Hij refereert aan dit: http://www.lichaamstaal.nl/manager/oogbewegingen.htmlquote:Op maandag 21 februari 2011 23:06 schreef Ferdii het volgende:
haha volgens gerard kijkt laura naar rechts als ze de waarheid spreekt
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef catwaezle het volgende:
Laura zegt dat ze misschien ook op Alex gaat stemmen. Dat dat alles wat makkelijker zou maken.
Dusss... Karim is het haasje.....quote:Op maandag 21 februari 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
in de mannenslaapkamer is zojuist een gentlemens agreement gesloten tussen gerard, karim en alex
Wil je een paar schoenen zakdoekjequote:Op maandag 21 februari 2011 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet meer maar wil toch meelullen!
Gatver. Ik voel me zoo Joanna nu.
.
Leg eens uit? Als hij bij het agreement zat?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dusss... Karim is het haasje.....
Hoe willen ze dat doen dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef Ceetje.. het volgende:
ze gaan elkaar in het spel houden en dekken
weet ik veel, ze zeggen het netquote:Op maandag 21 februari 2011 23:12 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat doen dan?
Want de vrouwen nomineren de mannen?
dus dan heeft zon mannen agreement geen zin?
Het zat iig NIET in de live uitzending van die bewuste donderdag! Die heb ik net helemaal uit zitten kijken...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan het niet meer vinden.Dat van Jurien en het boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |