En dan hun geld meenemen zekerquote:Op maandag 21 februari 2011 22:58 schreef ethiraseth het volgende:
lijkt me beter alle babyboomers naar Mars te sturen zodat ze daar kunnen beginnen met het bouwen van een permanente basis. Hebben ze tenminste nog enig nut voor de toekomst.
Geld is fictief, dus als ze dat meenemen maakt dat niks uit, want op mars hebben ze er niets aan en hier op aarde druk je gewoon wat papiertjes bij.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dan hun geld meenemen zeker?
Of ze gaan elk jaar een paar maanden op vakantie, waarbij ze de ramptoerist spelen op aarde.
Hun kapitaal zijn de koopwoningen maar als ze allemaal weg zijn is de krapte op de woningmarkt wel definitief weg en zullen de prijzen flink dalenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dan hun geld meenemen zeker?
Of ze gaan elk jaar een paar maanden op vakantie, waarbij ze de ramptoerist spelen op aarde.
Piep Piep...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan iemand me ff afleiden en laten lachen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Rosenthal is te oud.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:00 schreef remlof het volgende:
Timmermans doet het goed in de midden-oostenkwestie. Hoop echt dat hij de volgende minister van BuZa wordt.
Die Rosenthal is echt rampzalig slecht
Nieuws uitzetten en iets leuks gaan kijken. Hoe gemeen het allemaal ook is, je kunt er niets aan doen. Alleen maar hopen voor het beste.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Piep Piet...Neuh, werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Tsja,zit iets in.. Maar valt me niet mee (itt tot jou)quote:Op maandag 21 februari 2011 23:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nieuws uitzetten en iets leuks gaan kijken. Hoe gemeen het allemaal ook is, je kunt er niets aan doen. Alleen maar hopen voor het beste.
Ben Botquote:Op maandag 21 februari 2011 23:01 schreef JoaC het volgende:
Als ik Bot en De Hoop Scheffer prijs ben ik vast politiek incorrect
Ben Bot vond ik ook wel goed. Voor een CDAer.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:01 schreef JoaC het volgende:
Als ik Bot en De Hoop Scheffer prijs ben ik vast politiek incorrect
Hihiquote:Op maandag 21 februari 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wiens kloon ben jij?quote:
Geen enkele, hij "hoort"op een ander deel van FOK!quote:
aantal posts: 22806 (gemiddeld 17 per dag)quote:
Ja, want we hebben zo veel aan de huidige generatie .......quote:Op maandag 21 februari 2011 22:58 schreef ethiraseth het volgende:
lijkt me beter alle babyboomers naar Mars te sturen zodat ze daar kunnen beginnen met het bouwen van een permanente basis. Hebben ze tenminste nog enig nut voor de toekomst.
Alleen voor mensen met een sterke maag:quote:Op maandag 21 februari 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am so sorry.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:07 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wiens kloon ben jij?
Edit: Oh, je bent een KSC'er welkom.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Alleen voor mensen met een sterke maag:
LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betyar heeft een relaxed gezinnetje.quote:
Iemand heeft kukident op zijn op zijn tanden gesmeerd.quote:
Oh, de aarde wordt vrij en de overheid verliest het monopolie op geld drukken?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:00 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Geld is fictief, dus als ze dat meenemen maakt dat niks uit, want op mars hebben ze er niets aan en hier op aarde druk je gewoon wat papiertjes bij.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Iemand heeft kukident op zijn op zijn tanden gesmeert.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wim Kuijken?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef pgrferrari het volgende:
Het is geel en het rijd terug in de tijd..
Nou? (en je hebt me nu al opgevrolijkt!)??quote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:15 schreef Cerbie het volgende:
Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood
quote:Een zoon vraagt aan zijn vader: Pap, wat is eigenlijk politiek.
Vader zegt: Jongen, dat is heel eenvoudig. Kijk, Ik breng het geld thuis, dus ben ik het KAPITALISME.
Je moeder beheert het geld, dus is zij de REGERING.
Opa ziet er op toe dat alles her ordentelijk verloopt. Hij is de OVERHEID.
Het dienstmeisje is de ARBEIDERSKLASSE.
Wij hebben allen maar een doel voor ogen namelijk jouw welzijn. Daarom ben jij het VOLK.
Je kleine broertje die nog in de luiers loopt is de TOEKOMST.
De zoon denkt na en vraag of hij er een nachtje over mag slapen.
s Nachts wordt hij wakker omdat zijn kleine broertje in zijn luier heeft gepoept en vreselijk schreeuwt. Omdat hij niet weet wat hij moet doen gaat hij naar de slaapkamer van zijn ouders. Daar ligt alleen zijn moeder en die slaapt zo vast dat hij haar niet wakker krijgt. Daarom gaat hij naar de kamer van het dienstmeisje waar hij ziet dat zijn vader bij haar in bed ligt en ze zijn met hele vreemde dingen bezig. Hij ziet dat Opa onopvallend door het raam toekijkt. Ze zijn allemaal zo druk dat niemand merkt dat hij voor het bed staat. Daarom besluit de jongen onverrichter zake weer te gaan slapen.
De volgende ochtend vraagt vader aan zijn zoon of hij met zijn eigen woorden kan uitleggen wat politiek is.
Ja zegt de zoon: Het KAPITALISME misbruikt de ARBEIDERSKLASSE terwijl de
OVERHEID toekijkt en de REGERING slaapt. Het VOLK wordt volkomen
genegeerd en de TOEKOMST ligt in de STRONT
De trein naar Frieslandquote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef pgrferrari het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil ik dit weten??quote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef Zeeland het volgende:
Het is groen en als je het inslikt ga je dood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom kan Henk wel brood maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom kan Henk niet varen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom ligt Henk in de woestijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom ligt Henk op een berg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom is Henk verdrietig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef Zeeland het volgende:
Het is groen en als je het inslikt ga je dood?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Een biljart tafel.quote:Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Er staan twee Joden bij de klaagmuur in Jeruzalem.
Zegt de één tegen de ander: "Hoe gaat het ermee"?
Zegt de ander: "Ik mag niet klagen."![]()
Komt een man bij de dokter die schreeuwt: "DOKTER DOKTER IK BEN GEBETEN DOOR EEN KROKODIL!!" Zegt die dokter: "ja...dat doen ze"
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Komt een homo bij de slager...
en vraagt: verkoopt u ook worst?
Slager: Ja natuurlijk, wilt u hem heel of in plakjes?
Zegt de homo: Zie ik er soms uit als een sjoelbak?![]()
Jullie zijn GEWELDIG!! Bedankt!!![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Zal ik mijn familiegeschiedenis misbruiken om hele foute grappen te maken?[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Het mubarak/ghadaffi gehalte op het forum neemt nog steeds toe.
Net kom ik 1 mijner berichten tegen, is ie gewoon ge-edit, 5 youtube clips zijn ineens gewoon ff in een spoiler verborgen![]()
Op 'allemaalpolitiek.nl' kwam ik tegen het woord "landscriminatie", daar doet de pvda aan. (Afghanistan laten barsten en makkelijk lullen over verweggistan waar wat moet gebeuren en dergelijke bekende loze spraak)
Dat maakte weer e.e.a. goedhoewel dat voor mij geen nieuws is.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!![]()
Komt een vent bij de bakker en zegt tegen die bakker: "haha ik heb net je moeder geneukt!!"
Zegt de bakker: "rot op pa, ik ben aan het werk!"
Nr. 78 !http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!![]()
Komt een man bij de hoeren, zegt de hoer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Hoeft niet hoor..quote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef JoaC het volgende:
Zal ik mijn familiegeschiedenis misbruiken om hele foute grappen te maken?
Komt een nichtje aan het bed van haar oom staan
Zegt ze: "Oom, ik heb hoofdpijn"
Waarop haar oom antwoord: "Kom dan maar in bed liggen"
"Nee, ik heb hoofdpijn zei ik net".![]()
Pedaalemmerquote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef pgrferrari het volgende:
wat is een turk met een lepel in zijn kont......
Bericht op de kerkdeur stemt tot nadenken :
Geen mis vandaag!
De pastoor ligt in bed met een snotneus.
ambtenaar ligt dag dood op bureau http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ood-aan-bureau.dhtml
Nou,kom maar op met de moppen...!http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
on topic:
Van de AD-site van vanavond:
,,Na de Vrijdag van de Victorie in Tunesië en de Vrijdag van de
Bevrijding in Egypte heeft Kaddafi besloten alle vrijdagen af te
schaffen'', grapt Sultan Al Qassemi in een tweet. (ANP)http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Meerrr!!Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
quote:
[..]![]()
Die hadden wij ook, en een rubberboot en krokodil.quote:http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Tis nie lief eej, maarre, Houdoe eej!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Die hadden wij ook, en een rubberboot en krokodil."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Laat op je piemel 50 euro tatoeëren
Dat heeft 3 voordelen:
Ten eerste: Het is fijn om met je geld te spelen
Ten tweede: Het is mooi je geld te zien groeien
Ten derde: Het is dan ook niet zo erg als je vrouw aan je geld
zit............http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Nou? Aarzelt lichtelijk...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:33 schreef pgrferrari het volgende:
weet je wat je krijgt als je na 6x je rijbewijs haalt!?
Flauwe humorquote:
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Zojuist in ARD Weltspiegel: een reportage uit België over de
bestuurscrisis daar.
Misschien grappig (totdat je aan de veeltalige Europese instellingen
denkt):
Boven de toegang tot het Belgische parlement staat "Eendracht maakt
macht" - in twee talen.
Heel actueel:
Overal ter wereld demonstreren mensen tegen hun regering.
In België demonstreert men vóór (de vorming van) een regering.
Ook mooi: die twee kunstenaars (Waal en Vlaming) met hun
tweerichtingstandem.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
EXIT in de bioscoop?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
een wit nummer bord met rode letters...http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Lolquote:Op maandag 21 februari 2011 23:34 schreef fokthesystem het volgende:
Laat op je piemel 50 euro tatoeëren
Dat heeft 3 voordelen:
Ten eerste: Het is fijn om met je geld te spelen
Ten tweede: Het is mooi je geld te zien groeien
Ten derde: Het is dan ook niet zo erg als je vrouw aan je geld
zit............![]()
![]()
FOEI!!! Je woont te dicht bij België jijquote:Op maandag 21 februari 2011 23:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
een wit nummer bord met rode letters...
Ik wens hem een nare ziekte toe.quote:Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
Ga weg, die probeer ik nou net te vergeten nuquote:
Wist ik, wist ikquote:Op maandag 21 februari 2011 23:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een Belgische kentekenplaat offcourse.![]()
![]()
In de klas is het tijd voor het kringgesprek.
De juf zegt:
Vandaag gaan we raadsels aan elkaar vertellen.
Jantje begin jij maar.
O.K zegt Jantje.
Het gaat er droog in, het gaat er nat uit, dan hangt er een druppeltje
aan.
Rara wat is dat?
Ga jij maar even in de gang staan, zegt juf boos.
Op de gang komt Jantje de directeur tegen.
De directeur vraagt Jantje, waarom sta jij hier op de gang?
Nou, zegt Jantje we gingen raadsels vertellen en ik ben er uitgestuurd.
Wat was je raadsel dan? Vraagt de directeur.
aan.
Ga jij maar naar huis Jantje zegt de directeur.
Bij thuiskomst vraagt moeder aan Jantje waarom ben jij zo vroeg?
Wij gingen raadsels vertellen en ik ben er uit gestuurd.
Wat was je raadsel dan? Vraagt moeder.
aan.
Ga jij maar naar je kamer commandeert moeder..
Als Jantje op zijn bed zit mompelt hij beteuterd in zichzelf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
FOEI!!! Je woont te dicht bij België jij![]()
![]()
Trusten![]()
![]()
In de klas is het tijd voor het kringgesprek.
De juf zegt:
Vandaag gaan we raadsels aan elkaar vertellen.
Jantje begin jij maar.
O.K zegt Jantje.
aan.
Rara wat is dat?
Ga jij maar even in de gang staan, zegt juf boos.
Op de gang komt Jantje de directeur tegen.
De directeur vraagt Jantje, waarom sta jij hier op de gang?
Nou, zegt Jantje we gingen raadsels vertellen en ik ben er uitgestuurd.
Wat was je raadsel dan? Vraagt de directeur.
aan.
Ga jij maar naar huis Jantje zegt de directeur.
Bij thuiskomst vraagt moeder aan Jantje waarom ben jij zo vroeg?
Wij gingen raadsels vertellen en ik ben er uit gestuurd.
Wat was je raadsel dan? Vraagt moeder.
aan.
Ga jij maar naar je kamer commandeert moeder..
Als Jantje op zijn bed zit mompelt hij beteuterd in zichzelf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lollige tramconducteur roept om: 'indien u reist met een gehackte
OV-Chipkaart, vergeet dan niet om thuis uit te checken'. (gelezen op
Radio Rijnmond Twitter).http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Dat lukt nietquote:Op maandag 21 februari 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga weg, die probeer ik nou net te vergeten nu![]()
![]()
Ga daffie, was dat niet die daf voor aan in de file die men aanmaande tot wat meer gas geven?http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Ik heb trouwens in een DAF gereden van 400.000 euro!http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Lukte prima, dankzij pgr en de humor hier tot jij (?) weer kwam zeurenquote:![]()
![]()
[..]![]()
![]()
wat een niveau
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Heerlijk toch??quote:(voor een keertje)??
![]()
dat is humor, poepie scheetje kakkie, en heej kijk , JP valt op zijn achterste want hij wil cool vet scheetborden met de kidz.quote:http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Alle [PAINT] topics in ONZ zijn ook geweldig.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Het is nu aan jou met een overtreffende trap te komen, laat on lachen nar.quote:http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Heb het al 3x ofzo gezegd, maar: THANX people!!![]()
En vooral nog ff DOORGAAN!!
Ik ga kijkhard klunnen op mijn schoenen, mEt hond.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
de andere hond is bij mijn broer voor opleiding soldaat 2e klasseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Mocht je dit allemaal niks vinden kun je altijd nog regel 34 van de internets gaan bevestigen.
1994 moet dat dan zijn. En daarvoor BBS'squote:Op maandag 21 februari 2011 23:47 schreef Cerbie het volgende:
Mocht je dit allemaal niks vinden kun je altijd nog regel 34 van de internets gaan bevestigen.
[ afbeelding ]http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Bulletin Board Systems.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Mijn eerste rukje voor een scherm was ik meen 1991
Na 15 minuten voorspel, wachten op de pic.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:40 schreef fokthesystem het volgende:
Lollige tramconducteur roept om: 'indien u reist met een gehackte
OV-Chipkaart, vergeet dan niet om thuis uit te checken'. (gelezen op
Radio Rijnmond Twitter).![]()
![]()
*ligt dubbel om de roodborstjes*
Blijft een geweldig topicOp zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Yo Gabba Gabba?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:47 schreef Cerbie het volgende:
[ afbeelding ][quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Ik kwam er een tegen die niet voor herhaling vatbaar is.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
quote:
[..]![]()
quote:[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Keej dan..![]()
Snap er nks meer van"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
[..]![]()
quote:
Het is dan ook al lang kinderbedtijd jonge leu.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
welk net? of komt er een mopje aan nu?quote:
Hoe minder je weet van /B/ hoe beter, geloof me.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Uitgezonden?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dank, houden maar zo dan??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hoe minder je weet van /B/ hoe beter, geloof me."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Aldus de heer PA Ternalistquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hoe minder je weet van /B/ hoe beter, geloof me.
Hoewel ik me er ff verre van wilde houden: speech, wanner hoe laat en wie?? Moammar himself??"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
[..]![]()
![]()
Khadaffi's val lijkt me een kwestie van dagen zo niet uren.
Goede zaak. Hoewel het je confronteert met de vergankelijkheid van zaken. De positie van Khadaffi was zo'n vaste waarde in de roerige maatschappij en mijn steeds veranderende jonge leven. Hij zat er altijd. Of nou Lubbers, Kok of Balkenende premier was en of ik nu op de kleuterschool zat of in het studentenleven rondhing.
En als basisscholier was het mijn favoriete dictator om te spelen tijdens oorlogje met mijn vriendjes. Hij was veel leuker om te spelen dan Saddam Hoessein.![]()
Hallo??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoewel ik me er ff verre van wilde houden: speech, wanneer hoe laat en wie?? Moammar himself??"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:15 schreef Hexagon het volgende:
Khadaffi's val lijkt me een kwestie van dagen zo niet uren.
Goede zaak. Hoewel het je confronteert met de vergankelijkheid van zaken. De positie van Khadaffi was zo'n vaste waarde in de roerige maatschappij en mijn steeds veranderende jonge leven. Hij zat er altijd. Of nou Lubbers, Kok of Balkenende premier was en of ik nu op de kleuterschool zat of in het studentenleven rondhing.
En als basisscholier was het mijn favoriete dictator om te spelen tijdens oorlogje met mijn vriendjes. Hij was veel leuker om te spelen dan Saddam Hoessein.![]()
Hij had een indrukwekkende harem, schijnt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:15 schreef Hexagon het volgende:
En als basisscholier was het mijn favoriete dictator om te spelen tijdens oorlogje met mijn vriendjes. Hij was veel leuker om te spelen dan Saddam Hoessein.
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
[..]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Uitgezonden?Weet ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, Moammar himselfquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoewel ik me er ff verre van wilde houden: speech, wanner hoe laat en wie?? Moammar himself??
Even afwachten Kan op elk moment![]()
![]()
*RIL* als ik aan de eerdere outfits denkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat ie aan heeft"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Gewoon stiekem dat woestijnpaje wegdenken, stoute meid.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
*RIL* als ik aan de eerdere outfits denkDie Lebenslust bringt dich um.![]()
NOG erger BRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gewoon stiekem dat woestijnpaje wegdenken, stoute meid."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Wel kleurrijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
*RIL* als ik aan de eerdere outfits denk![]()
![]()
rule 34?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gewoon stiekem dat woestijnpaje wegdenken, stoute meid.
KoosVogels is het in ieder geval voor de helft met hem eens.quote:Enerzijds streeft hij naar een strikte naleving van de sharia, de islamitische wetgeving, anderzijds streeft hij naar een socialistische samenleving waarin iedereen gelijk is en waar de staat het economisch leven controleert.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
![]()
Ga zo maar eens naar bedOp zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Breaking Al Jazeera: Statement by Libyan Military Officers asks all members of the Libyan army to join the protesters. #LibyaOp zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
![]()
Hope soquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:37 schreef Cerbie het volgende:
Breaking Al Jazeera: Statement by Libyan Military Officers asks all members of the Libyan army to join the protesters. #Libya
Ik vind die Arabische revolutie lastig hoor, natuurlijk gaat het slecht en ik gun het volk vrijheid, maar ja, nemen ze en willen ze die vrijheid wel?quote:Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Alles heeft een risico. Ik kan vooral niet zo best tegen het vermoorden van de eigen bevolkingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind die Arabische revolutie lastig hoor, natuurlijk gaat het slecht en ik gun het volk vrijheid, maar ja, nemen ze en willen ze die vrijheid wel?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Tja, dat is vast je vrouwelijke natuur.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alles heeft een risico. Ik kan vooral niet zo best tegen het vermoorden van de eigen bevolkingDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Nou, ghadaffi heeft cnn en nos' txt alvast bij de neus genomen, niks 'zo een uitzending voor toespraak'.... wellicht een trucje om weg te komen, laten denken dat je nog ff blijft voor een tv uitzending
Denk het jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, dat is vast je vrouwelijke natuur.
Helaas.. Mensen hebben het druk he??quote:
Met FOK! zeker.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helaas.. Mensen hebben het druk he??Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Nee, met hun leven (veel erger!!)quote:
Is het al zo erg met je gesteld? Toch geen flitsende carriere he?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, met hun leven (veel erger!!)Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Nee zeg, dan zou ik geen tijd meer hebben voor Fok!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is het al zo erg met je gesteld? Toch geen flitsende carriere he?
Fok! is niet het forum waar alleen maar succesvolle flitsende carriere-tijgers vertoevenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee zeg, dan zou ik geen tijd meer hebben voor Fok!?
Dat is waar, prioritering is wat dat betreft belangrijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee zeg, dan zou ik geen tijd meer hebben voor Fok!Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Jawel joh, de flitsende carriere-tijgers die delegerenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fok! is niet het forum waar alleen maar succesvolle flitsende carriere-tijgers vertoeven?
Indeedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is waar, prioritering is wat dat betreft belangrijk.
Ik schrok al, bang als ik was mijn tijd te voldoen aan een stel losersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel joh, de flitsende carriere-tijgers die delegeren
Pfff, gelukkig maar danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik schrok al, bang als ik was mijn tijd te voldoen aan een stel losers![]()
Studentje(Sorry
![]()
)
Jij bent helemaal geen student meer, gij loonslaafquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pfff, gelukkig maar dan![]()
Studentje(Sorry
![]()
)
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent helemaal geen student meer, gij loonslaaf![]()
![]()
Vertel.quote:Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Keejquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:08 schreef Picchia het volgende:
Het is zo dom dat ik het liever niet post. Ik moest het alleen even kwijt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Goddomme wat is het koud.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Lekker ouderwets.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Goedemorgen!
Betyar, kan je wat brandhout hierheen sturen, goddomme wat een weer.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.![]()
Met keteltje water op kachel natuurlijk. dat ding geeft 12 kW af. Stoken we het hele huis mee warm.quote:![]()
lekker, die kou.Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.![]()
-6 is het hierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:59 schreef Voorschrift het volgende:
Goedemorgen!
Betyar, kan je wat brandhout hierheen sturen, goddomme wat een weer.![]()
![]()
Hier ook, is toch niet normaal meer man.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Tegelijkertijd was mn ruit van mn auto niet helemaal dichtgevroren. Apart.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
En dan zijn er werkgevers, o.a. die van mij die wil dat je buiten op de steiger gaat staan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:01 schreef Voorschrift het volgende:
Hier ook, is toch niet normaal meer man.![]()
![]()
Helemaal best, met een enorme warme tent over de bouwplaats geplaatst.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:02 schreef betyar het volgende:
[..]
En dan zijn er werkgevers, o.a. die van mij die wil dat je buiten op de steiger gaat staan.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Dat is nu vaak het probleem, dat kost geld.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helemaal best, met een enorme warme tent over de bouwplaats geplaatst.![]()
Wie moet die tent opzetten? In de kou.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helemaal best, met een enorme warme tent over de bouwplaats geplaatst.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
De steigerbouwers.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wie moet die tent opzetten? In de kou.Klaar naar huis.
![]()
Polen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wie moet die tent opzetten? In de kou.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
quote:![]()
Ach, die zijn deze temperaturen wel gewend. Ze hebben niet voor jan lul een vierkant hoofd.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Precies, win-win situatie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Ach, die zijn deze temperaturen wel gewend. Ze hebben niet voor jan lul een vierkant hoofd.
En in de zomer wel weer terug natuurlijk hè, of de Asperges/bloembollen steken.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
onder erbarmelijke omstandigheden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, win-win situatie.
En in de zomer wel weer terug natuurlijk hè, of de Asperges/bloembollen steken.![]()
Fixed.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:13 schreef betyar het volgende:
[..]
onder erbarmelijke omstandigheden. Voor lage kosten.![]()
Is het zelfde.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
Jij snapt het, en vaak klagen ze toch niet want ze zijn al lang blij dat ze een Euro meer verdienen per uur hier dan in Polen.quote:POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Net als die aspergekweker in someren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij snapt het, en vaak klagen ze toch niet want ze zijn al lang blij dat ze een Euro meer verdienen per uur hier dan in Polen.![]()
Dat was schandalig, die vrouw moeten ze voor het peloton zetten.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
eens.......quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:28 schreef Voorschrift het volgende:
Dat was schandalig, die vrouw moeten ze voor het peloton zetten.![]()
Ik vind het zo vreemd dat mensen die in het buitenland wonen zich drukker maken over wetten en regeltjes in Nederland en meer hun gelijk proberen te halen dan de mensen die in Nederland wonen.![]()
Ik was er zelf ook schuldig aan, maar dat komt omdat je de contrasten tussen landen duidelijker ziet en elke dag ervaart, en er dus ook wat meer mee geconfronteerd wordt. Ik denk dat 't gewoon leid tot een grotere belangstelling en overtuiging.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:40 schreef betyar het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat mensen die in het buitenland wonen zich drukker maken over wetten en regeltjes in Nederland en meer hun gelijk proberen te halen dan de mensen die in Nederland wonen.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Je kunt landen toch niet met elkaar vergelijken? Neem de bevolkingsdichtheid, wegen, sociale stelsels, welvaart allemaal factoren die je niet met elkaar kunt vergelijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik was er zelf ook schuldig aan, maar dat komt omdat je de contrasten tussen landen duidelijker ziet en elke dag ervaart, en er dus ook wat meer mee geconfronteerd wordt. Ik denk dat 't gewoon leid tot een grotere belangstelling en overtuiging.![]()
Uiteraard, met die domme koppen van ze. Excuus dat ik een tikkeltje anti-Pools overkom, maar ik zat bij een groep Polen in het hotel afgelopen zomer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, win-win situatie.
En in de zomer wel weer terug natuurlijk hè, of de Asperges/bloembollen steken.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Je kan je leefsituatie vergelijken, en kijken naar de directe invloeden daarop, en die vergelijken met elkaar. Dat is op zich niet zo'n probleem hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Je kunt landen toch niet met elkaar vergelijken? Neem de bevolkingsdichtheid, wegen, sociale stelsels, welvaart allemaal factoren die je niet met elkaar kunt vergelijken
Om nog maar te zwijgen over de sociale interactie tussen mensen.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Polen zijn leuke mensen, in een veld, ver weg van je woonwijk en ver van een slijterij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard, met die domme koppen van ze. Excuus dat ik een tikkeltje anti-Pools overkom, maar ik zat bij een groep Polen in het hotel afgelopen zomer.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Vooral dat laatste.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Polen zijn leuke mensen, in een veld, ver weg van je woonwijk en ver van een slijterij.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Toen ik in het buitenland woonde maakte ik me vooral zorgen over hoe Fortuyn ons land ten schande zette. Ik schaamde me er op een gegevend moment gewoon voor om Nederlander te zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:40 schreef betyar het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat mensen die in het buitenland wonen zich drukker maken over wetten en regeltjes in Nederland en meer hun gelijk proberen te halen dan de mensen die in Nederland wonen.![]()
Ik ken het inderdaad, maar dan ook niet gezellig een borreltje doen, maar zo lamzat worden dat iedereen als vijand wordt bestempeld en het als grappig wordt gezien alles kort en klein te slaan of compleet te verwaarlozen, en dat elke dag.quote:
Klinkt eigenlijk als 15 jarige Nederlandse jongens.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Heeej, je loopt bijna 1 op 1 de PvdA van rotterdam te quotenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:49 schreef Voorschrift het volgende:
Polen zijn leuke mensen, in een veld, ver weg van je woonwijk en ver van een slijterij.![]()
Dan gaat aboutaleb (PvdA, marokkaans paspoort) met diens pvda een polen-top houden !Dat was ook al in 2007 overigens.
Wat dom.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:53 schreef remlof het volgende:
Toen ik in het buitenland woonde maakte ik me vooral zorgen over hoe Fortuyn ons land ten schande zette. Ik schaamde me er op een gegevend moment gewoon voor om Nederlander te zijn.
Jij bent jij en hij is hij.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Onzin, ik heb tijdens de "gloriedagen" van Wilders in het buitenland gezeten, en niemand die het ook maar ene moer kan schelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen ik in het buitenland woonde maakte ik me vooral zorgen over hoe Fortuyn ons land ten schande zette. Ik schaamde me er op een gegevend moment gewoon voor om Nederlander te zijn.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Dit dus inderdaad. En wanneer ze op vakantie zijn, is het nog vele malen erger. Ze vroegen ook nog of ik met ze mee ging stappen. Ja, tuurlijk mafketelsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken het inderdaad, maar dan ook niet gezellig een borreltje doen, maar zo lamzat worden dat iedereen als vijand wordt bestempeld en het als grappig wordt gezien alles kort en klein te slaan of compleet te verwaarlozen, en dat elke dag.
Klinkt eigenlijk als 15 jarige Nederlandse jongens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Dat zeker, maar goed als ik kijk naar de gemiddelde Nederlander in Salou, Sunny Beach of Lloret dan vraag ik me af of wij wel zoveel beter zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad. En wanneer ze op vakantie zijn, is het nog vele malen erger. Ze vroegen ook nog of ik met ze mee ging stappen. Ja, tuurlijk mafketels
Op vakantie tenminste.
Dat eiland dat begint met "C" neem ik niet eens in de mond.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Helemaal gelijk. Maar ik distantieer mij dan ook van dergelijk tuig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeker, maar goed als ik kijk naar de gemiddelde Nederlander in Salou, Sunny Beach of Lloret dan vraag ik me af of wij wel zoveel beter zijn.
Op vakantie tenminste.
Dat eiland dat begint met "C" neem ik niet eens in de mond.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
We zitten op een lijn, m'n beste.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Maar ik distantieer mij dan ook van dergelijk tuig.
Nu maar wachten tot ze ons mooier Gelderland en Overijssel Nederland weer komen overspoelen voor de landbouw over een maand of 2.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Lach van de dag; we krijgen net een mailtje binnen van een abo. Hij zegt zijn krant op vanwege de politieke onbekwaamheid van de verslaggevers die enkel (s)linkse columns scrhijven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zitten op een lijn, m'n beste.
Nu maar wachten tot ze ons mooier Gelderland en Overijssel Nederland weer komen overspoelen voor de landbouw over een maand of 2.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Wat is de beste man zijn naam, hij verdient een lintje, zelfs zonder Fok herkent hij Koos z'n sluwe linkse insteek.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lach van de dag; we krijgen net een mailtje binnen van een abo. Hij zegt zijn krant op vanwege de politieke onbekwaamheid van de verslaggevers die enkel (s)linkse columns scrhijven.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Maar ik schrijf nooit linkse columns.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is de beste man zijn naam, hij verdient een lintje, zelfs zonder Fok herkent hij Koos z'n sluwe linkse insteek.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Je collegae zullen weinig verschillen, journalisten kennende.
Anders had je wel bij de Telegraaf of Elsevier gewerkt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Nee, daar moet je blij mee zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:13 schreef Voorschrift het volgende:
Je collegae zullen weinig verschillen, journalisten kennende.
Anders had je wel bij de Telegraaf of Elsevier gewerkt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Nee, ik lees meer "The Spectator" eerlijk gezegd, of anders Economist.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ook weer zo'n plek waar ik familie heb wonen. Deze lui nooit ontmoet, maar toch. Mn tante werd laatst al getroffen door de overstromingen in Australie. Volgens mij heeft iemand de pik op mijn familie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:28 schreef Cerbie het volgende:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)g_Nieuw-Zeeland.html
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Wel rechtse columns?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar ik schrijf nooit linkse columns.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Nee, gewoon neutraal. Ik schrijf regelmatig politieke analyses, maar laat me daarin niet leiden door mijn politieke voorkeur maar door pragmatisme en wenselijkheid.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Pffff..*proest*
Journalistiek en pragmatisme? Wenselijkheid dan weer wel, maar dat staat haaks op pragmatisme of in ieder geval realisme.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Fok is Koos' linkse uitlaatklep.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Opgekropte wrok is nooit goed, zegt men.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Politiek correct, veel lezers vinden dat al vreselijk en zoeken dus blijkbaar een populistische krant.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, gewoon neutraal. Ik schrijf regelmatig politieke analyses, maar laat me daarin niet leiden door mijn politieke voorkeur maar door pragmatisme en wenselijkheid.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Mwoah, analyses schrijf je vaak over conflicten die zich voordoen tussen de burger en de overheid. Soms schaar ik mij achter de burger en soms achter het college of de raad. Ligt eraan wat in mijn ogen de beste oplossing is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Politiek correct, veel lezers vinden dat al vreselijk en zoeken dus blijkbaar een populistische krant.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Moeten journalisten tegenwoordig ook al de rol van een account manager op zich nemen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lach van de dag; we krijgen net een mailtje binnen van een abo. Hij zegt zijn krant op vanwege de politieke onbekwaamheid van de verslaggevers die enkel (s)linkse columns scrhijven.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.![]()
Neuh, veel mensen zijn gewoon erg dom en denken dat ze voor dat soort zaken bij ons moeten zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Moeten journalisten tegenwoordig ook al de rol van een account manager op zich nemen?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
![]()
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.![]()
Helaas welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:46 schreef Tem het volgende:
Zo, is de mini moppentrommel weer afgelopen.![]()
![]()
Pino met een gebroken rug.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Stiekem toch een banaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
het is geel, krom en geen banaan..
Vervloekt!quote:
Ik ben ook zo slecht met dit soort dingen.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ik ben niet zo goed in raadseltjes
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vervloekt!
Ik ben ook zo slecht met dit soort dingen.
10 miljoen te weinig?POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
vast een oplossing voor ietsquote:
Je hebt voor de politiek-correcte variant gekozen zie ik, met je 'Belgen'.
Deze snapt Whiskers vast niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:57 schreef pgrferrari het volgende:
Komt een man bij de dokter.
Zegt de dokter: Ruimt u het wel zelf op...
Jij zou voor "Marokkanen" ofzo gaan??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:56 schreef Morendo het volgende:
Je hebt voor de politiek-correcte variant gekozen zie ik, met je 'Belgen'."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Niet zo lief doen he?? Natuurlijk snap ik dat welquote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: