quote:Heeft iemand hier NFS Hot Pursuit gespeeld? En is die tof?
Is vanuit hier net aan te zienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Jeeeetje ik zie grote rookwolken vanuit mijn gebouw!!!
http://www.at5.nl/artikel(...)emisch-opslagbedrijf
NFS is meestal wel tof vind ik, alleen die carbon wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:49 schreef AQuila360 het volgende:
Gewoon zo een keer zonder aanleiding!
En:
[..]
Carbon was vergeleken bij Pro Streetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NFS is meestal wel tof vind ik, alleen die carbon was
Nope, ik zat bij Fortis Bank Global Clearing en ben nu naar ABN AMRO Clearing Bank gemigreerd. Jij doelt op private banking? Collega's van me zijn wel bij een dergelijk project betrokken, alleen heb geen idee of dat dezelfde is als die jij bedoeltquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:34 schreef Tain het volgende:
Misan jij zit bij de ABN toch? Toevallig bezig met een project van Fortis zakelijk -> ABN?
quote:
omgquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef SuperFruitig het volgende:
EPIC DAGJE
FullHD beamer + 4.5m x 8m scherm + PS3 + 7.1 DTS + multiplayer madness + betaald krijgen = WIN
pics/vids komen zo
Een van de hele kleine mini voordelen van op een universiteit werkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omg
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Wilquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef SuperFruitig het volgende:
EPIC DAGJE
FullHD beamer + 4.5m x 8m scherm + PS3 + 7.1 DTS + multiplayer madness + betaald krijgen = WIN
pics/vids komen zo
Jeweet toch!quote:
oh mijn ex had ook altijd beamers van de uniquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een van de hele kleine mini voordelen van op een universiteit werken
duurt lang!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef SuperFruitig het volgende:
EPIC DAGJE
pics/vids komen zo
gelijk weg gooien en een nieuwe kopenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja telefoon werkt tegen blijkbaar![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:01 schreef Fallen het volgende:
Let the stars fall down
Let the leaves turn brown
Still you know you could never make me love you more
PARTY!
aquila aproved dus ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef AQuila360 het volgende:
Geinig spel dat Lego Harry Potter
Je wil gewoon al die dingen vinden
Ja toch?!quote:
vond batman en star wars ook super leuk!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb ook alles gehaald en gevonden in Lego Harry Potterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef AQuila360 het volgende:
Was al heel lang wakker.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nou zal Poit ook wel wakker worden en waarschijnlijk BBN ook. SF is er al
Rot voor ze, dan tap ik mn eigen tequila en mangosap welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:30 schreef badboynova het volgende:
volgende week gaat de bevolking daar staken.
veel plezierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:29 schreef SpankmasterC het volgende:
MORGEN NAAR MMMEEEEEXXXIIIIICCCOOOOO!!!!!!!![]()
![]()
: D: D
oh lekker vooruitzicht ik moet er ook nog aan beginnenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:05 schreef SuperFruitig het volgende:
ik zit _______WEER_________ vast met Dead Space.
Kutspel breekt me op, ik heb ALTIJD te weinig ammo en geen geld
Truste alvastquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga in bed nog wat op de PS3 gamen en tegen de tijd dat het ding uit gaat ook maar slapen!truste alvast
Hier ook ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Truste alvast![]()
Ik slinger de x360 maar eens aan om wat verder te spelen.
ME moet ik nog zo ver, ik ga maar eens verder met Assassin's Creed 1.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hier ook ja.
Maar trusten Sharana.
Ik ga Mass Effect proberen uit te spelen.
Indiana vond ik ook minder ja! Batman de beste en Harry Potter daarna.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vond batman en star wars ook super leuk!
indiana jones eigenlijk minder, weet niet echt waarom ...
Of ik alles ga zoeken en halen weet ik nog niet :p Maar het is altijd tof als je ineens wel door een bepaalde deur kunt ofzo!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:42 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik heb ook alles gehaald en gevonden in Lego Harry PotterPrachtig format die Lego games
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef koei het volgende:
Leukste titel van de hele dag bij EA: De Sims 3: Middeleeuwen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:23 schreef Misan het volgende:
[..]
Op welk project doelde je vanmiddag eigenlijk? Tiga?
Veel plezier manquote:Op woensdag 23 februari 2011 06:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Goeiemorgen! IK GA NAAR MEXICOOOOOOOOOOOOOOO!
Nice, wanneer hoor je of je daar aan de slag kan? Een van mijn medewerkers zit er op dit moment vol in voor het securities deelquote:Op woensdag 23 februari 2011 06:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Eergister intake gehad voor het systeembeheer bij Tiga
Geen idee precies, de intake van maandag was bij TenICT en ik moet het gesprek bij de ABN nog krijgen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:07 schreef Misan het volgende:
[..]
Nice, wanneer hoor je of je daar aan de slag kan? Een van mijn medewerkers zit er op dit moment vol in voor het securities deel
Get to da choppa!quote:
Meen je niet Koei?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef koei het volgende:
Ik ben aan het ontwaken. Dus nog wat ochtendhummig.quote:
Wat is er eigenlijk allemaal langs gekomen bij EA?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef koei het volgende:
Daar hoorde ik van GO lyrische verhalen over. Evenals van Crysis 2.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Meen je niet Koei?
Portal 2 was er ook toch?
damnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef Poit het volgende:
Sweet Child O' Mine
Deze dude!! Wat een gast!
Check z'n youtube kanaal ook ffies.. Ik ben pitten.
Doe star wars ook een keer, die is ook erg leuk!!! Vooral als dat koekblikje met 1 been achter je aan hinkelt omdat je met je lightsaber er een been afgehakt hebtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Indiana vond ik ook minder ja! Batman de beste en Harry Potter daarna.
[..]
Of ik alles ga zoeken en halen weet ik nog niet :p Maar het is altijd tof als je ineens wel door een bepaalde deur kunt ofzo!
De nieuwe Lego Pirates lijkt me ook weer super tof!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef koei het volgende:
Mogguhquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Mogguhh![]()
![]()
Fijn op je werk komen en gelijk al storing
Geen idee, wat heb je uitgespookt gisterenquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:09 schreef Kuukske het volgende:
Waarom heb ik gedroomd over het zoontje van Gerard Ekdom trouwens?
waar ging het over danquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:09 schreef Kuukske het volgende:
Waarom heb ik gedroomd over het zoontje van Gerard Ekdom trouwens?
Nah Gerard had een foto van z'n zoontje in de studio op Twitter gezet. En ik zo tegen JD: aahh, wat een tof kind!quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:13 schreef Solique het volgende:
Geen idee, wat heb je uitgespookt gisteren
Waarschijnlijk wel inderdaad, je kan soms rare dingen dromenquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah Gerard had een foto van z'n zoontje in de studio op Twitter gezet. En ik zo tegen JD: aahh, wat een tof kind!
En dat zal in m'n onderbewustzijn wel iets hebben opgeroepen ofzo. Geen idee.
Dat verschilt bij mij, soms weet ik weinig tot niets er meer van.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Ja, nogal. Het zieke is ook dat ik zoveel onthoud. Tot in de kleinste details.
Maar goed. Genoeg over mijn dromen, mensen nog leuke plannen vandaag?
.
Jackie Brown - planning was gisteren kijken maar er niet van gekomen.quote:
Wij vrouwen zijn daar wel goed in inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:47 schreef Kn0x het volgende:
Vanavond met het bedrijf voetballen tegen de mannen van Parkstad. Daarna naar huis en ME2 poppetje creëren. Ik ben daar zo slecht in, misschien de vriendin even mn poppetje laten maken
Achja je zegt iig poppetje ... meestal als ik zei dat ik een popje aan ging maken dan kreeg ik te horen " het is een character!!!"quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:47 schreef Kn0x het volgende:
Vanavond met het bedrijf voetballen tegen de mannen van Parkstad. Daarna naar huis en ME2 poppetje creeren. Ik ben daar zo slecht in, misschien de vriendin even mn poppetje laten maken
Stofzuigen. Maar daar waren we al van op de hoogte Fruit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Weetje waar vrouwen ook goed in zijn?
ÉN DE PLEURISAFWAS DOENquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stofzuigen. Maar daar waren we al van op de hoogte Fruit.
Via TenICT word je dan gedetacheerd? Zou mooi zijn als je ook aan kunt haken binnen de bank, is een prettige werkgever met leuke complexe projectenquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee precies, de intake van maandag was bij TenICT en ik moet het gesprek bij de ABN nog krijgen.
Alleen eckte bazen durven poppetje te zeggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Achja je zegt iig poppetje ... meestal als ik zei dat ik een popje aan ging maken dan kreeg ik te horen " het is een character!!!"
![]()
Vaatwasser jonguh.quote:
enig idee of Lego Star Wars 2 (en 3) leuk is als je Lego Star Wars al gespeeld hebt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doe star wars ook een keer, die is ook erg leuk!!! Vooral als dat koekblikje met 1 been achter je aan hinkelt omdat je met je lightsaber er een been afgehakt hebt
Ik vond star wars 2 verschrikkelijk slecht en hem hem heel snel uitgegooid ....quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:56 schreef Misan het volgende:
[..]
enig idee of Lego Star Wars 2 (en 3) leuk is als je Lego Star Wars al gespeeld hebt?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is zo 2010, vaatwasser ftw..
Luie secretenquote:
Ik heb nu geen vent misschien ligt het daar aan ... gok dat de eerste vent die het africhten gaat proberen de komende tijd door een rietje mag eten in het ziekenhuisquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[..]
Luie secreten
Jullie mannen hebben jullie niet goed afgericht, ik hoor het al weer.
also also alsoquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nu geen vent misschien ligt het daar aan ... gok dat de eerste vent die het africhten gaat proberen de komende tijd door een rietje mag eten in het ziekenhuis![]()
vaatwassers zijn wel dikke liefde, scheelt een hoop werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |