abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 februari 2011 @ 12:59:55 #51
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93147035
Joepie, weer een links vs. rechts-topic! Da's altijd smullen!

:9

* Yu-Kee wacht op skattebaut :9
pi_93147053
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Haha, hoor haar, een studie is op universitair niveau. Wat een mongool ben jij zeg.
Het zijn altijd de mensen van een universiteit die lopen te schreeuwen dat als je HBO doet dat je een nep-student bent. :') Gaan jullie maar lekker verder lezen in je boekjes. Wij doen het op de praktische manier ^O^
Who motivates the motivator?
pi_93147104
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:00 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Het zijn altijd de mensen van een universiteit die lopen te schreeuwen dat als je HBO doet dat je een nep-student bent. :') Gaan jullie maar lekker verder lezen in je boekjes. Wij doen het op de praktische manier ^O^
Loop jezelf maar voor te houden dat je het op de praktische manier doet, de echte slimme HBO'ers die zien de meerwaarde van universitair onderwijs in en gaan daarom ook na het behalen van hun P of van hun bachelor nog een master doen.
pi_93147123
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:59 schreef Yu-Kee het volgende:
Joepie, weer een links vs. rechts-topic! Da's altijd smullen!

:9

* Yu-Kee wacht op skattebaut :9
Nee hoor, volgens mij gaat het een HBO vs. universiteit-topic worden. :')
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:02:10 #55
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93147134
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:56 schreef Schuifpui het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom je als hoogopgeleide nog wel in Nederland zou blijven. Ik ben bijna klaar en woon in een studentenhuis. Ik heb inmiddels 4 werkende huisgenoten. Het salaris voor een afgestudeerde ligt hier relatief laag, je mag flink belasting betalen en woningen zijn niet te betalen. Als ik hier in Nederland zou gaan werken, woon ik waarschijnlijk de eerste 3 jaar nog een studentenhuis op een kamertje van 15m2.
Dat hangt er natuurlijk vanaf of je in de stad wilt wonen of buiten Amsterdam. :)
pi_93147155
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:59 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Uit het feit dat je niet eens in staat bent om een fatsoenlijk weerwoord te geven kan iedereen in dit topic mijn gelijk, namelijk dat jij schijnbaar niet de nodige intellectuele vermogens bezit om de maatschappelijke samenhang van verschillende zaken te doorgronden, bevestigd zien.

Waarvoor dank. :)
Haha een discussie voeren met zo'n ingenomen universiteitsbal als jij loopt toch uit op niets.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:04:05 #57
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_93147208
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:56 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

En waarom zou dat zo zijn?
Omdat je, volgens je eigen woorden, maar een paar uur per week bezig was met je HBO-bloemschikken, en dat nog als iets positiefs ziet ook. Dat zegt toch wel genoeg.:')

Om verder maar niet te spreken over je gebrek aan enige kennis over de Nederlandse politiek, die je dan maar opvult met stereotypen die je in de Telegraaf hebt gelezen. _O-
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:04:49 #58
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_93147244
"exit poll" _O-

Ik vind hem briljant :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:05:08 #59
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_93147258
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:02 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Haha een discussie voeren met zo'n ingenomen universiteitsbal als jij loopt toch uit op niets.
Wen er maar aan, want die universiteitsballen worden jouw baas, en dan valt er inderdaad niet te discussieren omdat je gewoon moet doen wat je gezegd wordt.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_93147313
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:05 schreef ethiraseth het volgende:

Wen er maar aan, want die universiteitsballen worden jouw baas, en dan valt er inderdaad niet te discussieren omdat je gewoon moet doen wat je gezegd wordt.
Je zal ver komen met zo'n instelling ;) Geniet er maar lekker van!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:06:33 #61
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_93147321
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Haha, hoor haar, een studie is op universitair niveau. Wat een mongool ben jij zeg.
In plaats van op semantiek in te gaan kan je ook inhoudelijk je argument proberen te formuleren. Dat jouw studie zo makkelijk is, is geen argument voor het verhogen van de kosten. Zelfs als alle studies zo makkelijk zouden zijn, zou het nog geen argument zijn. Je bent net zo kortzichtig bezig als de overheid als je denkt dat boetes aan het einde van de rit de kwaliteit doen verhogen. Nou ja, trouwens, eigenlijk niet, want Zijlstra geeft nog toe dat het een ordinaire bezuinigingsmaatregel is en jij trapt in het verhaaltje "dat er wat aan gedaan wordt." :') Naïeveling.

In plaats daarvan zijn er simpelere oplossingen mogelijk die de kwaliteit van het onderwijs niet beïnvloeden of juist positief beïnvloeden.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:07:05 #62
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93147352
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:05 schreef ethiraseth het volgende:
Alsof een HBO'er geen eigen bedrijf kan beginnen en alsof elke werkgever universitair geschoold c.q. standaard hoger opgeleid dan zijn werknemers is. Dan moet je ook wel erg dom en wereldvreemd zijn om dat te denken.

:')
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:07:36 #63
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93147375
"Ik vertrek vanwege de fascistische leugenachtige hypocriete PPV-criminelen. "

Worden ze daar blij van?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93147440
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:04 schreef ethiraseth het volgende:

Omdat je, volgens je eigen woorden, maar een paar uur per week bezig was met je HBO-bloemschikken, en dat nog als iets positiefs ziet ook. Dat zegt toch wel genoeg.:')

Om verder maar niet te spreken over je gebrek aan enige kennis over de Nederlandse politiek, die je dan maar opvult met stereotypen die je in de Telegraaf hebt gelezen. _O-
HBO-bloemschikken :') Voel je je echt zo verheven met je universiteitsstudie?
Echt ik kots op types zoals jij :r :r :r
pi_93147456
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:02 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Kijk, daar heb je dus al weer een misconceptie te pakken.

Als universitair student ben ik eraan gewend om mijn eigen mening en inzichten continu bij te stellen algelang ik over nieuwe feiten kom te beschikken, dus ik ben uitermate geintresseerd in denkbeelden die verschillen van mijn eigen inzichten.

Alleen jij zit, net zoals een echte PvdA'er of GL'er betaamt, alleen maar boe te roepen als er iemand met een ander idee komt. En daarmee valt natuurlijk niet in discussie te gaan, sterker nog, het is eerder een bevestiging dat het niveau op het HBO niet bijster hoog kan zijn.

Voordat elke HBO'er zich op zijn pik getrapt voelt, uiteraard zijn er ook van jullie mensen die wél over intellectuele vermogens beschikken en normaal een discussie kunnen aangaan. Alleen blijkt dat dan wel uit de manier waarop je aan een gesprek deelneemt en dan kunnen wij best met elkaar standpunten uitwisselen, ook al worden we het mischien niet eens.

Om maar even te demonstreren dat ik van verre een ingenomen universiteitsbal bent die zich beter voelt dan anderen. Maar ik voel me wel beter dan mensen die alleen maar `boe` en `huwhuwhuw` kunnen roepen als ze het ergens niet mee eens zijn.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:09:24 #66
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_93147467
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:08 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

HBO-bloemschikken :') Voel je je echt zo verheven met je universiteitsstudie?
Echt ik kots op types zoals jij :r :r :r
Heb je last van een minderwaardigheidscomplexje? *)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:10:29 #67
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_93147506
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:09 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Kijk, daar heb je dus al weer een misconceptie te pakken.

Als universitair student ben ik eraan gewend om mijn eigen mening en inzichten continu bij te stellen algelang ik over nieuwe feiten kom te beschikken, dus ik ben uitermate geintresseerd in denkbeelden die verschillen van mijn eigen inzichten.

Alleen jij zit, net zoals een echte PvdA'er of GL'er betaamt, alleen maar boe te roepen als er iemand met een ander idee komt. En daarmee valt natuurlijk niet in discussie te gaan, sterker nog, het is eerder een bevestiging dat het niveau op het HBO niet bijster hoog kan zijn.

Voordat elke HBO'er zich op zijn pik getrapt voelt, uiteraard zijn er ook van jullie mensen die wél over intellectuele vermogens beschikken en normaal een discussie kunnen aangaan. Alleen blijkt dat dan wel uit de manier waarop je aan een gesprek deelneemt en dan kunnen wij best met elkaar standpunten uitwisselen, ook al worden we het mischien niet eens.

Om maar even te demonstreren dat ik van verre een ingenomen universiteitsbal bent die zich beter voelt dan anderen. Maar ik voel me wel beter dan mensen die alleen maar `boe` en `huwhuwhuw` kunnen roepen als ze het ergens niet mee eens zijn.
misschien moet ook jij je eens wat beter in dingen verdiepen voor je anderen van dingen beschuldigt die je zelf ook doet.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:10:32 #68
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_93147508
quote:

[..]
Inderdaad, ik heb hem nog niet eens een dogmatisch argument zien formuleren, laat staan een op feiten gebaseerd argument.
- Thucydides
pi_93147515
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:01 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Loop jezelf maar voor te houden dat je het op de praktische manier doet, de echte slimme HBO'ers die zien de meerwaarde van universitair onderwijs in en gaan daarom ook na het behalen van hun P of van hun bachelor nog een master doen.
Jij gaat echt ver komen :')
pi_93147518
Dit kan niet waar zijn. :') _O- Zijn ze zo stom?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_93147527
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:09 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik denk dat hij eerder ervan baalt niet een opleiding / studie te hebben gekozen die wél een passende werkdruk op hem heeft uitgeoefend, en er nu spijt van heeft geen diploma te hebben wat hem meer mogelijkheden op de arbeidsmarkt geeft.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:11:00 #72
pi_93147538
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:33 schreef BasEnAad het volgende:
"moeten" :r
"Ja want het is de wet!"
"ja maar ik woon niet meer in dat klote-land van je, wat heb ik te maken met je klote-wet?"

PVV is dom.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:11:09 #73
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_93147544
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:10 schreef Ewelina het volgende:
Dit kan niet waar zijn. :') _O- Zijn ze zo stom?
Natuurlijk zijn ze dat.
pi_93147557
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:09 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Nee ik heb een hekel aan universiteitsballen die denken dat ze superieur zijn aan anderen omdat ze toevallig op de universiteit zitten.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:11:30 #75
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_93147562
Wat een kolossale denkfout van de PVV weer. De meeste emigranten die ik ken gaan niet weg omdat ze ontevreden zijn, maar om een avontuur aan te gaan en hun wereld te vergroten.

De mensen met een grote mond over emigratie omdat alles kut is gaan bijna nooit. Er zijn maar weinig landen waar het zo goed is als Nederland dus die vlieger gaat niet op.

Ik ben zelf 2x geemigreerd en geen van beiden omdat dingen 'kut' waren. De laatste keer was ruim 10 jaar geleden toen alles minder kut was dan nu met een PVV, een verbodsrage en angst, veel angst. De ontwikkelingen van nu zijn zorgelijk. Ik kan niet wachten totdat de PVV-fanaten doorkrijgen dat Wilders een zelfverheerlijkende populist is en weinig meer, maar een mesiah valt niet snel.

Als een PVV ambtenaar me vraagt waarom ik weg ben gegaan zal ik PVV zeggen, zelfs al bestond die niet toen ik vertrok. Als de meeste emigranten dat zouden zeggen... wat dan?
reset
pi_93147579
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"Ik vertrek vanwege de fascistische leugenachtige hypocriete PPV-criminelen. "

Worden ze daar blij van?
Nee, dan word je opgepakt wegens belediging van een zittende regeringspartij.
pi_93147588
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:38 schreef Yi-Long het volgende:
Omdat je in NL steeds meer betaalt voor steeds minder, omdat het onderwijs en de zorg keihard achteruit gaan, omdat je hier amper meer voor een normaal bedrag fatsoenlijk kunt wonen, omdat rechts.
en omdat zeiken volks hobby nummer 1 is geworden :p
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:12:22 #78
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_93147600
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Nee ik heb een hekel aan universiteitsballen die denken dat ze superieur zijn aan anderen omdat ze toevallig op de universiteit zitten.
Als we niet superieur zijn, ga dan inhoudelijk op onze argumenten in. Of lukt je dat niet?
- Thucydides
pi_93147610
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:10 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

misschien moet ook jij je eens wat beter in dingen verdiepen voor je anderen van dingen beschuldigt die je zelf ook doet.
Kijk, het was ironisch bedoelt, omdat de PVV die partijen altijd als `boe-roepers` bestempelt. En eigenlijk wilde ik een PVV-typische reactie uitlokken van `nee, ik ben niet zoals de linkse partijen`.

Uiteraard ben ik mij ervan bewust dat de PvdA en GL niet alleen boeroepers zijn maar ook alternatieven aandragen, alternatieven waar ik het dan weliswaar niet altijd mee eens ben maar dat is een andere discussie.
pi_93147630
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:10 schreef von_Preussen het volgende:

Ik denk dat hij eerder ervan baalt niet een opleiding / studie te hebben gekozen die wél een passende werkdruk op hem heeft uitgeoefend, en er nu spijt van heeft geen diploma te hebben wat hem meer mogelijkheden op de arbeidsmarkt geeft.
Achja, ik heb hele andere plannen in de toekomst dus het maakt mij niet uit wat jullie denken. Het feit dat ik zo makkelijk HBO heb gehaald kan ook zijn dat ik goed kan studeren en kan plannen. Dus misschien had ik dat universitaire papiertje ook zo in de zak zitten. Wie zal het zeggen?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:13:52 #81
pi_93147659
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:11 schreef MuyTrabajo het volgende:

[..]

Nee, dan word je opgepakt wegens belediging van een zittende regeringspartij.
Vaardigen ze dan een internationaal arrestatiebevel uit? _O-
pi_93147677
quote:

Generaliseren is ook een kunst en jij bent er bijzonder goed in
pi_93147681
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Vaardigen ze dan een internationaal arrestatiebevel uit? _O-
Zeker. Er staan al 500 emigrant cops gepland. :P
pi_93147695
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:11 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn ze dat.
In wat voor land woon ik. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_93147708
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:11 schreef Individual het volgende:

Als een PVV ambtenaar me vraagt waarom ik weg ben gegaan zal ik PVV zeggen, zelfs al bestond die niet toen ik vertrok. Als de meeste emigranten dat zouden zeggen... wat dan?
Dan komt er waarschijnlijk een voorstel voor een verbod of een boete op emigreren wat na de verkiezingen juridisch gezien niet haalbaar blijkt.

Net zoals de kopvoddentax of wat ze allemaal niet meer hebben geroepen.
pi_93147735
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:12 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Kijk, het was ironisch bedoelt, omdat de PVV die partijen altijd als `boe-roepers` bestempelt. En eigenlijk wilde ik een PVV-typische reactie uitlokken van `nee, ik ben niet zoals de linkse partijen`.

Uiteraard ben ik mij ervan bewust dat de PvdA en GL niet alleen boeroepers zijn maar ook alternatieven aandragen, alternatieven waar ik het dan weliswaar niet altijd mee eens ben maar dat is een andere discussie.
Ik stem zelf geen PVV. Ik stem helemaal niet. Maar ik heb gewoon een hekel aan steeds dat gebash van de PVV te moeten horen......
pi_93147766
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:14 schreef MuyTrabajo het volgende:

[..]

Zeker. Er staan al 500 emigrant cops gepland. :P
Oh?
pi_93147776
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:14 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Generaliseren is ook een kunst en jij bent er bijzonder goed in
Lekker selectief quoten is een kunst, alleen prikt iedereen die een greintje intellect heeft daar zo doorheen.

In hetzelfde stukje heb ik gesteld met iedereen in discussie te gaan die normale argumenten aandraagt, en zelfs om als er aanleiding voor is mijn eigen denkbeelden en inzichten bij te stellen.
  Spellchecker dinsdag 22 februari 2011 @ 13:18:37 #89
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_93147830
Wat een leuk topic.
Tevens -purist.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:18:58 #90
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_93147843
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:16 schreef von_Preussen het volgende:

[..]
In hetzelfde stukje heb ik gesteld met iedereen in discussie te gaan die normale argumenten aandraagt, en zelfs om als er aanleiding voor is mijn eigen denkbeelden en inzichten bij te stellen.
Wel jammer dat degene waar we een discussie mee proberen te starten geen argumenten aandraagt en alleen met ad hominems strooit.
- Thucydides
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:19:37 #91
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_93147864
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:15 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dan komt er waarschijnlijk een voorstel voor een verbod of een boete op emigreren wat na de verkiezingen juridisch gezien niet haalbaar blijkt.

Net zoals de kopvoddentax of wat ze allemaal niet meer hebben geroepen.
En als Aziz naar Marokko wil? Subsidie op de boete?
reset
pi_93147876
quote:

[..]

Lekker selectief quoten is een kunst,
Kusnt si egt sooow slinkse hobbie die alen maar gelt kost111!!!!!
pi_93147880
quote:

[..]

Lekker selectief quoten is een kunst, alleen prikt iedereen die een greintje intellect heeft daar zo doorheen.

Het is niet alleen dat stukje in die quote. Het viel me al op bij je eerste reactie. Je bent vanaf het begin al bezig mensen in hokjes te duwen. Waarom weet ik niet, maar je doet het. Neem het op als constructieve kritiek
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:22:30 #94
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_93147967
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:14 schreef Ewelina het volgende:

[..]

In wat voor land woon ik. :')
moet je dat nog vragen? :+
pi_93148237
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:18 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Wel jammer dat degene waar we een discussie mee proberen te starten geen argumenten aandraagt en alleen met ad hominems strooit.
Dat wilde ik ook even vasthouden, dat ik niet die vooringenomen student ben die zichzelf beter dan anderen acht.

Sterker nog, ik sta altijd open voor discussie en als er aanleiding toe is wil ik mijn mening nog wel eens veranderen (je eigen hypothese proberen te ontkrachten, is dat nu niet de kern van de wetenschap?).

Of niet, en dan ben ik iig wat andere inzichten wijzer geworden en ontwikkel mezelf wat verder. Ik vind het juist heerlijk om met mensen te praten die anders zijn dan ik, of dat nu moslims, joden, Polen, Afrikanen of wat dan ook zijn maakt me niet uit. Alleen daarvoor is wel een open dialoog nodig.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:19 schreef Individual het volgende:

[..]

En als Aziz naar Marokko wil? Subsidie op de boete?
Was er niet ooit eens zo een plan of wet waarbij voormalige gastarbeiders een premie kregen om te remigreren naar het land van herkomst? Volgens mij bestond zo iets een aantal jaar terug, of het slechts een plan was of een echt beleid weet ik echter niet meer.

Maar in dat geval zou je dus helemaal gelijk hebben, Aziz krijgt geld mee om te verdwijnen. :')

Dus wat blijft er in Nederland over? Hogeropgeleiden weg, allochtonen weg? Dus alleen maar de Nederlandse middenklasse, werkloze arbeidersklassen en hardwerkende Polen. _O-

quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:20 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Het is niet alleen dat stukje in die quote. Het viel me al op bij je eerste reactie. Je bent vanaf het begin al bezig mensen in hokjes te duwen. Waarom weet ik niet, maar je doet het. Neem het op als constructieve kritiek
Daar heb je helemaal een punt, als mensen een zwart-wit beeld hebben dan probeer ik ze eigenlijk altijd een spiegel voor te houden zodat ze eventueel bij zichzelf te rade gaan of hun zwart-wit gedachtengoed wel ok is. Niet iedereen snapt die aanpak maar soit.

Dus vandaar dat je indruk dat ik hokjes maak wel juist is, alleen hoop ik dat wel duidelijk is geworden dat ik geen hokjesgeest ben en altijd bereid ben om ook mijn eigen mening bij te stellen (dat hoor je op fok niet vaak). Uiteraard zie ik niet elke HBOer als incapabele pummel aan, dat ligt er maar net aan hoe iemand zichzelf opstelt.

En op de universiteit zitten ook een hele sloot mensen die intellectueel vermogen missen.
pi_93148363
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:37 schreef MuyTrabajo het volgende:

[..]

Dat noemen wij de dubbele dildo. :P

_O_
Mooie naam voor een column. Breid je OP even uit en stuur 'm naar de frontpage.
pi_93148384
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:33 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

_O_
Mooie naam voor een column. Breid je OP even uit en stuur 'm naar de frontpage.
Hoe doe ik dat? :)
pi_93148508
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:29 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dat wilde ik ook even vasthouden, dat ik niet die vooringenomen student ben die zichzelf beter dan anderen acht.

Sterker nog, ik sta altijd open voor discussie en als er aanleiding toe is wil ik mijn mening nog wel eens veranderen (je eigen hypothese proberen te ontkrachten, is dat nu niet de kern van de wetenschap?).

Of niet, en dan ben ik iig wat andere inzichten wijzer geworden en ontwikkel mezelf wat verder. Ik vind het juist heerlijk om met mensen te praten die anders zijn dan ik, of dat nu moslims, joden, Polen, Afrikanen of wat dan ook zijn maakt me niet uit. Alleen daarvoor is wel een open dialoog nodig.

[..]

Was er niet ooit eens zo een plan of wet waarbij voormalige gastarbeiders een premie kregen om te remigreren naar het land van herkomst? Volgens mij bestond zo iets een aantal jaar terug, of het slechts een plan was of een echt beleid weet ik echter niet meer.

Maar in dat geval zou je dus helemaal gelijk hebben, Aziz krijgt geld mee om te verdwijnen. :')

Dus wat blijft er in Nederland over? Hogeropgeleiden weg, allochtonen weg? Dus alleen maar de Nederlandse middenklasse, werkloze arbeidersklassen en hardwerkende Polen. _O-

[..]

Daar heb je helemaal een punt, als mensen een zwart-wit beeld hebben dan probeer ik ze eigenlijk altijd een spiegel voor te houden zodat ze eventueel bij zichzelf te rade gaan of hun zwart-wit gedachtengoed wel ok is. Niet iedereen snapt die aanpak maar soit.

Dus vandaar dat je indruk dat ik hokjes maak wel juist is, alleen hoop ik dat wel duidelijk is geworden dat ik geen hokjesgeest ben en altijd bereid ben om ook mijn eigen mening bij te stellen (dat hoor je op fok niet vaak). Uiteraard zie ik niet elke HBOer als incapabele pummel aan, dat ligt er maar net aan hoe iemand zichzelf opstelt.

En op de universiteit zitten ook een hele sloot mensen die intellectueel vermogen missen.
Als je al zo een open dialoog instapt zegt genoeg over jezelf ;)

quote:
Dank je, het blijkt dat je iig geen intellectuele vermogens bezit.

Dat HBO-opleidingen (een studie is op universitair niveau) niet zo vreselijk moeilijk zijn is een bekend gegeven, maar daaruit kan jij niet meteen afleiden dat allerlei andere opleidingen of studies ook maar zo gemakkelijk te halen zijn.
Dan ben je gewoon een vooringenomen bal, althans zo kom je over.....
Kijk zelf eens in de spiegel en vraag jezelf eens af; Hoe kom ik zelf nou over? Denk dat je schrikt ;)
pi_93148561
Mooi topique

Rechts vs. Links
Hbo vs. Uni
PVV vs. de rest?
:')
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:44:43 #100
317775 DasApart
Badgers! Badger dancing!
pi_93148760
Altijd de kleine lettertjes lezen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo