abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:55:39 #126
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_93151680
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"Ik vertrek vanwege de fascistische leugenachtige hypocriete PPV-criminelen. "

Worden ze daar blij van?
Alsof jij vertrekt. Zodra jij de grens oversteekt zul je moeten gaan werken. :')
pi_93151760
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:43 schreef von_Preussen het volgende:
Wie is trouwenz `ze`?

Als je mij bedoelt, ik ben gewoon een hij, dat kan je ook icoontje onder mijn username zien. Dus wie staat er dan voor lul? :')
Oh mijn god, nu heb je me!
Wat een dikke dikke faal van me.. Dit is echt het einde! Ik sta nu ZO voor lul!!!
Ik ga me schamen!

:') :')
  Spellchecker dinsdag 22 februari 2011 @ 14:59:33 #128
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_93151878
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 14:51 schreef von_Preussen het volgende:
Het valt me trouwens op dat de PVV nog niet heeft bedacht dat buitenlandse EU-studenten meer collegegeld zouden moeten betalen, omdat ze wel profiteren van ons onderwijs maar vaak hun kennis weer mee naar het buitenland nemen. Want buitenlandse studenten lesgeven is immers maar een linkse hobby.

Ik zou dat compleet achterlijk vinden, maar het zou wel binnen het straatje van de PVV passen.
Waarom zou je dat achterlijk vinden?
Tevens -purist.
pi_93151925
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:57 schreef Sant. het volgende:

[..]

Oh mijn god, nu heb je me!
Wat een dikke dikke faal van me.. Dit is echt het einde! Ik sta nu ZO voor lul!!!
Ik ga me schamen!

:') :')
Hij probeert zijn laatste beetje waardigheid nog te redden door jou daarop aan te vallen.
Proberen hoge taal te verkondigen maar ondertussen stikt het van de spelvauten. :') :')
Uberfaal!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:01:40 #130
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_93151985
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:00 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Hij probeert zijn laatste beetje waardigheid nog te redden door jou daarop aan te vallen.
Proberen hoge taal te verkondigen maar ondertussen stikt het van de spelvauten. :') :')
Uberfaal!
:')___________!
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_93152006
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:44 schreef probeer het volgende:

hbo =/ universiteit, waar wél daadwerkelijk iets gedaan moet worden (k)
HBO moet ook genoeg gedaan worden maar als je je studie ordelijk plant hoef je niet uren achter elkaar te studeren ;) Precies hetzelfde geval op de universiteit :)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:02:15 #132
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_93152013
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:44 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat PVV niet doorheeft, is dat zijzelf een van de voornaamste redenen zijn waarom verstandige mensen het land verlaten. Godverdomme, zeg. Wat een stel ongenuanceerde boeren :r
wat hebben boeren hier nou weer mee te maken? :(
pi_93152208
Mensen vergeten op bij dit forum dat Wilders wil bezuinigen op de studenten, maar niet op de studenten die hun studie WEL serieus nemen. Wanneer een student er in totaal 7 jaar over doet en meer kost dan dat hij oplevert dan is het logisch dat deze beboet wordt.
De uitschieters van onze staatsschuld zijn veroorzaakt door de Linkse partijen, want de PvdA vond het nodig om banken 'te helpen'. Achteraf heeft dit geen zin gehad, want ze zitten nu cent per cent af te betalen, wat water naar de zee dragen is, want wat ze afdragen wordt verspild aan de rente en komen ze alleen maar dieper in de shit. Dit topic gaat trouwens over waarom slimme mensen vertrekken, niet over boeren, de cultuurtax enzovoort. Dan had je het maar anders moeten noemen.
Slimme mensen gaan niet bij de PVV weg, maar gaan er juist heen, want alleen bij deze partij wordt je niet beboet als je geld hebt.
pi_93152270
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:00 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Uberfaal!
Inhoudelijk heb ik al genoeg gezegd, anders dan anderen die alleen maar persoonlijke aanvallen kunnen doen. Meer hoef ik er niet over te zeggen. :')
Zoals eerder al werd gesteld heb ik hier genoeg i
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:09:01 #135
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93152360
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat zeg ik...ik ageer daar tegen. Wat snap je niet?
Ik kan me niet voorstellen dat je de ironie daadwerkelijk niet ziet. Je loopt dus gewoon te trollen.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:09:53 #136
334865 EAH5450
intergalactic, born galactic
pi_93152402
quote:
Mensen vergeten op bij dit forum dat Wilders wil bezuinigen op de studenten, maar niet op de studenten die hun studie WEL serieus nemen. Wanneer een student er in totaal 7 jaar over doet en meer kost dan dat hij oplevert dan is het logisch dat deze beboet wordt.
De uitschieters van onze staatsschuld zijn veroorzaakt door de Linkse partijen, want de PvdA vond het nodig om banken 'te helpen'. Achteraf heeft dit geen zin gehad, want ze zitten nu cent per cent af te betalen, wat water naar de zee dragen is, want wat ze afdragen wordt verspild aan de rente en komen ze alleen maar dieper in de shit. Dit topic gaat trouwens over waarom slimme mensen vertrekken, niet over boeren, de cultuurtax enzovoort. Dan had je het maar anders moeten noemen.
Slimme mensen gaan niet bij de PVV weg, maar gaan er juist heen, want alleen bij deze partij wordt je niet beboet als je geld hebt.
Zo knap dat PVV-ers alles van hun Fuher afgooien op links (wat links? Mijn linkerhand?) en gelijk weer beginnen over tsunami moslim geitenwollensokken en straatvrees :')
Beatsie boyz 4 life
pi_93152420
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef MarkSchulz het volgende:

Al doet hij 10 jaar over zijn studie, dan nog levert hij meer op dan hij kost.

En een student die een jaar meehelpt met de solar challenge, en in zijn masterthese nog wat uitloopt omdat hij een 8 wil en geen zes, die neemt zijn studie niet serieus? (ter informatie : de tijd die voor een masterthese staat is standaard te krap.

Ook al werk je 9 uur per dag eraan, dan nog zou je de thesis 'afraffelen' als je hem doet in de tijd die er officieel voor staat.
pi_93152425
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:06 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Inhoudelijk heb ik al genoeg gezegd, anders dan anderen die alleen maar persoonlijke aanvallen kunnen doen. Meer hoef ik er niet over te zeggen. :')
Zoals eerder al werd gesteld heb ik hier genoeg i
Wel even je zin afmaken he ;)
En verder.....

quote:
Dank je, het blijkt dat je iig geen intellectuele vermogens bezit.

Dat HBO-opleidingen (een studie is op universitair niveau) niet zo vreselijk moeilijk zijn is een bekend gegeven, maar daaruit kan jij niet meteen afleiden dat allerlei andere opleidingen of studies ook maar zo gemakkelijk te halen zijn.
En zo begon de discussie......
Wat ik dus zeg: kijk eens in de spiegel ;)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:10:28 #139
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_93152426
quote:

Daar heb ik nog geen bewijs van ervaren. Omgekeerd wel.
reset
pi_93152427
quote:
Deze discussie hebben wij al eerder gehad, een langstudeerder kost de maatschappij niets extra. Maar je geeft zelf al aan, die discussie voeren we op een andere plek.

quote:
De uitschieters van onze staatsschuld zijn veroorzaakt door de Linkse partijen, want de PvdA vond het nodig om banken 'te helpen'. Achteraf heeft dit geen zin gehad, want ze zitten nu cent per cent af te betalen, wat water naar de zee dragen is, want wat ze afdragen wordt verspild aan de rente en komen ze alleen maar dieper in de shit.
Systeembanken laten omvallen zou de economie enorme schade hebben toegebracht, die onnoemelijk veel hoger zou zijn geweest dan de reddingsoperatie die nu heeft plaatsgevonden. Ook al ben ik een tegenstander van overheidsingrijpen, maar dit ingrijpen was van cruciaal belang voor de economie.

quote:
De PVV richt zich eerder op de ontevreden arbeider / middenstander dan op de klassieke elite, dus het lijkt me sterk dat ze onder de intellectuele elite veel aanhang verwerven.

[ Bericht 0% gewijzigd door von_Preussen op 22-02-2011 15:21:10 ]
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:13:31 #141
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93152556
quote:
. Wanneer een student er in totaal 7 jaar over doet en meer kost dan dat hij oplevert dan is het logisch dat deze beboet wordt.
Nee natuurlijk is dat niet logisch. Het kost de maatschappij niets (nee echt niet, ik weet dat dat schijnbaar moeilijk te bevatten is) en het staat iedereen vrij om zo lang te doen over een studie als ze zelf willen, het schaadt slechts hun eigen belangen.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:18:49 #142
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_93152778
quote:
13s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:13 schreef kingmob het volgende:

[..]

Het kost de maatschappij niets (nee echt niet, ik weet dat dat schijnbaar moeilijk te bevatten is) en het staat iedereen vrij om zo lang te doen over een studie als ze zelf willen, het schaadt slechts hun eigen belangen.
Toch tragisch om te zien dat iedereen voor de suggestie van de betrokken partijen valt dat een langstudeerder de maatschappij geld kost :') een paar mannetjes met macht hebben wat geroepen zonder bewijs en de helft van Nederland gelooft erin. Geeft maar weer aan dat het volk makkelijk te manipuleren is.
- Thucydides
pi_93152877
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:18 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Toch tragisch om te zien dat iedereen voor de suggestie van de betrokken partijen valt dat een langstudeerder de maatschappij geld kost :') een paar mannetjes met macht hebben wat geroepen zonder bewijs en de helft van Nederland gelooft erin. Geeft maar weer aan dat het volk makkelijk te manipuleren is.
Ja zo werkt het. Overigens beide kanten op .... iemand zegt dat PVV stemmers dom zijn en de helft van Nederland gelooft erin. De andere helft van Nederland zegt dat ze niet dom zijn ;)
pi_93152940
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja zo werkt het. Overigens beide kanten op .... iemand zegt dat PVV stemmers dom zijn en de helft van Nederland gelooft erin. De andere helft van Nederland zegt dat ze niet dom zijn ;)
Is er eigenlijk ooit eens een onderzoek naar het gemiddelde IQ van de aanhang van partij XY gedaan? Dat zou me oprecht interessant lijken, aangezien ik het moeilijk vind om in te schatten hoe dat verdeeld is.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:23:15 #145
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_93152955
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat is iets anders, met een vergelijkbaar effect, dat wel. Wat ik noemde kwam toch echt van bovenaf, het idee dat PVV-stemmers dom zijn is volgens mij gewoon langzaam opgeborreld bij de elite en tegenhangers van de PVV.
- Thucydides
pi_93153047
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:22 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Is er eigenlijk ooit eens een onderzoek naar het gemiddelde IQ van de aanhang van partij XY gedaan? Dat zou me oprecht interessant lijken, aangezien ik het moeilijk vind om in te schatten hoe dat verdeeld is.
Ik las laatst eens een artikel over het opleidingsniveau van de gemiddelde mens die op de PVV (en nog wel meer partijen) stemt. PVV, daar stemde de meeste mensen met een lage opleiding. Het vervelende is dat ik het artikel nu even niet kan vinden.
Twiddel
pi_93153067
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:22 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Nope.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Dat is iets anders, met een vergelijkbaar effect, dat wel. Wat ik noemde kwam toch echt van bovenaf, het idee dat PVV-stemmers dom zijn is volgens mij gewoon langzaam opgeborreld bij de elite en tegenhangers van de PVV.
Nou ik heb het mensen in de oppositie ook horen zeggen ;) Uiteraard zijn dat ook tegenhangers maar wel mensen waarvan je mag uitgaan (let wel, ik zeg dus niet dat het zo is ;)) dat ze kennis van zaken hebben.
pi_93153100
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:25 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik las laatst eens een artikel over het opleidingsniveau van de gemiddelde mens die op de PVV (en nog wel meer partijen) stemt. PVV, daar stemde de meeste mensen met een lage opleiding. Het vervelende is dat ik het artikel nu even niet kan vinden.
Dat artikel ken ik. Zegt overigens niets over het IQ maar over wat voor opleiding iemand volgt. Dat bleek gemiddeld MBO te zijn bij de PVV.
pi_93153128
edit..kutquoteknoppen!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:27:15 #150
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_93153150
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Nou ik heb het mensen in de oppositie ook horen zeggen ;) Uiteraard zijn dat ook tegenhangers maar wel mensen waarvan je mag uitgaan (let wel, ik zeg dus niet dat het zo is ;)) dat ze kennis van zaken hebben.
Dat is dus de illusie inderdaad, veel mensen gaan er te snel van uit dat partijvertegenwoordigers de absolute waarheid in pacht hebben. Gaat natuurlijk veel makkelijker als het een simpele zwart-wit keuze is en als het in het straatje van de persoon in kwestie past.
- Thucydides
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')