FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
jouw link werkt hier welquote:
Gerard denkt dat guido en laura doen alsof ze elkaar leuk vinden om te verbergen dat ze broer en zus zijnquote:
Ja precies. En als de bewoners het wel oppikken als zodanig, kan ze na de 2 weken alsnog met Alex aan de gang denk ik. Want bewoners kunnen dan alsnog raden dat de relatie die ze HAD met Guido die eerste twee weken, nep was.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:58 schreef camaron het volgende:
[..]
En als de bewoners het niet oppikken als zodanig, is de missie toch al mislukt. Kan ze zich daarna op anderen storten
Oeh, close...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Gerard denkt dat guido en laura doen alsof ze elkaar leuk vinden om te verbergen dat ze broer en zus zijn
Hij denkt dat ze broer en zus zijn toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:59 schreef Ferdii het volgende:
gerard kan nu wel eens naar de neprelatie gaan
klopt, maar hij doet het "leuk vinden" uitleggen als dekmantel voor het broer en zus zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij denkt dat ze broer en zus zijn toch?
Daar wil niemand anders opquote:Op maandag 21 februari 2011 23:00 schreef Juicyhil het volgende:
Servio doet het pas goed, hij deelt het bed met Sofia.
Gewoon een beetje te zeikerig en te luid.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:01 schreef cindy11 het volgende:
Paardenmeisje haar stem,wekt een gecastreerde ruin nog tot leven!
Vreselijk die stem....zelfs met geluid gedempt,en in slaapstand,is die stem genoeg een dode tot leven te wekken!
Dat dus.quote:
quote:
Dan heeft ze ze zeker bij elk moment dat ze haar strotje openzet een adreline stoot?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alleen als ze hard praat, zoals nu. Het zal de adrenaline van de avond zijn.
ze komen idd in de buurtquote:Op maandag 21 februari 2011 23:02 schreef angeljacky het volgende:
Als die mannen zo door praten in de slaapkamer komen ze achter het geheim
Uiteraard met dank aan diegene die hem gepost heeft als html tekst.quote:
Night of the queens.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:04 schreef catwaezle het volgende:
Servio in een bedscene met Sofia
[ afbeelding ]
Ik snap het ook niet meer maar wil toch meelullen!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:05 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ik denk t ligt aan mij omdat ik mr 1 cam zie (UPC), niet dus
Dan zal dat wel kloppen, hij is psycholoog remember?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:06 schreef Ferdii het volgende:
haha volgens gerard kijkt laura naar rechts als ze de waarheid spreekt
Dan heeft gerard al een flinke kwak over zijn hoofd gekregenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:06 schreef catwaezle het volgende:
Gerard in een bedscene met Karim
[ afbeelding ]
Hij refereert aan dit: http://www.lichaamstaal.nl/manager/oogbewegingen.htmlquote:Op maandag 21 februari 2011 23:06 schreef Ferdii het volgende:
haha volgens gerard kijkt laura naar rechts als ze de waarheid spreekt
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef catwaezle het volgende:
Laura zegt dat ze misschien ook op Alex gaat stemmen. Dat dat alles wat makkelijker zou maken.
Dusss... Karim is het haasje.....quote:Op maandag 21 februari 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
in de mannenslaapkamer is zojuist een gentlemens agreement gesloten tussen gerard, karim en alex
Wil je een paar schoenen zakdoekjequote:Op maandag 21 februari 2011 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet meer maar wil toch meelullen!
Gatver. Ik voel me zoo Joanna nu.
.
Leg eens uit? Als hij bij het agreement zat?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dusss... Karim is het haasje.....
Hoe willen ze dat doen dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef Ceetje.. het volgende:
ze gaan elkaar in het spel houden en dekken
weet ik veel, ze zeggen het netquote:Op maandag 21 februari 2011 23:12 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat doen dan?
Want de vrouwen nomineren de mannen?
dus dan heeft zon mannen agreement geen zin?
Het zat iig NIET in de live uitzending van die bewuste donderdag! Die heb ik net helemaal uit zitten kijken...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan het niet meer vinden.Dat van Jurien en het boek.
Gerard is een Huub, hij zal echt niet aan Karim denken bij zo'n agreement, alleen aan het spel en aan zijn voordeel, Karim is oprecht en volgens mij echt begaan met zijn medespelers.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Leg eens uit? Als hij bij het agreement zat?
Wat is er met dat boek dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het zat iig NIET in de live uitzending van die bewuste donderdag! Die heb ik net helemaal uit zitten kijken...
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:12 schreef catwaezle het volgende:
Laura: "Ik hoop wel dat ze eruit gaat"
Guido: "Cynthia?"
Laura: "Ja, of Aafke"
Ja, duh
Zit je me nou fakking te veroordelen om mijn blonde haar en fakking nep tieten?! Ik heb ze ook maar gekocht! Je weet niet hoe fakking zwaar mijn leven is! Gisteren ging er een fakking stukje suede van mijn fakking nieuwe schoen af!quote:
Das mooi kut, wilde net een boekje open doenquote:
Het zat ook niet in de normale uitzending van donderdag geloof ik. Die heb ik doorgekeken.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het zat iig NIET in de live uitzending van die bewuste donderdag! Die heb ik net helemaal uit zitten kijken...
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zit je me nou fakking te veroordelen om mijn blonde haar en fakking nep tieten?! Ik heb ze ook maar gekocht! Je weet niet hoe fakking zwaar mijn leven is! Gisteren ging er een fakking stukje suede van mijn fakking nieuwe schoen af!
EN ik kwam te weinig in beeld!.
Jep. Jurien heeft daarin zijn bevindingen zitten opschrijven vóór de live-uitzending. Gerard en Philip hebben NIET in dat een boek zitten schrijven. Waarom niet? Was er al bekend dat Jurien er uit zou gaan?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Wat is er met dat boek dan?
Bedoelen jullie dat boek dat Cynthia heeft gekregen met notities van Jurien?
dat mag hier ook welquote:Op maandag 21 februari 2011 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Das mooi kut, wilde net een boekje open doen
Kzit nu de woensdag te kijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zat ook niet in de normale uitzending van donderdag geloof ik. Die heb ik doorgekeken.
Dat dacht ik ook al, maar dacht ligt aan mij..quote:Op maandag 21 februari 2011 23:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jep. Jurien heeft daarin zijn bevindingen zitten opschrijven vóór de live-uitzending. Gerard en Philip hebben NIET in dat een boek zitten schrijven. Waarom niet? Was er al bekend dat Jurien er uit zou gaan?
Elke bewoner heeft zijn/haar eigen logboek, als er iemand uitgaat dan mag diegene zijn/haar logboek aan iemand nalaten, Jurrien heeft zijn boek aan Cythia gegeven.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jep. Jurien heeft daarin zijn bevindingen zitten opschrijven vóór de live-uitzending. Gerard en Philip hebben NIET in dat een boek zitten schrijven. Waarom niet? Was er al bekend dat Jurien er uit zou gaan?
Toen Cynthia met het bewuste boek van Jurien rondwaggelde herkende Gerard niet waar ze mee liep. Als ie daar ook in had moeten schrijven (in een ander boek dus) had hij het wél geweten!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, maar dacht ligt aan mij..
Dat ik had gemist dat gerard en philip dat hadden gedaan..
Maar blijkbaar ligt dat niet aan mij!
Jurien kreeg een blanco boek in de KVDW om daar ter plekke zijn bevindingen in op te schrijven en aan iemand na te laten!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Elke bewoner heeft zijn/haar eigen logboek, als er iemand uitgaat dan mag diegene zijn/haar logboek aan iemand nalaten, Jurrien heeft zijn boek aan Cythia gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |