SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Please RT Show the world HELP UShoezo adhd ?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:02 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/42d3ly
Zijn vriendjes zijn alleen maar loyaal aan zijn bankrekening. Zodra hij ze niet meer kan betalen zijn ze weg.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij zelf wellicht, maar zijn ingehuurde vriendjes?
Vraag mij af of dit waar is. AJ/Egyptische media rept er niets over.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:12 schreef rakotto het volgende:
arwasm Arwa Mahmoud
by Zeinobia
Qatari newspaper reports that #Cairo warned #Tripoli of military intervention to protect Egyptians residing in #Libya. Interesting if true.
Nu maar hopen dat hij levend gepakt word want de misdrijven die hij gedaan heeft en nu doet moeten gewoon voor een (internationale) rechtbank komen.quote:
En die compound is indertijd in 1986 ook gebombardeerd door Reagan. Zou wel heel ironisch zijn als Khadaffi daar nu alsnog aan zijn eind zou komen, 25 jaar later.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:19 schreef Jud1th het volgende:
Volgens dit artikel zou Khaadaffi zich nu in een compound in Bab al-Azizia bevinden.
http://nos.nl/artikel/220(...)og-in-eindhoven.htmlquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:23 schreef yavanna het volgende:
Al Jazeera: AFP: Dutch Military plane evacuates Dutch citizens from #Libya
Breng hem maar naar Den Haag inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat hij levend gepakt word want de misdrijven die hij gedaan heeft en nu doet moeten gewoon voor een (internationale) rechtbank komen.![]()
Precies! Dit soort misdrijven moeten imo voor een internationale rechtbank komen, al is het alleen maar om te laten zien dat dat niet getolereerd wordt!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:24 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Breng hem maar naar Den Haag inderdaad.
Dat klinkt logischer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/220(...)og-in-eindhoven.html
Huh, las ergens dat ie al weg was...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/220(...)og-in-eindhoven.html
ik wou net vragen is er ergens al bericht dat ie daadwerkelijk 1400 is vertrokken ...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:28 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Huh, las ergens dat ie al weg was...
Welnee. Gewoon bunker dichtlassen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:24 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Breng hem maar naar Den Haag inderdaad.
Ik zag eerder ook een bericht voorbij komen dat ie weg was maar dat werd later veranderd in dit bericht. Het is een bericht van 11.57 (oid) dus het zou zomaar kunnen dat hij nu al weg is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik wou net vragen is er ergens al bericht dat ie daadwerkelijk 1400 is vertrokken ...
( m.a.w. dat ie dus indd. onderweg is nu )
laatste update van dat NOS artikel is van 14 26 , en als ik hun moet geloven is ie dus nog niet onderweg ..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:29 schreef Tokamak het volgende:
Hij zou inderdaad vertrekken om 14:00, geen idee of dat ook werkelijk is gebeurd. Er is in ieder geval toestemming lijkt het.
Niks daar van. Dan komt ie er veel te makkelijk vanaf. Daarnaast heeft het volk recht op zijn berechting!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon bunker dichtlassen.
Vrouwen kunnen veel fanatieker zijn. De Israli's weten dat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Odarhobi #Libya #Tripoli Confirmed African female mercenaries seen at the city of Tajoura firing at protestors.
okaj .. grappige is er is heel heel klein kansje dat ik em zie overvliegen aangezien ik net onder eindhoven zit ( zal natuurlijk wel niet , maar goed ) ik heb i.i.g. nog niks gehoord/ gezienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zag eerder ook een bericht voorbij komen dat ie weg was maar dat werd later veranderd in dit bericht. Het is een bericht van 11.57 (oid) dus het zou zomaar kunnen dat hij nu al weg is.
Denk dat dat meer figuurlijk is. In de zin van: hij is klaar voor gebruik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:35 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
http://nos.nl/l/tcm:5-905688/
staat vanaf vanochtend met draaiende motoren (audio)
ook beetje overdreven ......
ja weet ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:36 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Denk dat dat meer figuurlijk is. In de zin van: hij is klaar voor gebruik.
http://www.blikopnieuws.n(...)_uit_Libi%C3%AB.htmlquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:31 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
laatste update van dat NOS artikel is van 14 26 , en als ik hun moet geloven is ie dus nog niet onderweg ..
@ drifter had jij gelezen dat ie om 1400 zou vertrkken of heb je al een bericht gezien dat indd, al onderweg was ( eerder bericht indd. vertrek 1400 uur )
ben benieuwd welk artikel jij bedoeld
thnx!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:38 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
http://www.blikopnieuws.n(...)_uit_Libi%C3%AB.html
maf data van artikel ; dinsdag 22 februari 2011 12:15 ( geen update tijd dus )quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:38 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
http://www.blikopnieuws.n(...)_uit_Libi%C3%AB.html
beetje maf, vermoed ik dat ie toch echt nog aan de grond staat ...quote:dinsdag 22 februari 2011 12:15 Den Haag - Een vliegtuig, een KDC-10 van de Koninklijke Luchtmacht, is dinsdag om 14.00 uur vertrokken vanaf de vliegbasis Eindhoven naar de Libische hoofdstad Tripoli. Dit maakte een woordvoerder van Defensie bekend.
http://nos.nl/artikel/220(...)bie-22-februari.htmlquote:14.39 uur: Nederlands vliegtuig mag landen
De Libische autoriteiten hebben Nederland toestemming gegeven te landen op de luchthaven bij de Libische hoofdstad Tripoli. Dat heeft een woordvoerster van het ministerie van Defensie gezegd. Een KDC-10-transportvliegtuig staat in Eindhoven klaar om in Libi Nederlanders op te halen. Het is het grootste transportvliegtuig van de Luchtmacht. Ook is er een Nederlands fregat op weg naar Libi.
klopt , was al bekend ( dat ie toestemming had om te landen ), maar ook in dit artikel staat ie nog in eindhoven ...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:44 schreef Toad het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/220(...)bie-22-februari.html
Ben benieuwd of het echt gaat lukken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
klopt , was al bekend ( dat ie toestemming had om te landen ), maar ook in dit artikel staat ie nog in eindhoven ...
ik denk wel dat ie vandaag nog vertrekt....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef yavanna het volgende:
[..]
ben benieuwd of het echt gaat lukken.
is er niks in Rdam .. daar moet ik zo weer naartoequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:53 schreef Scrummie het volgende:
http://yfrog.com/h3qsjvaj
Groepje in Den Haag
Ben blij dat ik er vorige maand was en niet nu...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het echt gaat lukken.
FDEgypt FDEgypt
Thousands of foreigners stranded in #Libya. Airports are closed or destroyed and planes dont get permission to land. #Egypt #jan25 #Weissink
iyad_elbaghdadi Iyad El-Baghdadi
Eyewitness reports: Many civilian flights seen taking off from #Tripoli airport, expatriating foreign nationals. #Feb17 #Libya
Mooie kistquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:54 schreef Tokamak het volgende:
Foto van het toestel:
http://twitpic.com/42kea7/full
De luchthaven van Benghazi in het oosten van Libi is door de onlusten verwoest, maar het vliegveld in Tripoli kan nog wel gebruikt worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het echt gaat lukken.
FDEgypt FDEgypt
Thousands of foreigners stranded in #Libya. Airports are closed or destroyed and planes dont get permission to land. #Egypt #jan25 #Weissink
iyad_elbaghdadi Iyad El-Baghdadi
Eyewitness reports: Many civilian flights seen taking off from #Tripoli airport, expatriating foreign nationals. #Feb17 #Libya
Ik zie de NL-vlag op de romp, maar wat is dat rondje (met de zelfde kleuren) op de staart?quote:
Een zgn. "roundel", ieder land heeft nl. zijn eigen, kenmerkende roundel op luchtmachttoestellen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie de NL-vlag op de romp, maar wat is dat rondje (met de zelfde kleuren) op de staart?
Ok, dit is dus de NLse? Met de kleuren van de vlag en het koningshuis.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Een zgn. "roundel", ieder land heeft nl. zijn eigen, kenmerkende roundel op luchtmachttoestellen.
[ afbeelding ]
Jep, de Nederlandse. Dit is de Libische:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dit is dus de NLse? Met de kleuren van de vlag en het koningshuis.
Bedankt voor je uitleg!
Ook de vlag dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Jep, de Nederlandse. Dit is de Libische:
[ afbeelding ]
Duitsland gebruikt het zelfde kruis, als in de eerste wereldoorlog:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook de vlag dus![]()
Maar hoe doen bijv Duitsland en Belgi dat dan? Die hebben dezelfde kleuren in de vlag?
Duitse, met het Maltezerkruis, komt van de oude Pruisische militaire traditie:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook de vlag dus![]()
Maar hoe doen bijv Duitsland en Belgi dat dan? Die hebben dezelfde kleuren in de vlag?
Belgi gebruikt gewoon zijn nationale driekleur, maar volgens mij ben ik nu redelijk off-topic bezig...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Duitsland gebruikt het zelfde kruis, als in de eerste wereldoorlog:
[ afbeelding ]
[quote]Op dinsdag 22 februari 2011 15:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Duitse, met het Maltezerkruis, komt van de oude Pruisische militaire traditie:
[ afbeelding ]
Belgische, 'gewoon' de vlag:
[ afbeelding ]
Mja laten we nu weer OT gaan
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Quick News: Washington states that they do not interfere with Libya because they have no "authority" over Gaddafi
http://www.libyafeb17.com/
Lameraden.. "Ik zit nog steeds in Tripoli"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Al Jazeera: Libyan State TV: Gaddafi will give a televised address shortly. (I will tweet post-address highlights)
LaraABCNews #Libya's Gadafi to address the nation today, some analysts see this week's brutal violence as a sign of regime's imminent collapse
'...and it stopped raining'quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lameraden.. "Ik zit nog steeds in Tripoli"
Dan zit ie dus in Venezuela, want in Libi regent het nog steeds: http://www.buienradar.nl/(...)&lat=13.19&lon=32.88quote:
Misschien bedoelt ie onder zijn pluquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zit ie dus in Venezuela, want in Libi regent het nog steeds: http://www.buienradar.nl/(...)&lat=13.19&lon=32.88
Alsof we dat geloven, nadat we de filmpjes van aan stukken geschoten mensen hebben gezienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:26 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Libyan4life IMPORTANT: #Gaddafi's ppl are cleaning the streets from blood removing dead bodies hiding all mercenaries, bc BBC is coming to #Tripoli.
Te laat. Hij moet wat te verliezen hebben. Mensen die niks kunnen verliezen zijn levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:32 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hopen dat Khadaffi verstandige mensen om zich heen heeft, die hem duidelijk gemaakt hebben dat het nutteloos is om nu nog meer bloed te vergieten...
quote:Televisiestation Al Arabiya meldt dat de Libische leider Muammar Gaddafi vanmiddag nog hervormingen gaat aankondigen op de Libische staatstelevisie
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:32 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hopen dat Khadaffi verstandige mensen om zich heen heeft, die hem duidelijk gemaakt hebben dat het nutteloos is om nu nog meer bloed te vergieten...
Speech 2. Zo gaan die revoluties allemaal.quote:
Op naar speech nr 3, het aftredenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Speech 2. Zo gaan die revoluties allemaal.
Of dat helpt??? Ik zou het niet pikken als ik Libir was. Die vent en zijn regime moeten weg: hj moordt zijn eigen volk uit. Niet te vertrouwen.quote:
indd, ze leren niet echt van elkaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal nog wel uren gaan durenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:38 schreef raistlin6 het volgende:
Nieuwe speech van vandaag nog niet geweest toch?
Ze zijn te langzaam om zich aan te passen aan de nieuwe wereld-orde.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:38 schreef t-8one het volgende:
[..]
indd, ze leren niet echt van elkaar.
Hij heeft niet echt geleerd van zijn buren, neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
gebrek aan zelfreflectie is een vereiste om dictator te zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:39 schreef yavanna het volgende:
Question is, why do all dictators KILL their people first, THEN announce grand reforms? #dictorsManual #Fail
Wat ze ok met elkaar gemeen hebben is dat ze totaal buiten de realiteit lijken te staan en niet door hebben wanneer iets toch echt afgelopen is.
Daar is toch niks raars aan? Als je 42 jaar een land roeleert,stervensrijk bent, je aanhangers je verafgoden dan ga je vanzelf zweven. Een dictator stapt niet zomaar op, ja Mubarak maar da's dan ook een slappeling en marionet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:39 schreef yavanna het volgende:
Question is, why do all dictators KILL their people first, THEN announce grand reforms? #dictorsManual #Fail
Wat ze ok met elkaar gemeen hebben is dat ze totaal buiten de realiteit lijken te staan en niet door hebben wanneer iets toch echt afgelopen is.
China komt ook aan de beurt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef yavanna het volgende:
China official warns of domestic unrest and "hostile" West
Om uberhaupt zo 'ver' te komen is er natuurlijk al een bepaalde persoonlijkheid nodig, welke mettertijd steeds verder omhoog wordt gevoerd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Daar is toch niks raars aan? Als je 42 jaar een land roeleert,stervensrijk bent, je aanhangers je verafgoden dan ga je vanzelf zweven. Een dictator stapt niet zomaar op, ja Mubarak maar da's dan ook een slappeling en marionet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |