Misschien dat dit in Brabant gebruikelijk isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:07 schreef Scorpie het volgende:
En huurders blijven in die krotten zitten en gaan per jaar meer betalen voor enkel glas, een geiser en geen eens centrale verwarming
Xenotje toch, niet zo naief. Ik ken zat zaken waarin men kritiek had op de WBV en *plop* opeens waren die mensen 'verhuisd', gewoon op straat gedonderd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:07 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou... zolang je de huur blijft betalen kan de verhuurder helemaal niets beginnen
Sure..... "uitgezet met behulp van politie en justitie".quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Xenotje toch, niet zo naief. Ik ken zat zaken waarin men kritiek had op de WBV en *plop* opeens waren die mensen 'verhuisd', gewoon op straat gedonderd.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Sure..... "uitgezet met behulp van politie en justitie".
Je hebt zelf het antwoord al gegeven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef xenobinol het volgende:
[..]
![]()
Ik weet precies hoe dit gaat, ik roep wat... draag bewijs aan en vervolgens kronkelen ze in alle bochten om het bewijs af te zwakken. Cognitieve dissonantie all the way, ik doe al geen eens moeite meer. Ik roepertoeter gewoon wat en zie wel hoe het aan alle kanten ontkend word. Zolang ze het ontkennen weet ik dat de angst diep zit
Aan fantasten op dit forum geen gebrek!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Xenotje toch, niet zo naief. Ik ken zat zaken waarin men kritiek had op de WBV en *plop* opeens waren die mensen 'verhuisd', gewoon op straat gedonderd.
Hee, dat is mijn situatie, laat mij ook een beetje in mijn waarde.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:07 schreef Scorpie het volgende:
En huurders blijven in die krotten zitten en gaan per jaar meer betalen voor enkel glas, een geiser en geen eens centrale verwarming
Zie hierboven, ook voor jou geld; ik doe niet eens meer moeite met je cognitieve dissonantie gepaard met paranoide waanbeelden. Ik weet precies hoe het met jullie gaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Aan fantasten op dit forum geen gebrek!
Eerst was het "de huizenprijzen kunnen alleen maar omhoog!"
En nu is het "mensen met kritiek op de WBV worden pardoes *plop* op straat gedonderd".
Tsja, kopers moeten zichzelf toch wat wijs blijven maken om de domste beslissing uit hun leven voor zichzelf goed te praten.
Dus je krijgt dubbelglas aangeboden tegen een huurverhoging? Of zit die huurverhoging er al standaard aan te komen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef BertV het volgende:
[..]
Hee, dat is mijn situatie, laat mij ook een beetje in mijn waarde.![]()
Ik kreeg wel verleden week een aanbod voor dubbel glas, afhankelijk van de hoogte van de huurstijging zal ik er wel of niet op ingaan.
Ga nou niet net zo dom praten als zij. Als je een huis huurt, je een fikse betalingsachterstand hebt gehad en je dus blijkbaar niet met geld om kunt gaan ga je het toch niet serieus nemen als zo iemand jou wat wil gaan vertellen over huizen kopen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zie hierboven, ook voor jou geld; ik doe niet eens meer moeite met je cognitieve dissonantie gepaard met paranoide waanbeelden. Ik weet precies hoe het met jullie gaat.
Je hebt gelijk, what was I thinking, ik verlaag me tot een huurtokkie-niveauquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ga nou niet net zo dom praten als zij. Als je een huis huurt, je een fikse betalingsachterstand hebt gehad en je dus blijkbaar niet met geld om kunt gaan ga je het toch niet serieus nemen als zo iemand jou wat wil gaan vertellen over huizen kopen?
Er mag maximaal 10 euro per maand verhoogd worden na het plaatsen van dubbel glas, los van de vaste verhoging.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef antfukker het volgende:
[..]
Dus je krijgt dubbelglas aangeboden tegen een huurverhoging? Of zit die huurverhoging er al standaard aan te komen?
Dubbelglas is op de lange termijn goud waard zie ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:23 schreef BertV het volgende:
Er mag maximaal 10 euro per maand verhoogd worden na het plaatsen van dubbel glas, los van de vaste verhoging.
Hahaha, de WBV's weten de reeële cijfers over het aantal wanbetalende huurders (18.000 per jaar, zie Asfixia voor meer info over hoe dat werkt) en ze weten nu al dat er nóg meer huurders in de problemen gaan komen. Tsja, zaken doen met tokkies is een garantie voor gezeurquote:De corporaties bepleiten bij de minister dat er vanuit Den Haag meer aandacht komt voor een regionale benadering van de woningmarkt.
Haha, dus de WBV plaatst dubbel glas, de huurder gaat minder energie kosten betalen, maar in plaats daarvan extra huur en uiteindelijk zet de WBV het huis in de verkoop en strijkt extra geld op met de "voorzien van dubbel glas!!11one" slogan op Funda. Daar kan menig bankster nog een puntje aan zuigenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:23 schreef BertV het volgende:
Er mag maximaal 10 euro per maand verhoogd worden na het plaatsen van dubbel glas, los van de vaste verhoging.
Inderdaad, ik zat ook al te denken van: Nou lekker dan, waar iedereen milieu-zuiniger moet zijn is dat in geval van de WBV dat het nog geld opleverd ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, dus de WBV plaatst dubbel glas, de huurder gaat minder energie kosten betalen, maar in plaats daarvan extra huur en uiteindelijk zet de WBV het huis in de verkoop en strijkt extra geld op met de "voorzien van dubbel glas!!11one" slogan op Funda. Daar kan menig bankster nog een puntje aan zuigen
Mensen zijn niet aardig...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, dus de WBV plaatst dubbel glas, de huurder gaat minder energie kosten betalen, maar in plaats daarvan extra huur en uiteindelijk zet de WBV het huis in de verkoop en strijkt extra geld op met de "voorzien van dubbel glas!!11one" slogan op Funda. Daar kan menig bankster nog een puntje aan zuigen
matig onderhouden, jaren 50, kleinschalige portiekflats, in de beste wijk van Amersfoort, 3 slaapkamer appartement, centrale gaskachel, enkel glas, 50 liter boiler.quote:
Ik zou het doen, de glaszetter moet zijn brood verdienen (lees: zijn hypo afbetalen)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef BertV het volgende:
[..]
Hee, dat is mijn situatie, laat mij ook een beetje in mijn waarde.![]()
Ik kreeg wel verleden week een aanbod voor dubbel glas, afhankelijk van de hoogte van de huurstijging zal ik er wel of niet op ingaan.
glaszetters horen gewoon te huren...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:34 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik zou het doen, de glaszetter moet zijn brood verdienen (lees: zijn hypo afbetalen)
Xeno en ik hebben allebei 350,- gedoneerd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:37 schreef Whuzz het volgende:
Ik kreeg dik 700 euro subsidie op mijn dubbel glas. Xeno, check even je rekening, als het goed is is dit daar direct van afgeboekt
Mijn dank is verpletterend!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:39 schreef BertV het volgende:
[..]
Xeno en ik hebben allebei 350,- gedoneerd.
Geeft niks, met zulke lage maandlasten kun je wat lijden.
Amersfoort zuidoost?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:28 schreef BertV het volgende:
[..]
matig onderhouden, jaren 50, kleinschalige portiekflats, in de beste wijk van Amersfoort, 3 slaapkamer appartement, centrale gaskachel, enkel glas, 50 liter boiler.
Gek genoeg geen 1 schotel, volgens mij selecteren ze op achternaam...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |