nee.. niet onder gast account iig.. is pc van mijn mams.. staat wel iets van i tunes op maar dat werkte ook nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Staat er trouwens geen VLC op die pc?
Nee, vieze spamhoer.quote:
hier is het geen posten om het posten hequote:
O ok sorryquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hier is het geen posten om het posten he
Rappen met Oceanview. Jwz.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef Nitrouz het volgende:
Je weet het zelf ik ben die Berber uit de bergen
Je weet vanwaar ik kom daarom kan ik bergen verzetten
En die rappertjes alleen maar praatjes
Rappers blaffen veel maar ze bijten alleen maar nagels!
Je praat hier, je praat daar, je praat graag, praat maar!
een blaaskaak die vaak praat, dus laat staan me aanraakt.
laat maar.
goed idee!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef Metonae het volgende:
Misschien moet ik eens flink los gaan op mn toetsiebord en dit topic volknallen met meuk!
byequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga er van tussen.. mams is er weer
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
Heet nieuws, vers van de pers! Brand bij een chemische fabriek hier in Haarlem! Rook wolken te zien vanaf ons balkon
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
[b]Heet nieuws, vers van de pers! Brank bij een chemische fabriek hier in Haarlem! Rook wolken te zien vanaf ons balkon
Even kijken of ik dan ook wat zie!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
Heet nieuws, vers van de pers! Brand bij een chemische fabriek hier in Haarlem! Rook wolken te zien vanaf ons balkon
Je kent mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:05 schreef Ragboer het volgende:
Boeiend, ken toch niemand in die streek.
Egoïst.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:05 schreef Ragboer het volgende:
Boeiend, ken toch niemand in die streek.
Nee, zit in Haarlem momenteel. Werk hè.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eze, is dat in Purmerend?
Daar zit mijn vriendin op het moment
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wil ik deze aanvragen, is het dicht
Kent iemand deze?
Ik heb je gewoon geretweet mangquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, zit in Haarlem momenteel. Werk hè.
En het jaar is nog maar net begonnenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:08 schreef sharr het volgende:
Wat zijn er veel grote branken dit jaar
Dan gaan we moslims nuken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)libie-evacuatie.html
Wat zou er gebeuren als Libië dat Nederlandse fregat aanvalt?
Tjoeloes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef Nitrouz het volgende:
Ben weg bois, op naar Driebergen-Zeist.
Naisquote:In een loods van chemiebedrijf Diergaarde Chemical Storage in het Westelijk havengebied is zojuist een grote brand uitgebroken.
Meer zo:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef Ezechielk het volgende:
Binnen bij het bedrijf:
[ afbeelding ]
Volgens een medewerker gaat het om een grote brand. Er liggen volgens hem geen gevaarlijke stoffen in de loods en er zijn geen gewonden gevallen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:18 schreef Ragboer het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)emisch-opslagbedrijf
Deze man is de straat ernaast gevonden, verband?
http://www.at5.nl/artikel(...)estelijk-havengebied
Zegt al genoeg...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Volgens een medewerker gaat het om een grote brand. Er liggen volgens hem geen gevaarlijke stoffen in de loods en er zijn geen gewonden gevallen.
Altijd jwt. Maar ik ga nu weer ik haat mobiel fokken. Om 18:00 TISJEBOYSNUF.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Altijd jwt. Maar ik ga nu weer ik haat mobiel fokken. Om 18:00 TISJEBOYSNUF.
BTW het woordenboek van mijn iPhone kent het woord TISJEBOYSNUF
Deze man hier heeft ook al een iPhonequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Altijd jwt. Maar ik ga nu weer ik haat mobiel fokken. Om 18:00 TISJEBOYSNUF.
BTW het woordenboek van mijn iPhone kent het woord TISJEBOYSNUF
Ah kut ik kan niet luisterenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef djkoelkast het volgende:
Hierna nog 2 40's muziekjes, dan jingle en dan gaan we naar de 50's
Ik heb een Sony Ericsson en het feit dattie touchscreen heeft vind ik al heel watquote:
dacht ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een Sony Ericsson en het feit dattie touchscreen heeft vind ik al heel wat![]()
Ik gebruik dat ding amper. Draait Symbian geloof ik.
Soow 5 megapikken camera best wel nicequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is hem![]()
Ik internet er niet op
Moh, ik heb een digitale spiegelreflex. Gebruik de telefoon alleen om te bellen wanneer nodig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:33 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Soow 5 megapikkel camera best wel nice
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moh, ik heb een digitale spiegelreflex. Gebruik de telefoon alleen om te bellen wanneer nodig.
En nu 50's
Ik weet het alleen in 7.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe kan ik de mic tijdens liedjes uitzetten in vdj 6???
Het knopje op de mic op 'off' zetten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe kan ik de mic tijdens liedjes uitzetten in vdj 6???
Ik wil alleen maar SE en deze was goedkoop (ik moet altijd de volle mep betalen want ik heb prepaid) dus kocht ik deze maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:35 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
waarom heb je geen 3310 dan als je alleen wilt bellen wanneer nodig
Niet elke mic heeft dat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het knopje op de mic op 'off' zetten?
Hallo meneer met veel cijfers in zijn naam erwinquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ik heb geen knopje op de micquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
I know.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niet elke mic heeft dat.
Ik deed het gewoon via Windows 7 zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus: ik heb geen idee. Ik zet 'm gewoon op mijn mixer uit.![]()
oiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:36 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Hallo meneer met veel cijfers in zijn naam erwin![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb geen knopje op de mic
Zie mijn posts eerder in dit topicquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:41 schreef -Datdus- het volgende:
ER IS BRANK
http://www.nu.nl/binnenla(...)ebied-amsterdam.html
Waar is coby van den peijnakker om het te verslaan?
Uren?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:42 schreef -Datdus- het volgende:
Ik moet gewoon om 3 uur pas naar school. Wat zijn dat voor tijden joh.
Ik draai eckt, ik heb alle nummers er in gezet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:49 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ik wil dat er een eckt iemand gaat draaien ..
Kijk je uit dat je niet gewond raakt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga vandaag eens stoeien met de mic
hoinquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:56 schreef Ragboer het volgende:
IK MOEST DOORGEVEN VAN DALANDO:
Hij heeft een ban van 7 dagen vanwege gebagger.
Einde bericht.
wat een dwaas!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:56 schreef Ragboer het volgende:
Einde bericht.
heloef = baas want alleen hij zegt hoi terugquote:
GoedeMIDDAG!quote:
werd eens tijdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:56 schreef Ragboer het volgende:
Einde bericht.
lolzquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:56 schreef Ragboer het volgende:
Einde bericht.
Ik deedquote:
Ik heb me nog niet met jingles beziggehouden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:07 schreef Beach het volgende:
Koelkaaaaaaaaaaaaaast kon je nog wat met mn jingle
wie doet dat niet? Dalando staat nou eenmaal bekend als kutuser.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik deedtoen ik zag dat ie ban kreeg.
ok danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet met jingles beziggehouden.
Als je hier nog eens in de buurt bent moet je mssr eens een bakkie koffie komen halenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh, nog naar Maarssen en Assen en daarna nog in Utrecht, en ben nu nog steeds niet klaar hier
altijd al gehad, alleen ik prefereer meestal toch het gitaarwerkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
Sinds wanneer heb jij smaak naatje?
Gezelligquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je hier nog eens in de buurt bent moet je mssr eens een bakkie koffie komen halen
Er zijn te veel mensen die Kraftwerk niet waarderen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
altijd al gehad, alleen ik prefereer meestal toch het gitaarwerk
Ooh dan doen mijn schoonouders ook, en dan lekker malenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik brand mijn eigen koffie he, dus 't is kwaliteitskoffie
Er zijn te weinig mensen die dat doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh dan doen mijn schoonouders ook, en dan lekker malen!
Heerlijk altijd ja
Die Feyenoordmuts zegt alweer voldoende.quote:
Hallon Sharonquote:
aaaah ik ga nog eens google afbeeldingen doen op woorden die ik niet kenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Uit jouw mond klinken zelfs tarrels nog lekker
Ja dit heb ik ook altijd, dan is je moeder in de buurt als je radio probeert te maken dan wacht ik altijd totdat ze weg is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
ik wil binnenkort weer even een uur draaien, maar ik heb nog geen idee wanneer, aangezien ik geen omstanders duld tijdens mijn programma en de PC staat beneden...
Klinkt bekend, maar ik kan er niets aan hangen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
Koelkast, jij bent into de muziek van JMJ, van welk liedje is dat elektronische deuntje gejat in dit liedje (dat deuntje begint al gewoon aan het begin):
Kontkorsten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:28 schreef sharr het volgende:
[..]
aaaah ik ga nog eens google afbeeldingen doen op woorden die ik niet ken
Ik dacht eerst dat het trentemoller was, maar toen ik na ging vragen in het 3fm topic, zeiden ze dat het JMJ moest zijn...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klinkt bekend, maar ik kan er niets aan hangen.
quote:[..]
Kontkorsten.
Stukjes opgedroogde poep tussen de bilharen.
Tarrelsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klinkt bekend, maar ik kan er niets aan hangen.
[..]
Kontkorsten.
Stukjes opgedroogde poep tussen de bilharen.
Niet te verwarren metquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet te verwarren metToch wel een lelijk duo toendertijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet te verwarren metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
what's the difference
Ze zongen wel heel apart. Niet 1e/2e stem maar 1e/3e of soms 3e/4e. Hun muziek kan je liggen of niet, muzikaal gezien een uniek duo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toch wel een lelijk duo toendertijd
Anders moet je even googelen op wintermuts.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:28 schreef sharr het volgende:
[..]
aaaah ik ga nog eens google afbeeldingen doen op woorden die ik niet ken
Ik ken alleen creep en dat vind ik een zum kotsen nummer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:32 schreef naatje_1 het volgende:
koelkast, wat vind je eigenlijk van de nieuwe van radiohead? Aangezien het zwaar elektronisch is...
creep was een gitaarplaatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ken alleen creep en dat vind ik een zum kotsen nummer.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Anders moet je even googelen op wintermuts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor wat ik er nu van hoor ook een kutplaat. Depri melodie en slechte zang.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
creep was een gitaarplaatDaarom vraag ik het dus ook
Dit is verre van een gitaarplaat...
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44491811
Oke danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:35 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga weer wat doen, 14:02u gaat Draakje uit en kan Toon er in.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Nou ja zeg vroeger kreeg je dan vrouwen die nog nooit geschoren hadden daar beneden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Mijn antwoord ken jequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb bijna 1000 nummers van Motorhead binnengehaald, word dat hier geapprecieerd?
Als ik dat draai dus
Jepquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb bijna 1000 nummers van Motorhead binnengehaald, word dat hier geapprecieerd?
Als ik dat draai dus
Ja en jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ging jij niet weg?Of hoor je dan de radio nog?
quote:Update 13.33 uur
De brand is opgeschaald naar GRIP 2, wat betekent dat de gevolgen van de brand groter zijn dan alleen voor het direct getroffen gebied. De gemeente adviseert 'iedereen' om ramen en deuren gesloten te houden. Of er bij de brand gevaarlijke stoffen vrijkomen of vrijgekomen zijn is niet bekend.
De wind staat in zuidoostelijke richting. Er staan twee loodsen in brand, één gevuld met rubber en de ander met cacao.
Ik ook, woon jij hier in de buurtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik las het ja
Gaat weer lekker.. Gelukkig woon ik ten noordwesten van Amsterdam
Kweenie, ik woon in Heemskerkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ook, woon jij hier in de buurt
Zo klopt hij voor mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik las het ja
Gaat weer lekker.. Gelukkig woon ik ten noorden van Amsterdam
Ooh, dat is nog een eindje weg, als in zeker 55km.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kweenie, ik woon in Heemskerk
Ja alleen dat artikel erover kan ik niet meer terug vinden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:36 schreef sharr het volgende:
Wintermutsen, zijn er ook zomermutsen dan?
fjieuwquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ooh, dat is nog een eindje weg, als in zeker 55km.
We worden gemuteerdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:47 schreef Ragboer het volgende:
Noord Holland gaat kapot. Nu gaan ze allemaal vluchten naar Utreg.![]()
![]()
Mag ik bij jou crashen ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:47 schreef Ragboer het volgende:
![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)ebied-amsterdam.htmlquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:48 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens.. ik hoor iets over 'n brank in amsterdam?
Ik zit op school dus kan geen nieuws luisteren op de radio..
Kan iemand me er wat over vertellen?
Tuurlijk schatje. Wil je weer een lekkere massage van me?quote:
Neuh, alleen het zuidwesten.. De rest lacht ze uit, en gaat vrolijk verderquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:47 schreef Ragboer het volgende:
![]()
Hosselaaar! Precies hoe ik het je geleerd heb!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tuurlijk schatje. Wil je weer een lekkere massage van me?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:51 schreef naatje_1 het volgende:
'Youtube spoort aan tot zelfverminking' http://bit.ly/gLyMQC!
Waarom verbaast het me niet dat die link van Naatje komt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Doet me denken aan vergeefmij.nl:quote:
reactie daarop:quote:Posted vr, 30/01/2009 - 20:32 by Anoniem
Ik ben weer begonnen met snijden. Zo lekker en zo vreselijk verkeerd.
http://www.vergeefmij.nl/?q=bekentenis/535445881quote:by Anoniem - 31/01/2009 - 13:48
Vraag een snijplank voor je verjaardag.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:58 schreef andreas612 het volgende:
ja, maar nu niet meer.. 'k ga ontbijten
Dat krijg je met die chemische branden hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:00 schreef Ragboer het volgende:
Gaat slecht met mij, we gaan allemaal dood en ik ben verslaafd.
Ja met mij ook goed hoor. Lekker rustig op het moment.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:00 schreef spenky het volgende:
[..]
ReinGoed! En met jou?!
Wat een toeval!
Kretek of noh?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:00 schreef Ragboer het volgende:
Gaat slecht met mij, we gaan allemaal dood en ik ben verslaafd.
haha, wat ben je zoal aan het doen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja met mij ook goed hoor. Lekker rustig op het moment.
Hoe is het met je bedrijfje??
Krijg je dan allemaal chocolademelk op waterbasis?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
Update #brand #amsterdam: Bedrijf zegt: vuur woedt in een loods waarin rubber ligt opgeslagen. Andere loods, met cacao, wordt natgehouden.
Ja niks op dit moment.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:02 schreef spenky het volgende:
[..]
haha, wat ben je zoal aan het doen?
Jaa zijn druk bezig! Met van alles..
Dat klinkt als een chille bezigheid! Dacht dat je bedrijfje ging beginnen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja niks op dit moment.Net aangemeld voor film academie, nog nog even opleiding zoeken voor als dat niet door gaat. Maar begint allemaal pas in sept dus heb eigenlijk gewoon vakantie.
Nee, ik zou bij mijn stage gaan werken, alleen die werden belazerd door de investeerders, dus ze zaten opeens met zo`n hoge schulden dat ze mensen moesten ontslaan en geen nieuwe mensen meer mochten aannemen, dus het kon niet door gaan. Maar dat was net nadat alle opleidingen begonnen waren. Dus nu heb ik een jaartje vrijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:04 schreef spenky het volgende:
[..]
Dat klinkt als een chille bezigheid! Dacht dat je bedrijfje ging beginnen?
je kan toch prima bijandere bedrijven aan de slag?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee, ik zou bij mijn stage gaan werken, alleen die werden belazerd door de investeerders, dus ze zaten opeens met zo`n hoge schulden dat ze mensen moesten ontslaan en geen nieuwe mensen meer mochten aannemen, dus het kon niet door gaan. Maar dat was net nadat alle opleidingen begonnen waren. Dus nu heb ik een jaartje vrij
Zou kunnen, maar bij mijn stage had ik een hele goede regeling dat ik geld zou krijgen om cursussen te doen die ik zelf wilde. Kreeg ik paar duizend paar jaar voor. Voor 3 jaar lang. Dat was de reden waarom ik daar wilde werken. Bij een ander bedrijf zou ik dat niet krijgen, dus dan wil ik liever door leren. en over 4jaar gaan werken en nog beter verdienen ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:07 schreef spenky het volgende:
[..]
je kan toch prima bijandere bedrijven aan de slag?
19 luisteraars!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
Net jammer dat het nu weer zo rustig is![]()
Ja, nu ben ik afgehaakt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
M'n VDJ loopt al voor de tweede keer vast als ik een nieuw nummer instart
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik hoor gitaren, jij bent zeker aan het draaien?
Ja, heb het eigenlijk wel een beetje druk en heb niet zo super vaak nog zin om te draaienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weer een tijdje geleden dat ik jou als DJ gehoord heb
Ik snap je hoor. Ik heb af en toe zelfs geen zin meer om te fokken. Hoe erg is dat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja, heb het eigenlijk wel een beetje druk en heb niet zo super vaak nog zin om te draaien
Itunes sprong verder. En dat was 3fm.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoezoooo? Er is muziek hoor
Jah, heb ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik snap je hoor. Ik heb af en toe zelfs geen zin meer om te fokken. Hoe erg is dat?
Volgensmij zijn er nog best wat bedrijven die studies aanbieden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar bij mijn stage had ik een hele goede regeling dat ik geld zou krijgen om cursussen te doen die ik zelf wilde. Kreeg ik paar duizend paar jaar voor. Voor 3 jaar lang. Dat was de reden waarom ik daar wilde werken. Bij een ander bedrijf zou ik dat niet krijgen, dus dan wil ik liever door leren. en over 4jaar gaan werken en nog beter verdienen ook.
Daar gaat het al foutquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
Itunes sprong verder. En dat was 3fm.
Mja valt tegen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:16 schreef spenky het volgende:
[..]
Volgensmij zijn er nog best wat bedrijven die studies aanbieden?
Haha, inderdaad. Ik word soms zo moe van dat getroll hier. In dit topic valt het gelukkig mee, maar in klb en onz, is het echt erg.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jah, heb ik ookZal wel door de vage sfeer hier komen af en toe
Dan moet je daar vooral niet komenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Ik word soms zo moe van dat getroll hier. In dit topic valt het gelukkig mee, maar in klb en onz, is het echt erg.
Ja ik weet het, maar daar is tenminste leven en soms, heul soms worden er wel kwaliteittopics afgeleverd. Ik hoop daar tenminste opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan moet je daar vooral niet komen
heb je als is een goeie video gemaakt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mja valt tegen.Maar hoop nu gewoon dat ik aangenomen word bij de film academie.
Asperges zijn niet lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:22 schreef Ezechielk het volgende:
Ik blijf die AspergerToon een toffe DJ vinden.
Meld me aan voor IMVFX. Daar heb ik wel genoeg voor gemaakt. Die anderen opleidingen op film academie zijn sowieso ongeveer onmogelijk om op te komen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:23 schreef spenky het volgende:
[..]
heb je als is een goeie video gemaakt?
wat wil je daar gaan leren?
Pics ter beoordeling door de vrouwelijke users.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Asperges zijn niet lekker
Ik ben wel lekker
Foboquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pics ter beoordeling door de vrouwelijke users.
Hij ziet er momenteel gemuteerd uit (zei hij zelf) :quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pics ter beoordeling door de vrouwelijke users.
lekker ding hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij ziet er momenteel gemuteerd uit (zei hij zelf) :
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |