nog altijd stukken beter dan die van NGEquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:15 schreef Xaryna het volgende:
Gosick is tof, maar de hoofdpersoon is vervelend. Wat een zeurend, afhankelijk, dom mannetje zeg.
gewoon doen, bitchslap je monitor! dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:22 schreef Xaryna het volgende:
NGE niet gezien.
Dat 'VICTORICAAAA' is inderdaad vervelend, en op een tweede plaats is zijn trage begrip. Ze zegt iets duidelijk en hij reageert met 'uhuh... wacht, wat?! WAAATTTT?!' Bah, zo luidruchtig elke keer. Ik heb al regelmatig de neiging gehad hem in zijn gezicht te slaan en te roepen dat hij normaal moet doen.
Argeed. Ik vind Victoria wel tof.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:25 schreef Xaryna het volgende:
Ik vind de serie ook leuk, maar niet dankzij hem.
Madoka 8 is weerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ugh moe maar ff hapje eten met wat anime :3
INdex, Gosick en madoka even kijken ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ik had die opmerking van je niet gehoord denk ik, maar je hebt gelijk!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:24 schreef .Cake. het volgende:
Jooow, daar ben ik weer![]()
Volgende keer moeten meer mensen op de meet komen, was echt super gezellig!
En Bakakame lijkt op deze acteur maar dat viel niet aan de rest uit te leggen omdat niemand Batman Begins had gezien
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:24 schreef .Cake. het volgende:
Jooow, daar ben ik weer![]()
Volgende keer moeten meer mensen op de meet komen, was echt super gezellig!
En Bakakame lijkt op deze acteur maar dat viel niet aan de rest uit te leggen omdat niemand Batman Begins had gezien
ineens is niet mogelijk....quote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef Xaryna het volgende:
Hoezee, ik heb een virus/spyware dinges.
Ik ging alleen maar heel braaf een torrent downloaden, leek prima, heb ik ineens een virus/spyware dinges. Enige 'gevaarlijk' wat ik open had was utorrent en mijn download die net begonnen was van zo'n 2GB was ineens al klaar met 1 minuutje aanstaan. Moet het wel zijn geweest!
* Xaryna is druk bezig met defensie.
De beste defensie is geen windows gebruikenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef Xaryna het volgende:
Hoezee, ik heb een virus/spyware dinges.
Ik ging alleen maar heel braaf een torrent downloaden, leek prima, heb ik ineens een virus/spyware dinges. Enige 'gevaarlijk' wat ik open had was utorrent en mijn download die net begonnen was van zo'n 2GB was ineens al klaar met 1 minuutje aanstaan. Moet het wel zijn geweest!
* Xaryna is druk bezig met defensie.
Een 2gb download die in 'n minuutje klaar is moet je ook niet openenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:10 schreef wdn het volgende:
[..]
De beste defensie is geen windows gebruiken
Dat zeg ik toch ookquote:
Een 2 Gb torrent zou minimaal een uur moeten duren.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Een 2gb download die in 'n minuutje klaar is moet je ook niet openenen je kon toch zien wat erin zat? Maar, wat nu? Virusscan al gedraaid?
Met vrij standaard 20Mb lijnen van tegenwoordig? Dat is met overhead meestal wel een goede 2MB/s of +/- 7GB/hquote:Op zondag 27 februari 2011 14:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook![]()
[..]
Een 2 Gb torrent zou minimaal een uur moeten duren.
Je eigen download/upload is niet van belang meer; het gaat om de snelheid waarmee het aangeboden wordt. Ik kom per torrent maximaal tot 2 mbips maar dat is zeker nooit constant voor de hele download. Ja meer als ik alle torrents optel maar dat was de vraag nietquote:Op zondag 27 februari 2011 14:18 schreef zquing het volgende:
[..]
Met vrij standaard 20Mb lijnen van tegenwoordig? Dat is met overhead meestal wel een goede 2MB/s of +/- 7GB/s
coolquote:Op zondag 27 februari 2011 14:19 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Leechers, Seeders en Completed.
Mooi he, wat hebben we toch weer goed werk geleverd =D
Wilde we al een tijdje geleden erbij neerzetten, alleen de server had teveel kuren als dat er ook nog bij kwam. Nu is het wat makkelijker qua server load gemaakt, dushquote:Op zondag 27 februari 2011 14:23 schreef wdn het volgende:
[..]
cooldat mistte ik al jaren bij tokyotosho (ik kom er niet vaak meer aangezien ik alles via hun rss binnen haal
)
windows is juist cool, elke mongool kan met macOS omgaan, je moet een bikkel zijn om goed met windows om te kunnen gaanquote:[quote]Op zondag 27 februari 2011 14:10 schreef wdn het volgende:
[..]
De beste defensie is geen windows gebruiken
Owjah, ik download niet zoveel anime meer tegenwoordigquote:Op zondag 27 februari 2011 14:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Je eigen download/upload is niet van belang meer; het gaat om de snelheid waarmee het aangeboden wordt. Ik kom per torrent maximaal tot 2 mbips maar dat is zeker nooit constant voor de hele download. Ja meer als ik alle torrents optel maar dat was de vraag niet
Wut?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:19 schreef SleepSub het volgende:
Mooi he, wat hebben we toch weer goed werk geleverd =D
Vriend van me is tijdje naar USyd gegaan, maar daar moesten ze ook per MB die ze downloadden aan de uni betalen... Echt bizar als je NL gewend bentquote:Op zondag 27 februari 2011 14:23 schreef Xaryna het volgende:
Oh en zquing, ik zit in Australië, het internet loopt hier achter ivm met wijdverspreide inwoners en iedereen heeft een datalimietEen gemiddelde film van 700 MB doettie in ongeveer 2 uur.
Wel opletten hequote:
Mehhh... Ik ben maar een klein codertje... Heb met een paar dingetjes meegeholpen, niet meerquote:
dat kan heel goed.. het aanleggen van een kabel en/of glasvezel kabeltje zal een 100-voud kosten van wat het in nederland kost...quote:Op zondag 27 februari 2011 14:29 schreef Xaryna het volgende:
Ik dacht dat het ermee te maken had dat het internet dat ze in Nederland hebben hier niet commercieel te behalen valt omdat de steden zo gigantisch ver uit elkaar liggen en daartussenin alleen wat kleine dorpen en veel woestijn zit. Ofzo.
Ja, maar op de universiteiten is 't toch andersquote:Op zondag 27 februari 2011 14:29 schreef Xaryna het volgende:
Ik dacht dat het ermee te maken had dat het internet dat ze in Nederland hebben hier niet commercieel te behalen valt omdat de steden zo gigantisch ver uit elkaar liggen en daartussenin alleen wat kleine dorpen en veel woestijn zit. Ofzo.
Nee lijkt mij niet. Per stad in AU is het toch gewoon mogelijk om een winstgevend bedrijf op te zetten zonder datalimiet!? Dat de afstanden groot zijn is niet van belang: in NL is het ook jaren zo geweest dat de Randstad voor lag.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:29 schreef Xaryna het volgende:
Nou ja, dat bedoel ik dus. Als ik over een bepaalde datalimiet heenga, wordt het internet supersupertraag. En dat heeft eigenlijk elke mogelijke provider hier in Sydney. Dat, of je betaalt extra per extra GB.quote:Most Australian ISPs traffic shape residential customers after a monthly download quota has been exceeded.[citation needed] Many other ISPs apply "per gigabyte" excess charges to downloads beyond the monthly download quota.
Hoe ben je dan in contact gekomen? Maar klein of groot maakt niet uit.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:29 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Mehhh... Ik ben maar een klein codertje... Heb met een paar dingetjes meegeholpen, niet meer
met "we" refereer ik dus naar de team ^^
Geen concurrentie? Telstra bepaald wat er gebeurd toch(?) Of is dat niet meer zo?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoel ik dus. Als ik over een bepaalde datalimiet heenga, wordt het internet supersupertraag. En dat heeft eigenlijk elke mogelijke provider hier in Sydney. Dat, of je betaalt extra per extra GB.
Bron: http://en.wikipedia.org/w(...)nternet_in_Australia
Ik kan alleen nu niet vinden waarom het zo is.
Ik heb de anime wel gezien, is het dan nog leuk de manga te lezen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:06 schreef Lithia het volgende:
wdn, ben je al begonnen met de Elfen Lied manga?
Nee. Doe niet echt aan manga (ik heb hier thuis 2 series liggen: Death Note compleet en Bleach eerste 10 ofzo).quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:06 schreef Lithia het volgende:
wdn, ben je al begonnen met de Elfen Lied manga?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |