http://nl.wikipedia.org/wiki/Inbellenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ze moeten wel "inbellen ",maar goed ....
lees b.t.w. steeds meer berichten dat egypte de bewaking weer verscherpt bij de grens met libië ...
ja dat bedoel ik , maar dat is dus prijzig , en het ging er mij om dat hij zegt , XS4ALL stelt de lijn verder gratis ter beschikking...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Inbellen
Je kan het vergelijken met het bellen van Nederland naar Libië, gewoon een telefoongesprek voeren.
xs4all kon er ook een 0900 nummer van maken, dan verdienden ze er tenminste wat mee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik , maar dat is dus prijzig , en het ging er mij om dat hij zegt , XS4ALL stelt de lijn verder gratis ter beschikking...
dat klopt , naar mijn mening , dan niet ...
maar goed AJE ff luisteren nu
Heb je wel vaker bij inbelverbindingen, dat er ingebeld moet worden...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ze moeten wel "inbellen ",maar goed ....
Mijn god zeg...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik , maar dat is dus prijzig , en het ging er mij om dat hij zegt , XS4ALL stelt de lijn verder gratis ter beschikking...
dat klopt , naar mijn mening , dan niet ...
dat bedoel ik ook ...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:14 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Heb je wel vaker bij inbelverbindingen, dat er ingebeld moet worden...
Maar goed, terug on topic
Zit je nou te trollen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
dat bedoel ik ook ...![]()
maar dan nog kan je niet zeggen dat de lijn gratis beschikbaar word gesteld ....
indd. ontopic weer ...
Oké,En hier stoppen we.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:19 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Zit je nou te trollen?
XS4ALL stelt de lijn gratis ter beschikking. Dat er bij een Libische provider moet worden afgerekend om het Nederlandse nummer te bereiken staat daar los van.
dát wist ik dus niet ( dat kwam niet naar voren in het deel wat ik had gelezen op internet )quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:19 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Zit je nou te trollen?
XS4ALL stelt de lijn gratis ter beschikking. Dat er bij een Libische provider moet worden afgerekend om het Nederlandse nummer te bereiken staat daar los van.
Ik ben het zowaar met je eens; het was behoorlijk ziekmakend om Cameron te zien in een poging om wapens te verkopen aan weer een andere potentaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"weapons don't kill, people do"
De Britten probeerden gisteren hun handen al in onschuld te wassen.
wut?? werd dat net gezegd op AJE? (geluid ff off hier )quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ghadaffi is 'free to come in russia'?
Er stond iemand in Rusland van AJE bij, volgens mij, het Kremlin. En toen zeiden ze dat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:42 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
wut?? werd dat net gezegd op AJE? (geluid ff off hier )
Vanochtend interview op AJE met Libische Ambassadeur in India. Hij moest bijna huilen.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:43 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Er stond iemand in Rusland van AJE bij, volgens mij, het Kremlin. En toen zeiden ze dat.
quote:DEN HAAG (ANP) - Vanaf vliegbasis Eindhoven vertrekt rond 14.00 uur
een militair vliegtuig om Nederlanders uit Libië te evacueren. De
Libische autoriteiten hebben Nederland vooralsnog toestemming
gegeven te landen op de luchthaven bij de Libische hoofdstad
Tripoli.
Dat heeft een woordvoerster van het ministerie van Defensie dinsdag
gezegd. Het gaat om een KDC-10-transportvliegtuig van de
luchtmacht.
http://www.nu.nl/buitenland/2452699/kaddafi-zit-in-kazerne.htmlquote:'Kaddafi zit in kazerne'
TRIPOLI - De Libische leider Muammar Kaddafi heeft zich met vertrouwelingen verschanst in een kazerne in de hoofdstad Tripoli.
Dat heeft Abdel Moneim al-Honi, de dit weekeinde opgestapte afgevaardigde van Libië binnen de Arabische Liga, dinsdag gezegd.
Volgens Honi wordt het grootste deel van het Noord-Afrikaanse land inmiddels gecontroleerd door de oppositie. Een correspondent van het Britse persbureau Reuters liet dinsdag weten dat aan de grens van Libië met Egypte tegenstanders van Kaddafi de macht hebben overgenomen.
Hij sprak van mannen met knuppels en kalasjnikovs. Een van hen hield een portret van de Libische leider op zijn kop, aldus de verslaggever.
Ambassadeurs
Het lijkt erop dat de diplomatieke steun voor Kaddafi steeds verder afbrokkelt. De Libische ambassadeur in de Verenigde Staten de Libische leider dinsdag opgeroepen te vertrekken, zo meldt persbureau Reuters dinsdag.
Hij roept Kaddafi op om 'weg te gaan en onze mensen met rust te laten'.
Ook in andere Libische 'Volksbureaus' ('revolutionaire' taal voor ambassades) in het buitenland wordt afstand genomen van het Kaddafi-bewind.
De Libische ambassadeur in India stapte dinsdagochtend op omdat de luchtmacht ''vreedzaam betogende'' burgers bombardeert.
''Ik doe een oproep aan de vijf permanente leden van de Veiligheidsraad. Nu is het moment om eerlijk te zijn en het Libische volk te beschermen '', aldus Ali al-Essawi dinsdag. Hij noemde het geweld dat de regering gebruikt, 'massief' en 'onaanvaardbaar'.
De Libische ambassade in Maleisië noemde het optreden van de regering dinsdag barbaars en crimineel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |