quote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Doe niet echt aan manga (ik heb hier thuis 2 series liggen: Death Note compleet en Bleach eerste 10 ofzo).
Tx aardbei. Ik had die gemist
Traphic shaping... ik ben blij dat dat nooit is aangeslagen hier.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:49 schreef Xaryna het volgende:
Ik moet toegeven dat ik mij niet echt heb verdiept in de Telstra-dominantie. Ik heb geen idee hoe het werkt hier. Wij hebben internet van iinet, als dat wat uitmaakt.
wtfquote:It should be noted however that due to Telstra's extensive use of Pair Gain technology for connecting home landlines from 1994 to 2000, some homes have been excluded from ADSL and are limited to a dialup speed of 28.8 kbit/s.
episode 8 Laura Bodewig aan het eindquote:Op zondag 27 februari 2011 16:02 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
charles dunois/dunoa is liefde yo
Jup.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb de anime wel gezien, is het dan nog leuk de manga te lezen?
Ah oke.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Doe niet echt aan manga (ik heb hier thuis 2 series liggen: Death Note compleet en Bleach eerste 10 ofzo).
Tx aardbei. Ik had die gemist
Zo dat is lang geledenquote:
ergo proxy?quote:
jammer dat het 2e seizoen ruk wasquote:Op zondag 27 februari 2011 18:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Zo dat is lang geleden
[..]
ergo proxy?
oh en er is een darker than black 2de seizoen
Code Geass?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:30 schreef YbKg7 het volgende:
eey.
het is alweer een jaartje geleden dat ik anime heb gekeken.
maar ik wil weer beginnen. alleen heb geen idee met wat.
suggesties?>
2de seizoen was idd geen ruk aan.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
jammer dat het 2e seizoen ruk was
[..]
Code Geass?
Full Metal alchemist - brotherhood?
Last Exile?
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:25 schreef Qunix het volgende:
Hieronder zijn volgens mij allemaal dezelfde luitjes... Wel tof.
En om beetje ontopic te blijven...
Wat is niet-girly?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Zijn er nog hippe niet-girly anime's uitgekomen de laatste tijd?
Eentje waarbij fantasie rijkelijk vloeit het liefst.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef outcast_within het volgende:
[..]
edit: rofl dat was jouw submit
Beetje het riedeltje van ninja / actie tot aan fantasie. Ben ooit begonnen met Naruto en dan echt vanaf het begin. Daarnaast de richting van code geass, d-grey man, one piece, rurouni kenshin, fma, hxh..quote:Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wat is niet-girly?
Misschien is Puella Magi Madoka Magica wat? Het is wel mahou shoujo, maar met een donkere twist
Als je een paar series noemt die je leuk vond, kunnen we op basis daarvan wat beter dingen aanraden
Ik heb letterlijk 1:20 minuut zitten wachten tot hij tegen die kast zou vallenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef outcast_within het volgende:
[..]
edit: rofl dat was jouw submit
Darker than blackquote:Op zondag 27 februari 2011 22:20 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik ben op zoek naar iets met sci-fi, superkrachten en complotten.
Heb Elfen Lied al gezien. Leuk, maar haalt het niet bij Evangelion.
Iemand tips?
Groetjes, Rubber_Johnny.
Ok thanks.quote:
Code Geass!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:20 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Iemand tips?
Groetjes, Rubber_Johnny.
Nog een vraagje: Ik heb nu twee series gevonden. Gemini en Meteor. Welke komt het eerst in de volgorde?quote:
Ik weet hetquote:
Downloaden, dan kan het ook!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:15 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar toch zo relaxed om vanuit bed met een laptop te kijken.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:46 schreef Rijstkoker het volgende:
Net de eerste aflevering van Code Geass gekeken, best mooi getekend alleen die Zero heeft een beetje een homohandje.
edit: stream sites die niet snel laden, Engels gedubde anime, seizoen 2 die r2 heet en ik die daarom ben begonnen bij de verkeerde omdat ik dacht dat het een verbeterde versie was net als films die r5 heten![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 02:37 schreef Rijstkoker het volgende:
Wat een eikelzijn zusje is blind zegt ie dit tegen haar
[ afbeelding ]
Beetje lullig gezegd hahaquote:Op maandag 28 februari 2011 02:37 schreef Rijstkoker het volgende:
Wat een eikelzijn zusje is blind zegt ie dit tegen haar
[ afbeelding ]
Zelf gebruik ik http://aznv.tv als streaming site. Tot nu toe ben ik tevreden hiermee.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:15 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar toch zo relaxed om vanuit bed met een laptop te kijken.
Als je Evangelion leuk vond moet je ook Rah'Xephon kijken, is zeg maar een betere versie van NGEquote:Op zondag 27 februari 2011 22:20 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Iemand tips?
Groetjes, Rubber_Johnny.
Heretic. En nee dan bedoel ik niet een anime of gamequote:Op zondag 27 februari 2011 22:20 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Iemand tips?
Groetjes, Rubber_Johnny.
Ok dankjewel!quote:Op maandag 28 februari 2011 10:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Als je Evangelion leuk vond moet je ook Rah'Xephon kijken, is zeg maar een betere versie van NGE
Gundam 00 trek je ook wel denk ik, Ghost in the Shell vast ook wel.
Verder Fullmetal Alchemist: Brotherhood (niet echt sci-fi, wel veel complotten en superkrachten). Daar ben je voorlopig nog wel mee bezig met die series, dus veel plezier!
De manga?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Heretic. En nee dan bedoel ik niet een anime of game
NGE is ook kut.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:36 schreef Frag_adder het volgende:
wat vinden mensen zo goed aan NGE dan? IK ben een groot fan van het mecha genre maar NGE kon ik vanaf afl1 al niet uitstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |