abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93153226
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja zo werkt het. Overigens beide kanten op .... iemand zegt dat PVV stemmers dom zijn en de helft van Nederland gelooft erin. De andere helft van Nederland zegt dat ze niet dom zijn ;)
Met 'slim' bedoelen we een bepaalde instelling.

Al heb je een IQ van 140, als je geen drang hebt tot kennis verwerven, slechts leert voor het papiertje, mensen die anders zijn dan jij niet mot, en je ook niet in ze wil verdiepen, films die verder gaan dan Pirates of the Carribean maar een vage linkse hobby vindt, en je niet afvraagt wat anderen in die films zien..

Dat duidt op een hekel aan nadenken.

Niet kunnen of willen nadenken, dat is wat dom maakt.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:38:02 #152
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_93153607
Hoever sta je van je volk dan :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_93153653
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:28 schreef MuyTrabajo het volgende:

[..]

Met 'slim' bedoelen we een bepaalde instelling.

Al heb je een IQ van 140, als je geen drang hebt tot kennis verwerven, slechts leert voor het papiertje, mensen die anders zijn dan jij niet mot, en je ook niet in ze wil verdiepen, films die verder gaan dan Pirates of the Carribean maar een vage linkse hobby vindt, en je niet afvraagt wat anderen in die films zien..

Dat duidt op een hekel aan nadenken.

Niet kunnen of willen nadenken, dat is wat dom maakt.
En hoe meet je dat?
pi_93153891
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:10 schreef AciD_Nightmare het volgende:

En zo begon de discussie......
Wat ik dus zeg: kijk eens in de spiegel ;)
En zo is duh zirkul weer ront!

Harde faal van onze universitaire student!
Nu ga ik me weer met mijn studie.. oh sorry, ik bedoel.... Met mijn OPLEIDING bezig houden..

:')
Tot de volgende keer!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:45:56 #155
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_93153961
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:29 schreef MuyTrabajo het volgende:
Altijd lachen met die PVV. Ik was nog niet bijgekomen van de Schotse Hooglanders-rel, en nu komen ze weer met dit pareltje. :P

[..]

First I was like :') Then I was like :{ Then i was like _O-

De PVV die zich afvraagt oh waarom toch de hogeropgeleiden vertrekken.

De PVV die het hoger onderwijs kapot bezuinigt.

De PVV die achter de de ultieme 'studentje pesten' maatregel staat. Gewoon, omdat ze een hekel hebben aan die luie studentjes'. Zoals een narrige en gefrustreerde buurman een hekel aan studentjes heeft, omdat die thuis komen van het stappen als hij naar zijn werk moet.

De PVV die cultuur wegsnoeide onder het mom 'linkse hobby' (is voetbal een rechtse hobby dan?).

De PVV die kosmopolitisme maar een eng woord vindt, want in de rest van de wereld zijn mensen raar en eng.

Klacht: PVV die hogeropgeleiden wegjaagt en dan gaat klagen dat de hogeropgeleiden inderdaad weggaan. :')
Har har har. Grappig en scherp tegelijk, zo'n suggestie dat hoogopgeleiden het niet eens zouden kunnen zijn met de PVV! Zegt ook totaal niets over de oogkleppen die je zelf ophebt, zittende op je morele troon!
Ik wens je een dolfijne dag
pi_93154035
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:29 schreef MuyTrabajo het volgende:
Altijd lachen met die PVV. Ik was nog niet bijgekomen van de Schotse Hooglanders-rel, en nu komen ze weer met dit pareltje. :P

[..]

First I was like :') Then I was like :{ Then i was like _O-

De PVV die zich afvraagt oh waarom toch de hogeropgeleiden vertrekken.

De PVV die het hoger onderwijs kapot bezuinigt.

De PVV die achter de de ultieme 'studentje pesten' maatregel staat. Gewoon, omdat ze een hekel hebben aan die luie studentjes'. Zoals een narrige en gefrustreerde buurman een hekel aan studentjes heeft, omdat die thuis komen van het stappen als hij naar zijn werk moet.

De PVV die cultuur wegsnoeide onder het mom 'linkse hobby' (is voetbal een rechtse hobby dan?).

De PVV die kosmopolitisme maar een eng woord vindt, want in de rest van de wereld zijn mensen raar en eng.

Klacht: PVV die hogeropgeleiden wegjaagt en dan gaat klagen dat de hogeropgeleiden inderdaad weggaan. :')
First I was like :') then I was like :') :') then I was like :') :') :')______!!!
-referral verwijderd-
pi_93154360
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Har har har. Grappig en scherp tegelijk, zo'n suggestie dat hoogopgeleiden het niet eens zouden kunnen zijn met de PVV! Zegt ook totaal niets over de oogkleppen die je zelf ophebt, zittende op je morele troon!
Vast wel een paar. Maar ze zijn ongeveer op een hand te tellen, dus zo vreemd is die generalisatie niet.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:54:13 #158
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_93154373
quote:

[..]

Mensen die niet in de sprookjes van de PVV trappen zijn inderdaad moreel superieur, dat klopt. En als je als "hoogopgeleid" persoon PVV stemt moet je maar eens je collegegeld terug gaan vragen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_93154577
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Mensen die niet in de sprookjes van de PVV trappen zijn inderdaad moreel superieur, dat klopt. En als je als "hoogopgeleid" persoon PVV stemt moet je maar eens je collegegeld terug gaan vragen.
Goh, jammer dat de pvv het meest gestegen is in 2010. En blijkbaar kan de oppositie in dit kutland dan gewoon nog met z'n allen zeggen 'met die partij gaan we niet verder'.
-referral verwijderd-
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:58:32 #160
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_93154595
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef MarkSchulz het volgende:
Mensen vergeten op bij dit forum dat Wilders wil bezuinigen op de studenten, maar niet op de studenten die hun studie WEL serieus nemen. Wanneer een student er in totaal 7 jaar over doet en meer kost dan dat hij oplevert dan is het logisch dat deze beboet wordt.
De uitschieters van onze staatsschuld zijn veroorzaakt door de Linkse partijen, want de PvdA vond het nodig om banken 'te helpen'. Achteraf heeft dit geen zin gehad, want ze zitten nu cent per cent af te betalen, wat water naar de zee dragen is, want wat ze afdragen wordt verspild aan de rente en komen ze alleen maar dieper in de shit. Dit topic gaat trouwens over waarom slimme mensen vertrekken, niet over boeren, de cultuurtax enzovoort. Dan had je het maar anders moeten noemen.
Slimme mensen gaan niet bij de PVV weg, maar gaan er juist heen, want alleen bij deze partij wordt je niet beboet als je geld hebt.
Lees hier maar waarom langstudeerders de samenleving niks kosten, uitgelegd door de decaan Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek aan de TU Delft.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:02:42 #161
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_93154808
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Lees hier maar waarom langstudeerders de samenleving niks kosten, uitgelegd door de decaan Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek aan de TU Delft.
Dat iemand iets op het internet geschreven heeft maakt het niet waar.

Er staat geen enkel cijfertje in dat stuk, maar omdat het strookt met jouw mening propageer je het als de waarheid. Er is wel meer voor nodig dan simpelweg 'beredeneren' dat iets de samenleving meer kost dan iets anders, maar blijkbaar niet voor jou :')
pi_93154823
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

En hoe meet je dat?
Waarom moet dat te meten zijn? Ik leg gewoon uit waar het idee PVVers zijn dom vandaan komt.
quote:

[..]

Als je je open stelt voor de wereld om je heen, en weet dat alles niet zwart-wit is dan stem je op een partij die Kamervragen stelt over een liedje van kinderen voor kinderen en zich druk maakt om on-Nederlandse grazers in natuurgebieden. :')

Ik onderken dat de radicale Islam een gevaar is.

Maar dat zou serieuzer tegemoet moeten worden getreden dan de PVV nu doet. Ze opereren onder de vlag van waakhond maar drijven op rancune.
pi_93154854
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

leuk en aardig, en klopt ook vast wel. maar de keerzijde is dat ze ook niets opleveren. iemand die zn studie op zn 22e afgerond heeft zal meer werken dan iemand die op zn 28e nog bezig is.

maar daar gaat iedereen met dit argument ff aan voorbij..
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:04:32 #164
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93154889
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef vanBinsberge het volgende:

[..]

Goh, jammer dat de pvv het meest gestegen is in 2010. En blijkbaar kan de oppositie in dit kutland dan gewoon nog met z'n allen zeggen 'met die partij gaan we niet verder'.
Vervelend he, die vrijheid van andersdenkenden.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:04:40 #165
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_93154896
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:03 schreef probeer het volgende:

[..]

leuk en aardig, en klopt ook vast wel. maar de keerzijde is dat ze ook niets opleveren. iemand die zn studie op zn 22e afgerond heeft zal meer werken dan iemand die op zn 28e nog bezig is.

Dus mensen die op hun 22e klaar zijn en dan een paar jaar in het buitenland gaan wonen moeten ook maar een boete betalen omdat ze minder "opleveren"? :')
Wat een zieke, materialistische denkwijze.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:05:22 #166
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_93154921
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Vast wel een paar. Maar ze zijn ongeveer op een hand te tellen, dus zo vreemd is die generalisatie niet.
Dan is het vast ook niet vreemd om de generalisatie te maken dat Marokkanen crimineel zijn? Ik bedoel, er zijn er vast wel een paar die dat niet zijn, maar die zijn ongeveer op een hand te tellen...
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:07:04 #167
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_93155003
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:05 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Dan is het vast ook niet vreemd om de generalisatie te maken dat Marokkanen crimineel zijn? Ik bedoel, er zijn er vast wel een paar die dat niet zijn, maar die zijn ongeveer op een hand te tellen...
Check je cijfertjes eens. De meerderheid van Marokkanen is niet crimineel, de meerderheid van hoogopgeleiden stemt geen PVV.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_93155015
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:04 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Dus mensen die op hun 22e klaar zijn en dan een paar jaar in het buitenland gaan wonen moeten ook maar een boete betalen omdat ze minder "opleveren"? :')
Wat een zieke, materialistische denkwijze.
ik ben het er ook niet mee eens hoor. maar dat is wel iets wat je mee zult moeten nemen als je besluit over zoiets als de langstudeerboete.
pi_93155070
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:04 schreef kingmob het volgende:

[..]

Vervelend he, die vrijheid van andersdenkenden.
Ja, want het grootste deel van de kiezers is het dus met de pvv eens, helaas mogen ze dan nog niet regeren, omdat de andere partijen het er niet mee eens zijn. Andere partijen niet eens? like duh :') zij hebben de hele multiculti verneukt hier.
-referral verwijderd-
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:09:10 #170
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_93155110
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:03 schreef probeer het volgende:

[..]

Oh nee, we snappen prima dat het ze om zoveel mogelijk belastingslaafjaren te doen is.

We mogen er niet meer voor kiezen een jaartje op eigen kosten te lanterfanten.

Sinds wanneer zijn niet alleen de kantooruren, maar ons hele bestaan op deze aardkloot 'de baas zijn tijd'? Sinds wanneer moeten we van de wieg tot het pensioen productief bezig zijn? En kunnen we aangesproken worden als we een deel van ons eigen leven besteden aan gelummel?

Pieterse, zit je nu alweer in Thailand? Op zoek naar jezelf zeg je? Daar koopt BV Nederland niks voor! Melden bij de baas op kantoor!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:09:32 #171
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93155138
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:02 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Dat iemand iets op het internet geschreven heeft maakt het niet waar.

Er staat geen enkel cijfertje in dat stuk, maar omdat het strookt met jouw mening propageer je het als de waarheid. Er is wel meer voor nodig dan simpelweg 'beredeneren' dat iets de samenleving meer kost dan iets anders, maar blijkbaar niet voor jou :')
Wat een stuitende domheid
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:10:37 #172
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_93155206
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:02 schreef MuyTrabajo het volgende:

Als je je open stelt voor de wereld om je heen, en weet dat alles niet zwart-wit is dan stem je op een partij die Kamervragen stelt over een liedje van kinderen voor kinderen en zich druk maakt om on-Nederlandse grazers in natuurgebieden. :')
Zo kun je van iedere partij in de Nederlandse politiek wel twee uitspraken/anekdotes/voorstellen isoleren die ze als belachelijk bestempelt. Ik weet dat PVV-bashers dat graag doen, maar daarmee kom je niet dichter bij je gelijk.

Ik stem overigens geen PVV. Het schijnt dat ik dat erbij moet zeggen als ik me waag aan discussies over die partij, omdat je anders niet serieus genomen wordt, wat treurig genoeg is an sich.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:10:41 #173
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93155210
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:08 schreef vanBinsberge het volgende:

[..]

Ja, want het grootste deel van de kiezers is het dus met de pvv eens
Fout
pi_93155272
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef kingmob het volgende:

[..]

Wat een stuitende domheid
Altijd makkelijk als je het niet ergens mee eens bent om het daar op te gooien he ;)
Typisch linkse gedachtengang: Wat niet in hun straatje past is gelijk dom of hersenloos :')
pi_93155364
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Oh nee, we snappen prima dat het ze om zoveel mogelijk belastingslaafjaren te doen is.

We mogen er niet meer voor kiezen een jaartje op eigen kosten te lanterfanten.

Sinds wanneer zijn niet alleen de kantooruren, maar ons hele bestaan op deze aardkloot 'de baas zijn tijd'? Sinds wanneer moeten we van de wieg tot het pensioen productief bezig zijn? En kunnen we aangesproken worden als we een deel van ons eigen leven besteden aan gelummel?

Pieterse, zit je nu alweer in Thailand? Op zoek naar jezelf zeg je? Daar koopt BV Nederland niks voor! Melden bij de baas op kantoor!
ben t er ook niet mee eens, zeker niet. maar dat wordt wel meegenomen in de afweging, en is ook wat je te horen zal krijgen op het 'langstudeerders kosten niets extra's' argument: 'maar ze leveren wel minder op'.

raar dat wanneer het in het voordeel van de langstudeerder is, hij/zij wel gereduceerd wordt tot een puur financiele afweging, maar wanneer het tegenargument komt, is die manier van denken opeens misselijkmakend en loonslaven en blabla.

als je dat niet op die manier terug wilt krijgen, zeg dan meteen "tsja, iedereen heeft zn eigen leven, snelheid, pad, weg, whatever" ipv "maar ze kosten niets extra's"

dat wilde ik even opmerken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')