In plaats van op semantiek in te gaan kan je ook inhoudelijk je argument proberen te formuleren. Dat jouw studie zo makkelijk is, is geen argument voor het verhogen van de kosten. Zelfs als alle studies zo makkelijk zouden zijn, zou het nog geen argument zijn. Je bent net zo kortzichtig bezig als de overheid als je denkt dat boetes aan het einde van de rit de kwaliteit doen verhogen. Nou ja, trouwens, eigenlijk niet, want Zijlstra geeft nog toe dat het een ordinaire bezuinigingsmaatregel is en jij trapt in het verhaaltje "dat er wat aan gedaan wordt."quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Haha, hoor haar, een studie is op universitair niveau. Wat een mongool ben jij zeg.
Alsof een HBO'er geen eigen bedrijf kan beginnen en alsof elke werkgever universitair geschoold c.q. standaard hoger opgeleid dan zijn werknemers is. Dan moet je ook wel erg dom en wereldvreemd zijn om dat te denken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:05 schreef ethiraseth het volgende:
Wen er maar aan, want die universiteitsballen worden jouw baas, en dan valt er inderdaad niet te discussieren omdat je gewoon moet doen wat je gezegd wordt.
HBO-bloemschikkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:04 schreef ethiraseth het volgende:
Omdat je, volgens je eigen woorden, maar een paar uur per week bezig was met je HBO-bloemschikken, en dat nog als iets positiefs ziet ook. Dat zegt toch wel genoeg.:')
Om verder maar niet te spreken over je gebrek aan enige kennis over de Nederlandse politiek, die je dan maar opvult met stereotypen die je in de Telegraaf hebt gelezen.
Kijk, daar heb je dus al weer een misconceptie te pakken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:02 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Haha een discussie voeren met zo'n ingenomen universiteitsbal als jij loopt toch uit op niets.
Heb je last van een minderwaardigheidscomplexje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:08 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
HBO-bloemschikkenVoel je je echt zo verheven met je universiteitsstudie?
Echt ik kots op types zoals jij![]()
![]()
misschien moet ook jij je eens wat beter in dingen verdiepen voor je anderen van dingen beschuldigt die je zelf ook doet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je dus al weer een misconceptie te pakken.
Als universitair student ben ik eraan gewend om mijn eigen mening en inzichten continu bij te stellen algelang ik over nieuwe feiten kom te beschikken, dus ik ben uitermate geintresseerd in denkbeelden die verschillen van mijn eigen inzichten.
Alleen jij zit, net zoals een echte PvdA'er of GL'er betaamt, alleen maar boe te roepen als er iemand met een ander idee komt. En daarmee valt natuurlijk niet in discussie te gaan, sterker nog, het is eerder een bevestiging dat het niveau op het HBO niet bijster hoog kan zijn.
Voordat elke HBO'er zich op zijn pik getrapt voelt, uiteraard zijn er ook van jullie mensen die wél over intellectuele vermogens beschikken en normaal een discussie kunnen aangaan. Alleen blijkt dat dan wel uit de manier waarop je aan een gesprek deelneemt en dan kunnen wij best met elkaar standpunten uitwisselen, ook al worden we het mischien niet eens.
Om maar even te demonstreren dat ik van verre een ingenomen universiteitsbal bent die zich beter voelt dan anderen. Maar ik voel me wel beter dan mensen die alleen maar `boe` en `huwhuwhuw` kunnen roepen als ze het ergens niet mee eens zijn.
Inderdaad, ik heb hem nog niet eens een dogmatisch argument zien formuleren, laat staan een op feiten gebaseerd argument.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Om maar even te demonstreren dat ik van verre een ingenomen universiteitsbal bent die zich beter voelt dan anderen. Maar ik voel me wel beter dan mensen die alleen maar `boe` en `huwhuwhuw` kunnen roepen als ze het ergens niet mee eens zijn.
Jij gaat echt ver komenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Loop jezelf maar voor te houden dat je het op de praktische manier doet, de echte slimme HBO'ers die zien de meerwaarde van universitair onderwijs in en gaan daarom ook na het behalen van hun P of van hun bachelor nog een master doen.
Ik denk dat hij eerder ervan baalt niet een opleiding / studie te hebben gekozen die wél een passende werkdruk op hem heeft uitgeoefend, en er nu spijt van heeft geen diploma te hebben wat hem meer mogelijkheden op de arbeidsmarkt geeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:09 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Heb je last van een minderwaardigheidscomplexje?
"Ja want het is de wet!"quote:
Natuurlijk zijn ze dat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:10 schreef Ewelina het volgende:
Dit kan niet waar zijn.![]()
Zijn ze zo stom?
Nee ik heb een hekel aan universiteitsballen die denken dat ze superieur zijn aan anderen omdat ze toevallig op de universiteit zitten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:09 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Heb je last van een minderwaardigheidscomplexje?
Nee, dan word je opgepakt wegens belediging van een zittende regeringspartij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"Ik vertrek vanwege de fascistische leugenachtige hypocriete PPV-criminelen. "
Worden ze daar blij van?
en omdat zeiken volks hobby nummer 1 is geworden :pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:38 schreef Yi-Long het volgende:
Omdat je in NL steeds meer betaalt voor steeds minder, omdat het onderwijs en de zorg keihard achteruit gaan, omdat je hier amper meer voor een normaal bedrag fatsoenlijk kunt wonen, omdat rechts.
Als we niet superieur zijn, ga dan inhoudelijk op onze argumenten in. Of lukt je dat niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Nee ik heb een hekel aan universiteitsballen die denken dat ze superieur zijn aan anderen omdat ze toevallig op de universiteit zitten.
Kijk, het was ironisch bedoelt, omdat de PVV die partijen altijd als `boe-roepers` bestempelt. En eigenlijk wilde ik een PVV-typische reactie uitlokken van `nee, ik ben niet zoals de linkse partijen`.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
misschien moet ook jij je eens wat beter in dingen verdiepen voor je anderen van dingen beschuldigt die je zelf ook doet.
Achja, ik heb hele andere plannen in de toekomst dus het maakt mij niet uit wat jullie denken. Het feit dat ik zo makkelijk HBO heb gehaald kan ook zijn dat ik goed kan studeren en kan plannen. Dus misschien had ik dat universitaire papiertje ook zo in de zak zitten. Wie zal het zeggen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:10 schreef von_Preussen het volgende:
Ik denk dat hij eerder ervan baalt niet een opleiding / studie te hebben gekozen die wél een passende werkdruk op hem heeft uitgeoefend, en er nu spijt van heeft geen diploma te hebben wat hem meer mogelijkheden op de arbeidsmarkt geeft.
Vaardigen ze dan een internationaal arrestatiebevel uit?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:11 schreef MuyTrabajo het volgende:
[..]
Nee, dan word je opgepakt wegens belediging van een zittende regeringspartij.
Generaliseren is ook een kunst en jij bent er bijzonder goed inquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:09 schreef von_Preussen het volgende:
Alleen jij zit, net zoals een echte PvdA'er of GL'er betaamt, alleen maar boe te roepen als er iemand met een ander idee komt. En daarmee valt natuurlijk niet in discussie te gaan, sterker nog, het is eerder een bevestiging dat het niveau op het HBO niet bijster hoog kan zijn.
Zeker. Er staan al 500 emigrant cops gepland.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vaardigen ze dan een internationaal arrestatiebevel uit?
In wat voor land woon ik.quote:
Dan komt er waarschijnlijk een voorstel voor een verbod of een boete op emigreren wat na de verkiezingen juridisch gezien niet haalbaar blijkt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:11 schreef Individual het volgende:
Als een PVV ambtenaar me vraagt waarom ik weg ben gegaan zal ik PVV zeggen, zelfs al bestond die niet toen ik vertrok. Als de meeste emigranten dat zouden zeggen... wat dan?
Ik stem zelf geen PVV. Ik stem helemaal niet. Maar ik heb gewoon een hekel aan steeds dat gebash van de PVV te moeten horen......quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk, het was ironisch bedoelt, omdat de PVV die partijen altijd als `boe-roepers` bestempelt. En eigenlijk wilde ik een PVV-typische reactie uitlokken van `nee, ik ben niet zoals de linkse partijen`.
Uiteraard ben ik mij ervan bewust dat de PvdA en GL niet alleen boeroepers zijn maar ook alternatieven aandragen, alternatieven waar ik het dan weliswaar niet altijd mee eens ben maar dat is een andere discussie.
Oh?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:14 schreef MuyTrabajo het volgende:
[..]
Zeker. Er staan al 500 emigrant cops gepland.
Lekker selectief quoten is een kunst, alleen prikt iedereen die een greintje intellect heeft daar zo doorheen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Generaliseren is ook een kunst en jij bent er bijzonder goed in
Wel jammer dat degene waar we een discussie mee proberen te starten geen argumenten aandraagt en alleen met ad hominems strooit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In hetzelfde stukje heb ik gesteld met iedereen in discussie te gaan die normale argumenten aandraagt, en zelfs om als er aanleiding voor is mijn eigen denkbeelden en inzichten bij te stellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |