quote:Heeft iemand hier NFS Hot Pursuit gespeeld? En is die tof?
Is vanuit hier net aan te zienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Jeeeetje ik zie grote rookwolken vanuit mijn gebouw!!!
http://www.at5.nl/artikel(...)emisch-opslagbedrijf
NFS is meestal wel tof vind ik, alleen die carbon wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:49 schreef AQuila360 het volgende:
Gewoon zo een keer zonder aanleiding!
En:
[..]
Carbon was vergeleken bij Pro Streetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NFS is meestal wel tof vind ik, alleen die carbon was
Nope, ik zat bij Fortis Bank Global Clearing en ben nu naar ABN AMRO Clearing Bank gemigreerd. Jij doelt op private banking? Collega's van me zijn wel bij een dergelijk project betrokken, alleen heb geen idee of dat dezelfde is als die jij bedoeltquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:34 schreef Tain het volgende:
Misan jij zit bij de ABN toch? Toevallig bezig met een project van Fortis zakelijk -> ABN?
quote:
omgquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef SuperFruitig het volgende:
EPIC DAGJE
FullHD beamer + 4.5m x 8m scherm + PS3 + 7.1 DTS + multiplayer madness + betaald krijgen = WIN
pics/vids komen zo
Een van de hele kleine mini voordelen van op een universiteit werkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omg
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Wilquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef SuperFruitig het volgende:
EPIC DAGJE
FullHD beamer + 4.5m x 8m scherm + PS3 + 7.1 DTS + multiplayer madness + betaald krijgen = WIN
pics/vids komen zo
Jeweet toch!quote:
oh mijn ex had ook altijd beamers van de uniquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een van de hele kleine mini voordelen van op een universiteit werken
duurt lang!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef SuperFruitig het volgende:
EPIC DAGJE
pics/vids komen zo
gelijk weg gooien en een nieuwe kopenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja telefoon werkt tegen blijkbaar![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:01 schreef Fallen het volgende:
Let the stars fall down
Let the leaves turn brown
Still you know you could never make me love you more
PARTY!
aquila aproved dus ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef AQuila360 het volgende:
Geinig spel dat Lego Harry Potter
Je wil gewoon al die dingen vinden
Ja toch?!quote:
vond batman en star wars ook super leuk!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb ook alles gehaald en gevonden in Lego Harry Potterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef AQuila360 het volgende:
Was al heel lang wakker.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nou zal Poit ook wel wakker worden en waarschijnlijk BBN ook. SF is er al
Rot voor ze, dan tap ik mn eigen tequila en mangosap welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:30 schreef badboynova het volgende:
volgende week gaat de bevolking daar staken.
veel plezierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:29 schreef SpankmasterC het volgende:
MORGEN NAAR MMMEEEEEXXXIIIIICCCOOOOO!!!!!!!![]()
![]()
: D: D
oh lekker vooruitzicht ik moet er ook nog aan beginnenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:05 schreef SuperFruitig het volgende:
ik zit _______WEER_________ vast met Dead Space.
Kutspel breekt me op, ik heb ALTIJD te weinig ammo en geen geld
Truste alvastquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga in bed nog wat op de PS3 gamen en tegen de tijd dat het ding uit gaat ook maar slapen!truste alvast
Hier ook ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Truste alvast![]()
Ik slinger de x360 maar eens aan om wat verder te spelen.
ME moet ik nog zo ver, ik ga maar eens verder met Assassin's Creed 1.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hier ook ja.
Maar trusten Sharana.
Ik ga Mass Effect proberen uit te spelen.
Indiana vond ik ook minder ja! Batman de beste en Harry Potter daarna.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vond batman en star wars ook super leuk!
indiana jones eigenlijk minder, weet niet echt waarom ...
Of ik alles ga zoeken en halen weet ik nog niet :p Maar het is altijd tof als je ineens wel door een bepaalde deur kunt ofzo!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:42 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik heb ook alles gehaald en gevonden in Lego Harry PotterPrachtig format die Lego games
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef koei het volgende:
Leukste titel van de hele dag bij EA: De Sims 3: Middeleeuwen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:23 schreef Misan het volgende:
[..]
Op welk project doelde je vanmiddag eigenlijk? Tiga?
Veel plezier manquote:Op woensdag 23 februari 2011 06:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Goeiemorgen! IK GA NAAR MEXICOOOOOOOOOOOOOOO!
Nice, wanneer hoor je of je daar aan de slag kan? Een van mijn medewerkers zit er op dit moment vol in voor het securities deelquote:Op woensdag 23 februari 2011 06:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Eergister intake gehad voor het systeembeheer bij Tiga
Geen idee precies, de intake van maandag was bij TenICT en ik moet het gesprek bij de ABN nog krijgen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:07 schreef Misan het volgende:
[..]
Nice, wanneer hoor je of je daar aan de slag kan? Een van mijn medewerkers zit er op dit moment vol in voor het securities deel
Get to da choppa!quote:
Meen je niet Koei?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef koei het volgende:
Ik ben aan het ontwaken. Dus nog wat ochtendhummig.quote:
Wat is er eigenlijk allemaal langs gekomen bij EA?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef koei het volgende:
Daar hoorde ik van GO lyrische verhalen over. Evenals van Crysis 2.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Meen je niet Koei?
Portal 2 was er ook toch?
damnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef Poit het volgende:
Sweet Child O' Mine
Deze dude!! Wat een gast!
Check z'n youtube kanaal ook ffies.. Ik ben pitten.
Doe star wars ook een keer, die is ook erg leuk!!! Vooral als dat koekblikje met 1 been achter je aan hinkelt omdat je met je lightsaber er een been afgehakt hebtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Indiana vond ik ook minder ja! Batman de beste en Harry Potter daarna.
[..]
Of ik alles ga zoeken en halen weet ik nog niet :p Maar het is altijd tof als je ineens wel door een bepaalde deur kunt ofzo!
De nieuwe Lego Pirates lijkt me ook weer super tof!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef koei het volgende:
Mogguhquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Mogguhh![]()
![]()
Fijn op je werk komen en gelijk al storing
Geen idee, wat heb je uitgespookt gisterenquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:09 schreef Kuukske het volgende:
Waarom heb ik gedroomd over het zoontje van Gerard Ekdom trouwens?
waar ging het over danquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:09 schreef Kuukske het volgende:
Waarom heb ik gedroomd over het zoontje van Gerard Ekdom trouwens?
Nah Gerard had een foto van z'n zoontje in de studio op Twitter gezet. En ik zo tegen JD: aahh, wat een tof kind!quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:13 schreef Solique het volgende:
Geen idee, wat heb je uitgespookt gisteren
Waarschijnlijk wel inderdaad, je kan soms rare dingen dromenquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah Gerard had een foto van z'n zoontje in de studio op Twitter gezet. En ik zo tegen JD: aahh, wat een tof kind!
En dat zal in m'n onderbewustzijn wel iets hebben opgeroepen ofzo. Geen idee.
Dat verschilt bij mij, soms weet ik weinig tot niets er meer van.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Ja, nogal. Het zieke is ook dat ik zoveel onthoud. Tot in de kleinste details.
Maar goed. Genoeg over mijn dromen, mensen nog leuke plannen vandaag?
.
Jackie Brown - planning was gisteren kijken maar er niet van gekomen.quote:
Wij vrouwen zijn daar wel goed in inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:47 schreef Kn0x het volgende:
Vanavond met het bedrijf voetballen tegen de mannen van Parkstad. Daarna naar huis en ME2 poppetje creëren. Ik ben daar zo slecht in, misschien de vriendin even mn poppetje laten maken
Achja je zegt iig poppetje ... meestal als ik zei dat ik een popje aan ging maken dan kreeg ik te horen " het is een character!!!"quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:47 schreef Kn0x het volgende:
Vanavond met het bedrijf voetballen tegen de mannen van Parkstad. Daarna naar huis en ME2 poppetje creeren. Ik ben daar zo slecht in, misschien de vriendin even mn poppetje laten maken
Stofzuigen. Maar daar waren we al van op de hoogte Fruit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Weetje waar vrouwen ook goed in zijn?
ÉN DE PLEURISAFWAS DOENquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stofzuigen. Maar daar waren we al van op de hoogte Fruit.
Via TenICT word je dan gedetacheerd? Zou mooi zijn als je ook aan kunt haken binnen de bank, is een prettige werkgever met leuke complexe projectenquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee precies, de intake van maandag was bij TenICT en ik moet het gesprek bij de ABN nog krijgen.
Alleen eckte bazen durven poppetje te zeggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Achja je zegt iig poppetje ... meestal als ik zei dat ik een popje aan ging maken dan kreeg ik te horen " het is een character!!!"
![]()
Vaatwasser jonguh.quote:
enig idee of Lego Star Wars 2 (en 3) leuk is als je Lego Star Wars al gespeeld hebt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doe star wars ook een keer, die is ook erg leuk!!! Vooral als dat koekblikje met 1 been achter je aan hinkelt omdat je met je lightsaber er een been afgehakt hebt
Ik vond star wars 2 verschrikkelijk slecht en hem hem heel snel uitgegooid ....quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:56 schreef Misan het volgende:
[..]
enig idee of Lego Star Wars 2 (en 3) leuk is als je Lego Star Wars al gespeeld hebt?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is zo 2010, vaatwasser ftw..
Luie secretenquote:
Ik heb nu geen vent misschien ligt het daar aan ... gok dat de eerste vent die het africhten gaat proberen de komende tijd door een rietje mag eten in het ziekenhuisquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[..]
Luie secreten
Jullie mannen hebben jullie niet goed afgericht, ik hoor het al weer.
also also alsoquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nu geen vent misschien ligt het daar aan ... gok dat de eerste vent die het africhten gaat proberen de komende tijd door een rietje mag eten in het ziekenhuis![]()
vaatwassers zijn wel dikke liefde, scheelt een hoop werk
quote:
Was maar een fopje lieve schatteboutje van mequote:
take the hintquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:17 schreef SuperFruitig het volgende:
IK KRIJG DE HELE TIJD SCHOKKEN OP WERK VAN ONS NIEUWE KANTOORVLOER GODVER FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Fuck roomies!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:31 schreef DustPuppy het volgende:
Oh jee, net een pissed-of smsje van mijn roomie over een lege toiletrol op de toilet die ik in de vuilnisbak had moeten gooien en een vuilniszak op het balkon waar ik bleek in had moeten gooien.
Dat wordt weer gezellig vanmiddag
Dit dus....quote:
Meestal hoef je me ook maar 1 keer te zeggen om iets te doen en dan gebeurd het ook wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:32 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Fuck roomies!
Niks van aantrekken, heb ik ook 6 jaar gedaan
Het hele huishouden is jouw werk toch?quote:
nope, ik sta in een spoelkeukenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het hele huishouden is jouw werk toch?
Oja! Heb ik ook nog een tijd gedaan. Hilarisch wel, als men in een dolle waterbui was.quote:
Thanks Fallen und GUTEMORGEN!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dit dus....
en een goede morgen allemaal!![]()
Ben je jarig ofzo?quote:
Het klinkt wel creabea. En zoals ik het me kan inbeelden in m'n hoofd is het logisch, maar heb je het al gefotosoept danwel creatief in powerpoint ofzo gezet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:54 schreef Fallen het volgende:
Ik moet morgen weer eens een communicatietraining geven, maar ik zoek nog een leuke creatieve oplossing om de volgende woorden leuk te brengen:
Oordelen
Be-Oordelen
Ver-Oordelen
Voor-Oordelen
V-Oordelen
Ik zat te denken aan "Oordelen" in het midden te zetten en de Ver en Voor er links boven te zetten, de Be er links onder te zetten en dan vanuit Ver en Voor een lijn te trekken naar Be zodat die samen een grote V maken en er dus V-oordelen komt te staan.
Is dit iets?
Old-school flip-over trainer meldt zich!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het klinkt wel creabea. En zoals ik het me kan inbeelden in m'n hoofd is het logisch, maar heb je het al gefotosoept danwel creatief in powerpoint ofzo gezet?
Oh lol.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:57 schreef Fallen het volgende:
Old-school flip-over trainer meldt zich!
Yuh, een Post-It. En dat werkt prima.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh lol..
Heb je het al op een velletje papier gezet voor jezelf?
Ik zal eens even kijken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:01 schreef Fallen het volgende:
Yuh, een Post-It. En dat werkt prima.
Maar heb jij als spellingsdame niet nog een leuke andere suggestie?
Er zijn sites genoeg waar je kunt solliciteren. Zoek een nederlandse site die jou aanspreekt, die past je eigen stijl van schrijven etc en stuur een e-mail. Ben je serieus kies dan een XGN, GamingOnly, Insidegamer ofzo. Ben je meer van de lol kies dan een site zoals FOK!games bijvoorbeeldquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:14 schreef DustPuppy het volgende:
Even een vraagje tussendoor: Als ik als game reviewer aan de slag wil, waar kan ik dan het beste kijken?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er zijn sites genoeg waar je kunt solliciteren. Zoek een nederlandse site die jou aanspreekt, die past je eigen stijl van schrijven etc en stuur een e-mail. Ben je serieus kies dan een XGN, GamingOnly, Insidegamer ofzo. Ben je meer van de lol kies dan een site zoals FOK!games bijvoorbeeld
Sorry, van wie?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:23 schreef badboynova het volgende:
ik mag nu de ketel van christiaan farla gaan maken, wie wilt mij aan raken ;')
Als illusionist zou je toch denken dat hij op zijn minst zou kunnen doen voorkomen dat de ketel wel gewoon werktquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:23 schreef badboynova het volgende:
ik mag nu de ketel van christiaan farla gaan maken, wie wilt mij aan raken ;')
Wij zijn heul serieus! :w{quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er zijn sites genoeg waar je kunt solliciteren. Zoek een nederlandse site die jou aanspreekt, die past je eigen stijl van schrijven etc en stuur een e-mail. Ben je serieus kies dan een XGN, GamingOnly, Insidegamer ofzo. Ben je meer van de lol kies dan een site zoals FOK!games bijvoorbeeld
Stop daar eens heel snel mee danquote:
Bestaan diequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stop daar eens heel snel mee dan"Serieuze" gamessites zijn er meer dan genoeg
Ik las gister de Power Unlimited. Wat is dat een infantiel gedoe zegquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Bestaan dieZelfs dat 'officiele' PS3 blad staat vol geschreeuw alsof ik 16 ben
Dat is dus het type schrijfstijl dat verkoopt. Ik vraag me alleen maar af is het geschreven op populair over te komen of meen je ook daadwerkelijk wat je schrijft. En daar doel ik niet alleen op de PU/Gamekings.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:49 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik las gister de Power Unlimited. Wat is dat een infantiel gedoe zeg
Een doos oren kopen en die met een mesje doormidden snijden en ze dan achter het juiste voor-zetsel pinnen met punaisesquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:54 schreef Fallen het volgende:
Ik moet morgen weer eens een communicatietraining geven, maar ik zoek nog een leuke creatieve oplossing om de volgende woorden leuk te brengen:
Oordelen
Be-Oordelen
Ver-Oordelen
Voor-Oordelen
V-Oordelen
Ik zat te denken aan "Oordelen" in het midden te zetten en de Ver en Voor er links boven te zetten, de Be er links onder te zetten en dan vanuit Ver en Voor een lijn te trekken naar Be zodat die samen een grote V maken en er dus V-oordelen komt te staan.
Is dit iets?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een doos oren kopen en die met een mesje doormidden snijden en ze dan achter het juiste voor-zetsel pinnen met punaises
Oor-delenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Oor-delen...
Leuk, maar helaas niet wat ik kan gebruiken. Maar ik vind het briljant gevonden.
Dit is dan ook de reden waarom ik altijd in eerste instantie nooit zal beginnen over het feit dat ik game in mijn vrije tijd. Ik heb altijd het gevoel dat je een tiener moet zijn om weg te komen met het feit dat je gamed. Ik weet ook wel dat er genoeg gamers zijn die ouder dan mij zijn. Maar veel verder dan populair geschreeuw op youtube zie ik neit van ze. net als die gast die altijd voor PS3 opkwam en nu gamed op de xboxquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:49 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Die mensen moet je ook hebben, begrijp me niet verkeerd. Maar als we enkel en alleen op dat niveau over games blijven praten, dan zal het nooit zo als een waardige kunstvorm worden beschouwd zoals dat bijvoorbeeld met film wel (is) gebeurd.
Kijk, jíj bent volwassen schat. Die pubertjes niet. Daar heb je het verschil al.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
Dit is dan ook de reden waarom ik altijd in eerste instantie nooit zal beginnen over het feit dat ik game in mijn vrije tijd. Ik heb altijd het gevoel dat je een tiener moet zijn om weg te komen met het feit dat je gamed. Ik weet ook wel dat er genoeg gamers zijn die ouder dan mij zijn. Maar veel verder dan populair geschreeuw op youtube zie ik neit van ze. net als die gast die altijd voor PS3 opkwam en nu gamed op de xbox
Waddist? Jij bent toch ook lief?quote:
Nou ik heb vooral het idee dat het nog moet komen; LA Noire, Ratchet 4, Uncharted 3.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:59 schreef drumstickNL het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat er de laatste tijd veel toffe games uitkomen? o.a. portal 2, shogun tw 2, ac:brotherhood. Etc.
LA Noire zou zomaar wat mij betreft één van de beste games van 2011 kunnen worden. Naast Uncharted uiteraard.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou ik heb vooral het idee dat het nog moet komen; LA Noire, Ratchet 4, Uncharted 3.
Ja, dat wel... maar ik doelde meer op het "te oud zijn om te gamen..."quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waddist? Jij bent toch ook lief?
LA Noire staat dan wat mij betreft op 2. Want ik ben een beetje huiverig voor Ratchet. Maar aan de andere kant ben ik een mega-Ratchet-fan, dus móet ik die wel kopen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:04 schreef DustPuppy het volgende:
LA Noire zou zomaar wat mij betreft één van de beste games van 2011 kunnen worden. Naast Uncharted uiteraard.
Daar ben je nooit te oud voor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:07 schreef Fallen het volgende:
Ja, dat wel... maar ik doelde meer op het "te oud zijn om te gamen..."
Mja, ik weet het nog niet. Ik denk dat het wel heel cool kan zijn, maar wellicht ook daardoor enorm tegenvallen. Alles staat of valt met de verwachtingen die mensen hebben, zeker bij een nieuwe franchise.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:04 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
LA Noire zou zomaar wat mij betreft één van de beste games van 2011 kunnen worden. Naast Uncharted uiteraard.
Dat weet ik ook wel, ik heb het over het gevoel, dat is het zelfde als je naar leaf gaat. Ik was daar serieus de enige 20+, de rest van of 16 of moeder van een 16 jarigequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, dat wel... maar ik doelde meer op het "te oud zijn om te gamen..."
Ja maar Pets, wat the hell doe je dan ook bij Leaf?!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
Dat weet ik ook wel, ik heb het over het gevoel, dat is het zelfde als je naar leaf gaat. Ik was daar serieus de enige 20+, de rest van of 16 of moeder van een 16 jarigeNog nooit zo ongemakkelijk gevoeld
Mjááá. J&D op de PS3. Dát wil ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:11 schreef Fallen het volgende:
Mja, ik weet het nog niet. Ik denk dat het wel heel cool kan zijn, maar wellicht ook daardoor enorm tegenvallen. Alles staat of valt met de verwachtingen die mensen hebben, zeker bij een nieuwe franchise.
Bij Ratchet weet je ongeveer wel wat je kan verwachten, net als een nieuwe Jak & Daxter game of zelfs de nieuwe ICO, The Last Guardian.
Dat vraag ik mij nu nog afquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maar Pets, wat the hell doe je dan ook bij Leaf?!
Je verdiende loon.quote:
Heb ik je op FB dan?quote:
Mja Ratchet & Clank zijn awesome.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
LA Noire staat dan wat mij betreft op 2. Want ik ben een beetje huiverig voor Ratchet. Maar aan de andere kant ben ik een mega-Ratchet-fan, dus móet ik die wel kopen.
Als het ook over the webz te doen is, heb je er iig al 1quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:43 schreef Kuukske het volgende:
Ja, dat lijkt me eigenlijk niets. Maar ik neem aan dat het alleen ook prima te spelen is. Ik heb geen 4 vrienden.
Je hebt er ook maar 3 nodigquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:43 schreef Kuukske het volgende:
Ja, dat lijkt me eigenlijk niets. Maar ik neem aan dat het alleen ook prima te spelen is. Ik heb geen 4 vrienden.
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef Misan het volgende:
[..]
heb ik dat niet op facebook staan?
Ojaquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
Je hebt er ook maar 3 nodigJij bent immers persoon 1
Heb jij ook Lego Harry Potter gespeeld? Weet je waneer je die rood/metaal achtige dingen kunt openen?quote:
Nog niet! Ik heb eerst Batman gedaan, die heb ik helemaal uitgespeeld, geweeeeldig!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb jij ook Lego Harry Potter gespeeld? Weet je waneer je die rood/metaal achtige dingen kunt openen?
awww Okeeequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nog niet! Ik heb eerst Batman gedaan, die heb ik helemaal uitgespeeld, geweeeeldig!
Toen begonnen aan Star Wars I, die was echt top. Indiana Jones tijdje gespeeld maar was het echt zat, vond hem niet zo leuk. Ik heb HP wel liggen al, maar moet er nog aan beginnen! Ik wil eerst Batman AA even afmaken, want anders zit ik weer helemaal in een andere game en vergeet ik weer deze uit te spelen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:13 schreef AQuila360 het volgende:
Wel lijp om eerst Lego batman te doen en daarna Batman AA
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gok dat ik dit weekend Batman AA wel uit heb, dus daarna begin ik ook aan HP
Vast wel! Batman en SW heb ik ook in een ruk doorgespeeld omdat het te leuk was, en die filmpjes ook tussendoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Hoop dat je hem tof vind alleen is het wel met een stukje free-roam er bij dat vond ik eerst niet tof maar nu gaat het opzich wel.
Ik heb een Lego Star Wars fespeeld maar weet niet meer welkequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vast wel! Batman en SW heb ik ook in een ruk doorgespeeld omdat het te leuk was, en die filmpjes ook tussendoor
Star Wars II was om te huilen, dat dan weer wel
Ik heb The Complete Saga, daar zit deel 2 toch ook bij?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vast wel! Batman en SW heb ik ook in een ruk doorgespeeld omdat het te leuk was, en die filmpjes ook tussendoor
Star Wars II was om te huilen, dat dan weer wel
Yep, ik heb zowel 2 als complete. Puur omdat ik de savegame kwijt ben geraakt van 2. Toen had ik het gevoel van dan kan ik net zogoed met complete saga beginnenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb The Complete Saga, daar zit deel 2 toch ook bij?
Het is alweer een tijd geleden dat ik die gespeeld heb. Vond het altijd wel lachen, vooral co-op op de bank en dan ruzie maken omdat de een alleen maar muntjes loopt te gieren.
co-op lijkt die me ook wel grappig ja. Het is ook gewoon tof om tijdens de missie dat balkje vol met muntjes te krijgenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het is alweer een tijd geleden dat ik die gespeeld heb. Vond het altijd wel lachen, vooral co-op op de bank en dan ruzie maken omdat de een alleen maar muntjes loopt te gieren.
Ja en elkaar verrot te slaan... en dan die muntjes weer te gieren...quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
co-op lijkt die me ook wel grappig ja. Het is ook gewoon tof om tijdens de missie dat balkje vol met muntjes te krijgen
Wheheh, jammer dat jullie geen PS3 hebben...quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Yep, ik heb zowel 2 als complete. Puur omdat ik de savegame kwijt ben geraakt van 2. Toen had ik het gevoel van dan kan ik net zogoed met complete saga beginnen
Wat hij zegt. Anders konden we vrindjes zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:27 schreef Fallen het volgende:
Wheheh, jammer dat jullie geen PS3 hebben...
?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wheheh, jammer dat jullie geen PS3 hebben...
okay, jammer dat ik een gebande Xbox360 heb...quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
?
Ik ben me TDU 2 save kwijt! Of althans hij was corrupted en toen van bozigheid weggegooid maar nu is er een patch om die corrupted toch te kunnen lezen ofzo.
Maar aangezien die weg is zal ik opnieuw moeten beginnenMaar het spel is er tof genoeg voor
Gruwelijk vet spelquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:31 schreef Fallen het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit een TDU gespeeld.
Allemaal games die ik niet ga spelen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou ik heb vooral het idee dat het nog moet komen; LA Noire, Ratchet 4, Uncharted 3.
Je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Allemaal games die ik niet ga spelen.
Oh ik heb Star Wars deel II op de DSI, maar die zag er zoooo anders uit als deel 1, ook hele andere stijl qua filmpjes enzo, zag er allemaal afgeraffeld uit, misschien dat het daar aan ligt. Voglens mij heb ik namelijk ook The Complete Saga, zal thuis eens kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ga jij die andere games wel spelen dan? En zijn die van jou console games?quote:
Over welke ging het ook alweer?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ga jij die andere games wel spelen dan? En zijn die van jou console games?
²quote:
lollerpcgamerquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Allemaal games die ik niet ga spelen.
Nee?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef AQuila360 het volgende:
Kiuuksu heb jij helemaal geen 360?
quote:
Die heb ik ook inderdaad. Dat is soms wel leuk, maar ik speel meer met de PS3.quote:
Hear hear. Ik zou mn PS3 voor geen goud willen ruilen. Als mn vriendin me ooit verlaat, mag ze alles meenemen, behalve mn PS3quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die heb ik ook inderdaad. Dat is soms wel leuk, maar ik speel meer met de PS3.
Zeg dat dan kutjequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef Misan het volgende:
[..]
heb ik dat niet op facebook staan?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Gamer_V het volgende:
Kn0x: Voetbal is niet onze gemeenschappelijke taal.
Eh, wat wil je met een PS3 zonder TV?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Hear hear. Ik zou mn PS3 voor geen goud willen ruilen. Als mn vriendin me ooit verlaat, mag ze alles meenemen, behalve mn PS3
Mn huidige mag ze houden. De nieuwe moet ze laten staan. Ik moet hem alleen nog kopenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eh, wat wil je met een PS3 zonder TV?
Omdat het theoretisch én praktisch gezien nog winter is; de kans op regen die bevroren naar beneden dwarrelt dus ook nog hoog is.quote:
Blegh PBquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Kn0x het volgende:
Hmm mn laptop wordt wel oud, inruilen voor de Packard Bell Easynote TM86-JO-010 of toch niet?
Het moet met een dark magic poppetje zie ik net alleen heb ik die niet. ff kijken dus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zeg dat dan kutje! Gefeliciteerd
! Btw AQ, daar moet je denk ik een spreuk voor leren
. Die spreuken kun je ook kopen
Die is is geweldigquote:
Packard Bellquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Kn0x het volgende:
Hmm mn laptop wordt wel oud, inruilen voor de Packard Bell Easynote TM86-JO-010 of toch niet?
Ik haal nooit meer een PB sinds mijn vorige pc. Wat een drama was datquote:
Kom je ook nog even bij mij langs?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik ga maar richting mijn werk
Afwassen
Ze noemen het niets voor niets Packard Hellquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:14 schreef Kn0x het volgende:
Hmmm toch maar niet dan. Ik heb alleen slechte verhalen gehoord over Acer.
Ja, terwijl iedereen lyrisch was over NEC.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze noemen het niets voor niets Packard Hell
Geen idee, ik ben een OSX fanboy en koop nooit meer een non-OSX pc of laptop.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:18 schreef Kn0x het volgende:
Okee, wat zou jullie advies zijn. Nieuwe laptop, moet games 'gewoon' aankunnen. Ik hoef geen Crysis op vol vermogen te spelen maar zou het leuk vinden om games te kunnen spelen. Verdere gebruik is programmeren (VS2010, Sharepoint etc etc)... Budget tot 600-650 euri.
KAUF EINES APPLEquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:18 schreef Kn0x het volgende:
Okee, wat zou jullie advies zijn. Nieuwe laptop, moet games 'gewoon' aankunnen. Ik hoef geen Crysis op vol vermogen te spelen maar zou het leuk vinden om games te kunnen spelen. Verdere gebruik is programmeren (VS2010, Sharepoint etc etc)... Budget tot 600-650 euri.
Kan nu even niet voor je zoeken op internet maar wil best helpen uitzoeken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:18 schreef Kn0x het volgende:
Jawel, alleen 5 jaar na Windows release....quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:22 schreef SuperFruitig het volgende:
ow wacht gamen.
MAC HAS NO GAMES
yes they do!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:22 schreef SuperFruitig het volgende:
ow wacht gamen.
MAC HAS NO GAMES
Asus, Dell en Samsung zijn de best genoteerde merken voor laptops.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:18 schreef Kn0x het volgende:
Asusquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Asus, Dell en Samsung zijn de best genoteerde merken voor laptops.
Daarnaast heb je nog de speciale hoek bijv.: XODD, Alienware, BTO die wat meer op gamers gericht zijn.
HP is ook erg fijn met hun Probookjes en de Sony Vaio's doen het ook altijd wel goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Asus, Dell en Samsung zijn de best genoteerde merken voor laptops.
Daarnaast heb je nog de speciale hoek bijv.: XODD, Alienware, BTO die wat meer op gamers gericht zijn.
Al heeft Asus ook de gamers divisie.
Zijn zeker ook goede machines, bedoelde meer dat Asus, Dell en Samsung vaker beter uit de tests komen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:26 schreef Tain het volgende:
[..]
HP is ook erg fijn met hun Probookjes en de Sony Vaio's doen het ook altijd wel goed
Moet zeggen dat ik al 4 jaar een Acer hebt en geen problemen, al hoor ik ook genoeg verhalen van anderen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:28 schreef koei het volgende:
Zolang je maar geen Acer koopt kun je weinig fout doen! Ik ben zelf jarenlang tevreden geweest met mijn Siemens Amilo, die is ruim 4 jaar meegegaan. de HP Pavillion die ik nu heb werkt ook al 1,5 jaar probleemloos!
Heeft er al iemand Killzone 3 en zin om vanavond te gamen? Poit?
De Mediamarkt is tot 21:00 uur open, dus kopen die handel!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Zijn zeker ook goede machines, bedoelde meer dat Asus, Dell en Samsung vaker beter uit de tests komen.
[..]
Moet zeggen dat ik al 4 jaar een Acer hebt en geen problemen, al hoor ik ook genoeg verhalen van anderen.
En KZ3 heb ik nog niet, hoop snel.
De package PS3 incl. KZ3 staat nog niet bij ons in de MM.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:58 schreef koei het volgende:
[..]
De Mediamarkt is tot 21:00 uur open, dus kopen die handel!
Ze zijn al wel in de verkoop toch? Misschien moet je er gewoon om vragen, staan ze nog niet in het rek!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:09 schreef Solique het volgende:
[..]
De package PS3 incl. KZ3 staat nog niet bij ons in de MM.
Is LBP2 leuk? Ik heb LBP1 van een vriend toen geleend maar was er best snel op uitgekeken...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:17 schreef koei het volgende:
[..]
Ze zijn al wel in de verkoop toch? Misschien moet je er gewoon om vragen, staan ze nog niet in het rek!
Of je koopt het pack met LBP2 en koopt Killzone 3 los! Is ook een goede deal!
Daar zijn de meningen nogal over verdeeld. Hoe dan ook is het wel een game die je eigenlijk niet in je eentje moet spelen. Met meerdere mensen op de bank of online is gewoon een stuk leuker.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is LBP2 leuk? Ik heb LBP1 van een vriend toen geleend maar was er best snel op uitgekeken...
Ik heb het wel met iemand samen gespeeld en elke keer als hij ergens op sprong ging ik met mijn popje aan zijn voetjes hangen zodat hij te zwaar was en dan steeds niet kon klimmen enzo, dat was wel grappigquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen nogal over verdeeld. Hoe dan ook is het wel een game die je eigenlijk niet in je eentje moet spelen. Met meerdere mensen op de bank of online is gewoon een stuk leuker.
Pas in de verkoop vanaf de 25ste volgens site en andere winkels.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:17 schreef koei het volgende:
[..]
Ze zijn al wel in de verkoop toch? Misschien moet je er gewoon om vragen, staan ze nog niet in het rek!
Of je koopt het pack met LBP2 en koopt Killzone 3 los! Is ook een goede deal!
Met Misan toch wel een paar leuke potjes gedaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is LBP2 leuk? Ik heb LBP1 van een vriend toen geleend maar was er best snel op uitgekeken...
Wat moet je uberhaupt met een ladder? Ik heb mijn ladder nog nooit nodig gehad voor mijn laptop!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef badboynova het volgende:
Ik heb nu een HP Pavillion dv7, maar dit is de laatste keer dat ik een Hp koop.
1 jaar en 2 maanden: ladder kapot geen garantie.
1 jaar en 6 maanden: HDD kapot geen garantie HP (seagate wel met moeite)
1 jaar en 8 maanden: accu geeft melding dat het beter is om een nieuwe te kopen.
![]()
volgende laptop word een sony vaio of een samsung.
Nee koei, het is een Europese richtlijn die niet wordt overgenomen door de Nederlandse wetgeving, omdat de Nederlandse wetgeving op basis van het consumentenrecht een beter alternatief heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef koei het volgende:
[..]
Wat moet je uberhaupt met een ladder? Ik heb mijn ladder nog nooit nodig gehad voor mijn laptop!
Overigens is HP wettelijk verplicht om binnen 2 jaar na aankoop je hdd te vervangen als je de laptop niet zelf opengeschroefd hebt. Je moet je beroepen op de Europese wet waar ook HP zich aan te houden heeft. Bedrijven proberen hier echter altijd onderuit te komen omdat veel mensen zich daardoor af laten poeieren en dat enorm veel geld scheelt. Pas na 2 jaar moet je zelf gaan betalen.
Gezondheid!quote:
Ja, maar uiteindelijk heb je dus recht op minimaal 2 jaar garantie. Je moet het alleen bij de verkoper claimen. Zij moeten dat weer verder claimen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee koei, het is een Europese richtlijn die niet wordt overgenomen door de Nederlandse wetgeving, omdat de Nederlandse wetgeving op basis van het consumentenrecht een beter alternatief heeft.
Daarbij geldt dat je een aankoop overeenkomst hebt met een verkopende partij en niet de fabrikant. HP hoeft in dit geval helemaal niks, maar biedt wel fabrieksgarantie. Alles wat niet onder (of na) fabrieksgarantie valt, moet gewoon met de verkopende partij worden opgenomen.
Zoals een van mijn collega's ooit zei: "Sir, if you buy a carton of eggs in a supermarket and one of the eggs is broken, who are you going to complain to? The supermarket or the chicken?"
Er zijn ook andere dingen in het leven dan gamen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef RickoKun het volgende:
Ik verveel me helemaal de blubber met die ontzettend slechte spellen die er de afgelopen 3 jaar zijn uitgekomen
Dan maar weer dungeon keeper spelen ofzo
Mwah, het ligt zelfs nog iets gecompliceerder.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:57 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk heb je dus recht op minimaal 2 jaar garantie. Je moet het alleen bij de verkoper claimen. Zij moeten dat weer verder claimen.
En mensen die kapotte eieren kopen zijn sowieso dom! Eieren moet je altijd in de winkel zelf controleren op barsten!
Mja, ik ben al de hele dag bezig met een nieuwe trainingsmap. Ga morgen weer eens een communicatietraining geven en had best wel even willen gamen, maar geen tijd voor gehad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Er zijn ook andere dingen in het leven dan gamen...
*Gamebabe tekent voor een avondje vervelen!
Solique heeft waarschijnlijk ook iets meer centjes op het moment dan Fallen....quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:33 schreef koei het volgende:
Dan heb je Killzone 3 eerder dan Fallen!
Dan moet Fallen maar samen met poit achter het station bij gaan klussenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Solique heeft waarschijnlijk ook iets meer centjes op het moment dan Fallen....
Ben ook van plan om eerst te kijken naar een tweede hands ps3, kan geen nieuwe betalen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Solique heeft waarschijnlijk ook iets meer centjes op het moment dan Fallen....
quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:45 schreef badboynova het volgende:
Dan moet Fallen maar samen met poit achter het station bij gaan klussen
Poit staat er toch altijd standaard, dus hy kan fallen best wel wat extra inkomsten gunnenquote:
Fallen is daar veel te veel heer voor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:13 schreef badboynova het volgende:
Poit staat er toch altijd standaard, dus hy kan fallen best wel wat extra inkomsten gunnen
Ik heb nu ook een Sony en al heul langquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef badboynova het volgende:
Ik heb nu een HP Pavillion dv7, maar dit is de laatste keer dat ik een Hp koop.
1 jaar en 2 maanden: ladder kapot geen garantie.
1 jaar en 6 maanden: HDD kapot geen garantie HP (seagate wel met moeite)
1 jaar en 8 maanden: accu geeft melding dat het beter is om een nieuwe te kopen.
![]()
volgende laptop word een sony vaio of een samsung.
ik kijk nooit naar eieren in de winkelquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mwah, het ligt zelfs nog iets gecompliceerder.
Er zijn termijnen gesteld aan hoelang een apparaat "redelijkerwijs" mee moet gaan. Dat kan dus ook na 5 jaar zijn dat je nog iets kunt claimen. Alleen gaat men dan rekenen naar rato. Dan kan het zijn dat je een onderdeel voor bijvoorbeeld 60% vergoed krijgt, maar dat is dan exclusief arbeidsloon en/of verzendkosten.
Uiteindelijk maakt het gewoon niet uit, je moet bij de verkopende partij zijn. Daar heb je als consument een koopovereenkomst mee. Dat winkeliers verwijzen naar fabrieksgarantie is eigenlijk dus fout, hoewel je vaak als consument beter gebruik van kunt maken omdat de winkel gewoon laks is met je spullen opsturen en er achteraan bellen.
En ja, natuurlijk kijk je naar de eieren in de winkel. Maar je snapt de vergelijking....
MORGEN IK BEN HYPERquote:
Oh dear.quote:
Kijk bij V&A staan er zat!quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben ook van plan om eerst te kijken naar een tweede hands ps3, kan geen nieuwe betalen.
Dus met het geld zal het wel meevallen.
In de darkusergrowshop?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:58 schreef AQuila360 het volgende:
Yay ik weet nu waar ik een dark magic user kan halen.
ohjah fok heeft ook een V&A stuk (nooit gekeken)quote:
Staan soms best leuke dingen tussen hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:02 schreef Solique het volgende:
ohjah fok heeft ook een V&A stuk (nooit gekeken)
Yes!quote:
Iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Staan soms best leuke dingen tussen hoor.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Idd
Zelf heb ik een klein harig AQuilatje kunnen kopen voor 2,50.
Hè bah. Wat moet je daar nou mee? Was dat niet alleen voor vrouwelijke users?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:06 schreef badboynova het volgende:
Idd
Zelf heb ik een klein harig AQuilatje kunnen kopen voor 2,50.
De poezen hadden een nieuw speeltje nodig, de duif die ze hadden deed het niet meer en bepaalde onderdelen waren zoek geraaktquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hè bah. Wat moet je daar nou mee? Was dat niet alleen voor vrouwelijke users?
Bevalt dat AQtje wel?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
De poezen hadden een nieuw speeltje nodig, de duif die ze hadden deed het niet meer en bepaalde onderdelen waren zoek geraakt
Ach so.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:12 schreef badboynova het volgende:
De poezen hadden een nieuw speeltje nodig, de duif die ze hadden deed het niet meer en bepaalde onderdelen waren zoek geraakt
Ik heb een kilo kuikentjes in de vriezer liggen voor de kattenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is gewoonweg enorm Cruella de Ville-ish.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb een kilo kuikentjes in de vriezer liggen voor de katten
De tenen hebben ze al afgekloven, en nu zijn ze met de vingers bezig.quote:
Ik vind het ook te ranzig voor woorden en zodra ze op zijn wil ik ze niet meer in de vriezer hebben, maar mijn ex had ze gekochtquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is gewoonweg enorm Cruella de Ville-ish.
Exen. Zucht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind het ook te ranzig voor woorden en zodra ze op zijn wil ik ze niet meer in de vriezer hebben, maar mijn ex had ze gekocht
Moet wel zeggen dat ze het he-le-maal geweldig vinden
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
De tenen hebben ze al afgekloven, en nu zijn ze met de vingers bezig.
Ziek!quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb een kilo kuikentjes in de vriezer liggen voor de katten
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Maar gelukkig heb jij je eigen AQtje op Xbox Live![]()
ik bied een tientjequote:Op donderdag 24 februari 2011 09:25 schreef Kuukske het volgende:
Gawd, ik ben echt niets waard vandaag.
Dat is wel aan de wat lage kant hoor.quote:
Niks waar is toch hetzelfde als 0 euro, en het is maar een start bodquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is wel aan de wat lage kant hoor.
12.50?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is wel aan de wat lage kant hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |