Ik heb de anime wel gezien, is het dan nog leuk de manga te lezen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:06 schreef Lithia het volgende:
wdn, ben je al begonnen met de Elfen Lied manga?
Nee. Doe niet echt aan manga (ik heb hier thuis 2 series liggen: Death Note compleet en Bleach eerste 10 ofzo).quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:06 schreef Lithia het volgende:
wdn, ben je al begonnen met de Elfen Lied manga?
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Doe niet echt aan manga (ik heb hier thuis 2 series liggen: Death Note compleet en Bleach eerste 10 ofzo).
Tx aardbei. Ik had die gemist
Traphic shaping... ik ben blij dat dat nooit is aangeslagen hier.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:49 schreef Xaryna het volgende:
Ik moet toegeven dat ik mij niet echt heb verdiept in de Telstra-dominantie. Ik heb geen idee hoe het werkt hier. Wij hebben internet van iinet, als dat wat uitmaakt.
wtfquote:It should be noted however that due to Telstra's extensive use of Pair Gain technology for connecting home landlines from 1994 to 2000, some homes have been excluded from ADSL and are limited to a dialup speed of 28.8 kbit/s.
episode 8 Laura Bodewig aan het eindquote:Op zondag 27 februari 2011 16:02 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
charles dunois/dunoa is liefde yo
Jup.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb de anime wel gezien, is het dan nog leuk de manga te lezen?
Ah oke.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Doe niet echt aan manga (ik heb hier thuis 2 series liggen: Death Note compleet en Bleach eerste 10 ofzo).
Tx aardbei. Ik had die gemist
Zo dat is lang geledenquote:
ergo proxy?quote:
jammer dat het 2e seizoen ruk wasquote:Op zondag 27 februari 2011 18:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Zo dat is lang geleden
[..]
ergo proxy?
oh en er is een darker than black 2de seizoen
Code Geass?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:30 schreef YbKg7 het volgende:
eey.
het is alweer een jaartje geleden dat ik anime heb gekeken.
maar ik wil weer beginnen. alleen heb geen idee met wat.
suggesties?>
2de seizoen was idd geen ruk aan.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
jammer dat het 2e seizoen ruk was
[..]
Code Geass?
Full Metal alchemist - brotherhood?
Last Exile?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |