Gevraagd of ze god op het balkon willen zetten? WHEHEHEHWHEHWHEHH!!!!!!!!!1111quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:45 schreef borisz het volgende:
Ja hoor een Jehova getuige aan de deur
Mooie verzameling klassiekers daarquote:Rolling Stones-gitarist Ron Wood op Bospop
Rolling Stones-gitarist Ron Wood speelt samen met The Faces en Mick Hucknall op Bospop.
Zij staan op vrijdag 8 juli op het podium. Ook Joe Cocker, Thin Lizzy en Journey spelen op het driedaagse muziekfestival in Weert. Eerder werd al bekend dat ex-Beatle Ringo Starr op zaterdag 9 juli op Bospop in Weert optreedt.
De voorverkoop voor het festival start zaterdag.
Ik was nog beleefd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gevraagd of ze god op het balkon willen zetten? WHEHEHEHWHEHWHEHH!!!!!!!!!1111
quote:Geen zin in, De groeten.
Je had beter kunnen eindigen met 'goeieMIDDDAAAAAAAG!' gevolgd door het dichtslaan van de deur.quote:
Snel smsen, dan krijg je een luchtgitaar!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef ConscienceNL het volgende:
Zei hij nou net 'kwart over 2'?
Dit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:29 schreef naatje_1 het volgende:
De Staat moet de nieuwe megahit wordenDamn, wat is dat nieuwe album goed
![]()
Dit ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
en ik vind dat nieuwe foo fighters dingetje echt kattengejank en 3x niks
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
en ik vind dat nieuwe foo fighters dingetje echt kattengejank en 3x niks
Oprotten met die zeikplaat. Kanye West 4 Megahitquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:28 schreef Pino112 het volgende:
Eric Corton
Absoluut de nieuwe MEGAHIT !!! #rope #foofighters !!!!!!!!
2 minutes ago from Twitter for iPhone
![]()
Dat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:36 schreef alors het volgende:
[..]
Oprotten met die zeikplaat. Kanye West 4 Megahit
Of JvT, of Chef'Special, of Lucy Iris, of De Staat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:36 schreef alors het volgende:
[..]
Oprotten met die zeikplaat. Kanye West 4 Megahit
Dit en vooral het eerste.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of JvT, of Chef'Special, of Lucy Iris, of De Staat.
Ik ken hem wel alleen ik luister er nooit naar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:41 schreef naatje_1 het volgende:
mensen op emesen die de luisterpaal niet kennen en beweren muziekliefhebber te zijn, dan doe je toch iets fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |