven
Oh ze heeft ook lekkere?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
Zeggen dat het een emotionele aankoop was en dat je spijt gekregen hebtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
Of gwn terug naar de winkel gaan of klacht indienen.
Makkelijk zat.
En dan de sterkste koffie die er isquote:
al was het 4x zo duur, ik ga niet iets opdrinekn wat niet te zuipen is, andere oplossing,geeft het wegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar, weet je wat dat pak gekost heeft? Het is wel fairtrade, dus sowieso al twee keer zo duur
Of je bent kieskeurigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen dat presteren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef die koffie dan aan een arm negertjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar, weet je wat dat pak gekost heeft? Het is wel fairtrade, dus sowieso al twee keer zo duur
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeggen dat het een emotionele aankoop was en dat je spijt gekregen hebt
Dat heb ik net al gedaan met een bakje vegetarische filet americain.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
Of gwn terug naar de winkel gaan of klacht indienen.
Makkelijk zat.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
Nee, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik al
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nee bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Kinderen van anderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Juist!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet hetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen dat presteren...
ken je het concept, winkel en kopen?quote:
ik drink nisk anders op koffie gebiedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan de sterkste koffie die er is
Moet je V&A plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
Stuur maar opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |