is er niks in Rdam .. daar moet ik zo weer naartoequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:53 schreef Scrummie het volgende:
http://yfrog.com/h3qsjvaj
Groepje in Den Haag
Ben blij dat ik er vorige maand was en niet nu...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het echt gaat lukken.
FDEgypt FDEgypt
Thousands of foreigners stranded in #Libya. Airports are closed or destroyed and planes dont get permission to land. #Egypt #jan25 #Weissink
iyad_elbaghdadi Iyad El-Baghdadi
Eyewitness reports: Many civilian flights seen taking off from #Tripoli airport, expatriating foreign nationals. #Feb17 #Libya
Mooie kistquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:54 schreef Tokamak het volgende:
Foto van het toestel:
http://twitpic.com/42kea7/full
De luchthaven van Benghazi in het oosten van Libi is door de onlusten verwoest, maar het vliegveld in Tripoli kan nog wel gebruikt worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het echt gaat lukken.
FDEgypt FDEgypt
Thousands of foreigners stranded in #Libya. Airports are closed or destroyed and planes dont get permission to land. #Egypt #jan25 #Weissink
iyad_elbaghdadi Iyad El-Baghdadi
Eyewitness reports: Many civilian flights seen taking off from #Tripoli airport, expatriating foreign nationals. #Feb17 #Libya
Ik zie de NL-vlag op de romp, maar wat is dat rondje (met de zelfde kleuren) op de staart?quote:
Een zgn. "roundel", ieder land heeft nl. zijn eigen, kenmerkende roundel op luchtmachttoestellen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie de NL-vlag op de romp, maar wat is dat rondje (met de zelfde kleuren) op de staart?
Ok, dit is dus de NLse? Met de kleuren van de vlag en het koningshuis.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Een zgn. "roundel", ieder land heeft nl. zijn eigen, kenmerkende roundel op luchtmachttoestellen.
[ afbeelding ]
Jep, de Nederlandse. Dit is de Libische:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dit is dus de NLse? Met de kleuren van de vlag en het koningshuis.
Bedankt voor je uitleg!
Ook de vlag dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Jep, de Nederlandse. Dit is de Libische:
[ afbeelding ]
Duitsland gebruikt het zelfde kruis, als in de eerste wereldoorlog:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook de vlag dus![]()
Maar hoe doen bijv Duitsland en Belgi dat dan? Die hebben dezelfde kleuren in de vlag?
Duitse, met het Maltezerkruis, komt van de oude Pruisische militaire traditie:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook de vlag dus![]()
Maar hoe doen bijv Duitsland en Belgi dat dan? Die hebben dezelfde kleuren in de vlag?
Belgi gebruikt gewoon zijn nationale driekleur, maar volgens mij ben ik nu redelijk off-topic bezig...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Duitsland gebruikt het zelfde kruis, als in de eerste wereldoorlog:
[ afbeelding ]
[quote]Op dinsdag 22 februari 2011 15:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Duitse, met het Maltezerkruis, komt van de oude Pruisische militaire traditie:
[ afbeelding ]
Belgische, 'gewoon' de vlag:
[ afbeelding ]
Mja laten we nu weer OT gaan
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Quick News: Washington states that they do not interfere with Libya because they have no "authority" over Gaddafi
http://www.libyafeb17.com/
Lameraden.. "Ik zit nog steeds in Tripoli"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Al Jazeera: Libyan State TV: Gaddafi will give a televised address shortly. (I will tweet post-address highlights)
LaraABCNews #Libya's Gadafi to address the nation today, some analysts see this week's brutal violence as a sign of regime's imminent collapse
'...and it stopped raining'quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lameraden.. "Ik zit nog steeds in Tripoli"
Dan zit ie dus in Venezuela, want in Libi regent het nog steeds: http://www.buienradar.nl/(...)&lat=13.19&lon=32.88quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |