abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93188469
quote:
13s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:33 schreef Voorschrift het volgende:
Wanneer mensen worden vermoord en gemarteld achter gesloten deur zonder camera kan het het Nederlandse volk geen ene moer schelen, dan is het zielig dat we ze "helpen" en "democratie" brengen, en moet het Westen worden onderworpen aan zelfhaat en spot.

Maar nu er een zielige Libiër een bom op de kop krijgt op TV is de roep om oorlog ineens wel gerechtvaardigd. Salonfähige hypocriete idioten hier ook in Nederland. Naïevelingen pur sang die niet meer in de kop hebben dan wat de NOS hun instraalt.

Walgelijk.
En wat jou betreft is het precies andersom: Irak vallen we binnen en jij zit juichend voor de buis, maar wanneer de mensen zelf vrijheid eisen geef jij niet thuis. Sterker, dan vind jij plots dat we ons terughoudend op moeten stellen.

Overigens vind ik dat er altijd kritiek mag en moet worden geuit op regimes die hun bevolking martelen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 23 februari 2011 @ 09:36:29 #77
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93188478
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:31 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja want daar was Nederland ook zo voor inderdaad, en daar is 't Nederlandse volk ook nog zo blij mee
Precies, we hebben ook niets in Afghanistan te zoeken. Maar blijkbaar hebben politici andere belangen dan de bevolking. Dus voeren ze wel foute oorlogen, en als ze iets goeds kunnen doen geven ze niet thuis. :r

DAT is hypocriet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93188488
Ik zie pas net dat mijn bovenstaande post een geweldig leuk rijmpje bevat.
pi_93188493
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik hoef geen relatie met een martelend, burgers bombarderen Libië. Gewoon die vliegtuigen uit de lucht schieten.
Met die redenatie mag je morgen heel het Midden-Oosten wel in puin leggen, ook niks mis mee, maar of je dat nou wil weet ik ook niet. Ik ben verbaasd dat zoveel politieke tegenstanders en haters van dit soort beleid nu het hardst schreeuwen om oorlog en geweld.

En morgen wanneer ik pleit voor een bom op Iran wordt ik neergezet als warmonger weer, idioten.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 23 februari 2011 @ 09:37:10 #80
pi_93188494
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja en jij wil oorlog voeren omdat je EQ een deukje oploopt, wezenlijk verschil in niveau inderdaad. :')
Nee, omdat mensen gebombardeerd worden.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_93188502
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, omdat mensen gebombardeerd worden.
Goh, mensen vermoorden is inderdaad Libië eigen en de rest van de regio niet. :')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 23 februari 2011 @ 09:38:54 #82
pi_93188529
quote:
13s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:33 schreef Voorschrift het volgende:
Wanneer mensen worden vermoord en gemarteld achter gesloten deur zonder camera kan het het Nederlandse volk geen ene moer schelen,
Oh, omdat jij je niet interesseert voor mensenrechten (daar zijn organisaties voor die al 40 jaar over Ghaddafi klagen) mogen mensen die het wel wat interesseert niet ingrijpen? Hypocriet.
pi_93188545
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En wat jou betreft is het precies andersom: Irak vallen we binnen en jij zit juichend voor de buis, maar wanneer de mensen zelf vrijheid eisen geef jij niet thuis. Sterker, dan vind jij plots dat we ons terughoudend op moeten stellen.

Overigens vind ik dat er altijd kritiek mag en moet worden geuit op regimes die hun bevolking martelen.
Je gaat er van uit dat de Irakezen erg blij waren met Saddam, waren de Egyptenaren en Libiërs ook erg blij met Mubarak en Khadaffi voor de revoluties? Of moest je per se wachten tot het bloed in je huiskamer spatte voor je EQ een "awhhh best erg eigenlijk" stand kreeg toegeworpen?

:')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 23 februari 2011 @ 09:40:01 #84
pi_93188563
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:37 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Goh, mensen vermoorden is inderdaad Libië eigen en de rest van de regio niet. :')
Ik heb er geen problemen mee om die andere dictators ook meteen aan te pakken. Ik hoef geen goedkope olie over de ruggen van gemartelde mensen.
  woensdag 23 februari 2011 @ 09:40:41 #85
pi_93188576
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:39 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Je gaat er van uit dat de Irakezen erg blij waren met Saddam, waren de Egyptenaren en Libiërs ook erg blij met Mubarak en Khadaffi voor de revoluties? Of moest je per se wachten tot het bloed in je huiskamer spatte voor je EQ een "awhhh best erg eigenlijk" stand kreeg toegeworpen?

Hallo, dat jij nu pas door krijgt wat er mis is is niet mijn verantwoordelijkheid.
pi_93188579
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Oh, omdat jij je niet interesseert voor mensenrechten (daar zijn organisaties voor die al 40 jaar over Ghaddafi klagen) mogen mensen die het wel wat interesseert niet ingrijpen? Hypocriet.
Je begint er inderdaad toevallig over te klagen en op te roepen voor oorlog nu het op de TV komt, en velen met jou. "Het Westen moet dit, het Westen moet dat, het Westen moet zus, het Westen moet zo", en nog geen paar weken terug in 2010 moesten we ons totaal niet bemoeien met de regio.

Gooi het verdomme dan helemaal plat, vermoord al die belachelijke despoten en zet er gouverneurs neer als je het goed wilt doen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_93188592
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:39 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, ik ben in beide gevallen niet voor militaire interventie. Je moet een onderdrukte bevolking op zoveel mogelijk manieren te hulp schieten, maar je hoeft niet hun complete land naar de klote te helpen. Probleem is dat jij inconsequent bent. Je was maar wat blij toen Saddam het veld moest ruimen, maar nu pleit je voor terughoudendheid.
  woensdag 23 februari 2011 @ 09:41:50 #88
pi_93188606
Ik ben blij dat Voorschrift laat zien hoe veel hypocriete argumenten je kan verzinnen om mensen te onderdrukken en daar vooral zo lang mogelijk mee door te gaan.
pi_93188608
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hallo, dat jij nu pas door krijgt wat er mis is is niet mijn verantwoordelijkheid.
Ik roep al sinds jaar en dag op om die belachelijke landen plat te gooien en regeringen omver te werpen, en wordt weggezet als oorlogsgeile warmonger, door mensen zoals jij.

Hou je mond daar dus maar over.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_93188633
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben blij dat Voorschrift laat zien hoe veel hypocriete argumenten je kan verzinnen om mensen te onderdrukken en daar vooral zo lang mogelijk mee door te gaan.
Ik ben teleurgesteld dat Papierversnipperaar niet doorheeft dat ik het eens ben met hem, en hij te dom is om dat door te hebben.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 23 februari 2011 @ 09:42:38 #91
pi_93188634
quote:
13s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:40 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Je begint er inderdaad toevallig over te klagen en op te roepen voor oorlog nu het op de TV komt

Het onderwerp is alleen nieuw voor jou, hypocriet.

Maar ok, jij vind onderdrukken en martelen best.
pi_93188639
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het onderwerp is alleen nieuw voor jou, hypocriet.

Maar ok, jij vind onderdrukken en martelen best.
Met jou praat ik dus niet meer, randdebiel.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 23 februari 2011 @ 09:43:58 #93
pi_93188661
quote:
13s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:41 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik roep al sinds jaar en dag op om die belachelijke landen plat te gooien en regeringen omver te werpen, en wordt weggezet als oorlogsgeile warmonger, door mensen zoals jij.

Nee, jij wilt moslims aanpakken, en het vuilnis van Amerika opruimen voor geld en macht. De mensen interesseren je niets.
pi_93188693
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, ik ben in beide gevallen niet voor militaire interventie. Je moet een onderdrukte bevolking op zoveel mogelijk manieren te hulp schieten, maar je hoeft niet hun complete land naar de klote te helpen. Probleem is dat jij inconsequent bent. Je was maar wat blij toen Saddam het veld moest ruimen, maar nu pleit je voor terughoudendheid.
Ik pleit niet voor terughoudendheid, ik ben nog altijd voor meer interventie en zonodig militair, heb ik dat gister in m'n eigen topic ook al niet zitten verdedigen, en toen kwam Whiskers ook aanzetten met "walgelijk!". Maar nee, blijf gerust klagen en liegen.

Wat ik hier heb gezegd is dat Rosenthal z'n taalgebruik als politicus(!) gerechtvaardigd en wijs is, niet meer en niet minder.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 23 februari 2011 @ 09:44:53 #95
pi_93188694
quote:
13s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:42 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik ben teleurgesteld dat Papierversnipperaar niet doorheeft dat ik het eens ben met hem, en hij te dom is om dat door te hebben.
Je bent het niet met me eens want je blijft smoesjes verzinnen om te blijven kunnen onderdrukken. Je bent een hypocriete leugenaar.
pi_93188707
Rook er nog een.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 23 februari 2011 @ 09:46:16 #97
pi_93188730
quote:
13s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:44 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik pleit niet voor terughoudendheid, ik ben nog altijd voor meer interventie en zonodig militair, heb ik dat gister in m'n eigen topic ook al niet zitten verdedigen, en toen kwam Whiskers ook aanzetten met "walgelijk!". Maar nee, blijf gerust klagen en liegen.

Wat ik hier heb gezegd is dat Rosenthal z'n taalgebruik als politicus(!) gerechtvaardigd en wijs is, niet meer en niet minder.
Gelul, het is een slappe zak. Het westen steunt al een eeuw foute regimes voor macht olie en stabiliteit ten koste van de bevolking.
pi_93188738
quote:
13s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:41 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Hou je mond daar dus maar over.
Niet zo gek lijkt me. Wat is dat toch met die gefrustreerde 'Western supremacy' mannejtes, dat ze al het andere maar kapot willen maken. Vanuit dezelfde visie zou je ook kunnen stellen dat die landen het lekker zelf moeten uitzoeken. Van mij mag SA of Iran doen wat ze wil, ik ga er toch niet naartoe.

- Edit: ik ben het wel Voorschrift eens wat betreft de manier waarop Rosenthal zich uitdrukt. Een beetje afstand nemen kan volgens mij geen kwaad.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_93188771
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:46 schreef Compatibel het volgende:

[..]
Van mij mag SA of Iran doen wat ze wil, ik ga er toch niet naartoe.
En dat is wel acceptabel?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_93188824
quote:
15s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:47 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

En dat is wel acceptabel?
In eigen land wat mij betreft wel. Alsof Westerse dominantie de bevolking daar gelukkig gaat maken. Niet iedereen omarmt westerse waarden als vrijheid of gelijkheid. SA is in mijn optiek een barbaars land, maar dat betekent niet dat ik vind dat we dan maar met bommen moeten gaan smijten. Laat ze daar lekker doen wat ze willen, op ons hebben ze toch geen invloed.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')