nee.. niet onder gast account iig.. is pc van mijn mams.. staat wel iets van i tunes op maar dat werkte ook nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Staat er trouwens geen VLC op die pc?
Nee, vieze spamhoer.quote:
hier is het geen posten om het posten hequote:
O ok sorryquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hier is het geen posten om het posten he
Rappen met Oceanview. Jwz.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef Nitrouz het volgende:
Je weet het zelf ik ben die Berber uit de bergen
Je weet vanwaar ik kom daarom kan ik bergen verzetten
En die rappertjes alleen maar praatjes
Rappers blaffen veel maar ze bijten alleen maar nagels!
Je praat hier, je praat daar, je praat graag, praat maar!
een blaaskaak die vaak praat, dus laat staan me aanraakt.
laat maar.
goed idee!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef Metonae het volgende:
Misschien moet ik eens flink los gaan op mn toetsiebord en dit topic volknallen met meuk!
byequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga er van tussen.. mams is er weer
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
Heet nieuws, vers van de pers! Brand bij een chemische fabriek hier in Haarlem! Rook wolken te zien vanaf ons balkon
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
[b]Heet nieuws, vers van de pers! Brank bij een chemische fabriek hier in Haarlem! Rook wolken te zien vanaf ons balkon
Even kijken of ik dan ook wat zie!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
Heet nieuws, vers van de pers! Brand bij een chemische fabriek hier in Haarlem! Rook wolken te zien vanaf ons balkon
Je kent mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:05 schreef Ragboer het volgende:
Boeiend, ken toch niemand in die streek.
Egoïst.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:05 schreef Ragboer het volgende:
Boeiend, ken toch niemand in die streek.
Nee, zit in Haarlem momenteel. Werk hè.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eze, is dat in Purmerend?
Daar zit mijn vriendin op het moment
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wil ik deze aanvragen, is het dicht
Kent iemand deze?
Ik heb je gewoon geretweet mangquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, zit in Haarlem momenteel. Werk hè.
En het jaar is nog maar net begonnenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:08 schreef sharr het volgende:
Wat zijn er veel grote branken dit jaar
Dan gaan we moslims nuken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)libie-evacuatie.html
Wat zou er gebeuren als Libië dat Nederlandse fregat aanvalt?
Tjoeloes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef Nitrouz het volgende:
Ben weg bois, op naar Driebergen-Zeist.
Naisquote:In een loods van chemiebedrijf Diergaarde Chemical Storage in het Westelijk havengebied is zojuist een grote brand uitgebroken.
Meer zo:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef Ezechielk het volgende:
Binnen bij het bedrijf:
[ afbeelding ]
Volgens een medewerker gaat het om een grote brand. Er liggen volgens hem geen gevaarlijke stoffen in de loods en er zijn geen gewonden gevallen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:18 schreef Ragboer het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)emisch-opslagbedrijf
Deze man is de straat ernaast gevonden, verband?
http://www.at5.nl/artikel(...)estelijk-havengebied
Zegt al genoeg...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Volgens een medewerker gaat het om een grote brand. Er liggen volgens hem geen gevaarlijke stoffen in de loods en er zijn geen gewonden gevallen.
Altijd jwt. Maar ik ga nu weer ik haat mobiel fokken. Om 18:00 TISJEBOYSNUF.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Altijd jwt. Maar ik ga nu weer ik haat mobiel fokken. Om 18:00 TISJEBOYSNUF.
BTW het woordenboek van mijn iPhone kent het woord TISJEBOYSNUF
Deze man hier heeft ook al een iPhonequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Altijd jwt. Maar ik ga nu weer ik haat mobiel fokken. Om 18:00 TISJEBOYSNUF.
BTW het woordenboek van mijn iPhone kent het woord TISJEBOYSNUF
Ah kut ik kan niet luisterenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef djkoelkast het volgende:
Hierna nog 2 40's muziekjes, dan jingle en dan gaan we naar de 50's
Ik heb een Sony Ericsson en het feit dattie touchscreen heeft vind ik al heel watquote:
dacht ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een Sony Ericsson en het feit dattie touchscreen heeft vind ik al heel wat![]()
Ik gebruik dat ding amper. Draait Symbian geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |