Hangt een beetje d'r vanaf he. Zat mensen die een dergelijk project geweldig vinden om aan te pakken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:27 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
1 á 2% komt aardig in de richting. Maar geen hond die dat doet. Kijk maar eens naar al die uitgewoonde jaren '80 koophuisjes in die "nieuwbouwwijken". Daar is nog nooit enig onderhoud aan verricht en daarom wil niemand er ook meer wonen.
Waarschijnlijk heb je de voorwaarden gewoon nog nooit goed doorgelezen. Zelfs de Rabobank, die alleen hypotheken verkoopt in de top van de markt, met de meest gunstige voorwaarden, heeft dit in hun voorwaarden staan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Mijn hypotheek heeft zo'n clausule niet.
Dat doen ze ook niet zomaar. Daar heb je gelijk in.quote:En áls hij die had, waarom in godsnaam zou de bank mijn huis willen verkopen en dan verlies nemen op de hypotheek en zich vervolgens af moeten vragen of ze het restant nog wel terug krijgen, terwijl ik gewoon mijn maandelijkse betaling doe.
Ik ken wel een voorbeeld. Maar dat kun jij niet verifiëren.quote:Kun je één praktijkvoorbeeld geven (dat wij kunnen verifieren) waarin zoiets gebeurd is?
Dit is gewoon een broodje aap verhaal onder (meestal huurders) die nog nooit serieus naar een hypotheekovereenkomst hebben gekeken.
Ah, top. Dan kun je je vast de naam van die wijk nog herinneren. Waar heb je de gegevens opgevraagd om te zien of het koop of huur was? Dan doen wij even hetzelfde en streetviewen we allemaal even de wijk, dan kunnen wij het ook aanschouwen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:30 schreef xenobinol het volgende:
Ik reed van het weekend nog met een vriend van mij door zo'n jaren '80 wijk.
Wel als ze moeten afboeken, of verwacht jij dat de banken de komende 30 jaar supergoedkoop mogen lenen bij de centrale banken? Dan willen ze gewoon dat jij gaat bijlenen tegen actuele rentestanden. Banken zijn geen filantropenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwah 'vroegah' was zo`n clausule er wel, in mijnes zit hoogstens een clausule dat ik bij moet storten, maar alsof een bank dat ooit zal vragen als je gewoon je maandlast kan voldoen
ja, zat mensen. Maar die mensen zijn momenteel gewoon een beetje 'op'.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hangt een beetje d'r vanaf he. Zat mensen die een dergelijk project geweldig vinden om aan te pakken.
In mijn geval; een mooi elektrisch zonnescherm, 4x5m groot, van 2000 euro over de uitbouw van glas heenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik wil best elk jaar 4000,- aan mijn woning besteden, maar ik weet bij god niet waaraan. Kun jij me dat vertellen?
Nee... ik laat jou gewoon lekker sudderen in een staat van cognitieve dissonantie. Ik vrees namelijk dat de werkelijkheid te hard zal zijn voor jequote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah, top. Dan kun je je vast de naam van die wijk nog herinneren. Waar heb je de gegevens opgevraagd om te zien of het koop of huur was? Dan doen wij even hetzelfde en streetviewen we allemaal even de wijk, dan kunnen wij het ook aanschouwen.
Goed, dan heb je zo'n wijk. Van die huizen die dan opgekocht worden door een WBV, en dan gaan verhuren. Daar wonen dan alleen mensen met een laag inkomen, die dus huren en ook nog huursubsidie hebben, en dat hebben ze omdat ze geen hoog salaris hebben. Dat hangt veelal samen met het opleidingsniveau.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah, top. Dan kun je je vast de naam van die wijk nog herinneren. Waar heb je de gegevens opgevraagd om te zien of het koop of huur was? Dan doen wij even hetzelfde en streetviewen we allemaal even de wijk, dan kunnen wij het ook aanschouwen.
Ik heb elke letter van mijn voorwaarden doorgelezen. En ik heb een Rabobank aanbieding afgeslagen, omdat hun voorwaarden (met betrekking tot overstappen) mij niet aanstonden. En ook in het rabobank contract stond deze clausule niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:31 schreef Asfyxia het volgende:
Waarschijnlijk heb je de voorwaarden gewoon nog nooit goed doorgelezen. Zelfs de Rabobank, die alleen hypotheken verkoopt in de top van de markt, met de meest gunstige voorwaarden, heeft dit in hun voorwaarden staan.
Mooi. Kunnen we dat punt vanaf nu laten vallen. Hypothetische onzin draagt niet bij aan een zinvolle discussie. Als we op hypothetisch geneuzel blijven hameren wil ik de discussie graag eindigen met het "feit" dat we in 2012 toch allemaal dood gaan.quote:Dat doen ze ook niet zomaar. Daar heb je gelijk in.
Dat zat er dik in... net als jouw "voorbeeld" van je zilver beleggingenquote:Ik ken wel een voorbeeld. Maar dat kun jij niet verifiëren.
Afboeken van watquote:
Wat heeft 30 jaar en de ECB met uitstaande leningen te makenquote:of verwacht jij dat de banken de komende 30 jaar supergoedkoop mogen lenen bij de centrale banken?
Bijlenen op welk bedrag? Serieus, ga geen bank runnen, you suck at it.quote:Dan willen ze gewoon dat jij gaat bijlenen tegen actuele rentestanden. Banken zijn geen filantropen
Dus je krabbelt terug nu je bluf gecalled wordt? Lafbek, altijd al geweten dat je geen ruggegraat hebt. Zelfde geld voor je vriendje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:33 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nee... ik laat jou gewoon lekker sudderen in een staat van cognitieve dissonantie. Ik vrees namelijk dat de werkelijkheid te hard zal zijn voor je
Tja.... waarom zou je een enorm bedrag betalen voor een vervallen hoerenkast? De enige reden die ik kan verzinnen is het vooruitzicht op een dikke overwaarde over een paar jaar. Toch vervelend als er geen nieuwe deelnemers zijn voor het nationale pyramidespelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:32 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
ja, zat mensen. Maar die mensen zijn momenteel gewoon een beetje 'op'.
Afijn, ik zou het ook nog wel doen. Maar dan wel voor een habbekrats en niet voor die idiote prijzen die ze er nu voor vragen.
Nee, je kunt het voorbeeld niet geven omdat je de reactie die je kreeg niet verwacht had. Kun je je er nu wel onderuit proberen te lullen, maar je valt nu door de mand. Hard.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:33 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nee... ik laat jou gewoon lekker sudderen in een staat van cognitieve dissonantie. Ik vrees namelijk dat de werkelijkheid te hard zal zijn voor je
Die zijn op? Hoe bedoel je? Zat mensen die verbouwen. Ook zat mensen die een heel huis laten bouwen. Die mensen zijn er echt wel hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:32 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
ja, zat mensen. Maar die mensen zijn momenteel gewoon een beetje 'op'.
Afijn, ik zou het ook nog wel doen. Maar dan wel voor een habbekrats en niet voor die idiote prijzen die ze er nu voor vragen.
Mijn pokerface is niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef Scorpie het volgende:
Dus je krabbelt terug nu je bluf gecalled wordt? Lafbek, altijd al geweten dat je geen ruggegraat hebt. Zelfde geld voor je vriendje.
Joh, je hebt helemaal gelijk. Het loopt momenteel storm op de huizenmarkt. Maak me gek!!!!1!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die zijn op? Hoe bedoel je? Zat mensen die verbouwen. Ook zat mensen die een heel huis laten bouwen. Die mensen zijn er echt wel hoor.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, je kunt het voorbeeld niet geven omdat je de reactie die je kreeg niet verwacht had. Kun je je er nu wel onderuit proberen te lullen, maar je valt nu door de mand. Hard.
Kom op, dat kun je toch zelf ook best welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik wil best elk jaar 4000,- aan mijn woning besteden, maar ik weet bij god niet waaraan. Kun jij me dat vertellen?
De Rabobank zal jou wel afgeslagen hebben, vermoed ik. Maarja, dat kunnen wij niet controleren heh.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb elke letter van mijn voorwaarden doorgelezen. En ik heb een Rabobank aanbieding afgeslagen
De laatsten.... wees er snel bij... want op is opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Joh, je hebt helemaal gelijk. Het loopt momenteel storm op de huizenmarkt. Maak me gek!!!!1!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
Welnee. Als jij gewoon die wijk post, dan ga ik met streetview kijken. Ik ben namelijk heel benieuwd naar dat soort wijken. Maar ik heb je hetzelfde een topic of 5-6 terug ook al eens gevraagd toen er beweerd werd dat ELKE stad wel zo'n verpauperde koopwijk had. Niemand wist er vervolgens één te noemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef xenobinol het volgende:
Ik weet precies hoe dit gaat, ik roep wat... draag bewijs aan en vervolgens kronkelen ze in alle bochten om het bewijs af te zwakken.
Zo, ik heb hem even voor je aangepast. Geen dank, eerlijkheid duurt het langst Xeno.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef xenobinol het volgende:
[..]
![]()
Ik weet precies hoe dit gaat, ik roep wat...wordt vervolgens afgeserveerd op mijn zogenaamde bewijs, kan de discussie niet winnen, verdwijn een halve dag en ga morgen gewoon weer verder met mijn hersenloze, ongefundeerde en zwakke retoriek, met oogkleppen op, in mijn tunnelvisie, omdat ik gewoonweg niet anders kan en eigenlijk te dom ben om te poepen.
draag bewijs aan en vervolgens kronkelen ze in alle bochten om het bewijs af te zwakken. Cognitieve dissonantie all the way, ik doe al geen eens moeite meer. Ik roepertoeter gewoon wat en zie wel hoe het aan alle kanten ontkend word. Zolang ze het ontkennen weet ik dat de angst diep zit
The force is strong with this one.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef xenobinol het volgende:
[..]
![]()
Ik weet precies hoe dit gaat, ik roep wat... draag bewijs aan en vervolgens kronkelen ze in alle bochten om het bewijs af te zwakken. Cognitieve dissonantie all the way, ik doe al geen eens moeite meer. Ik roepertoeter gewoon wat en zie wel hoe het aan alle kanten ontkend word. Zolang ze het ontkennen weet ik dat de angst diep zit
Dat is net zo onwaarschijnlijker als dat jij met 4000 gulden huurachterstand gaat beleggen in zilver in ieder gevalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:42 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
De Rabobank zal jou wel afgeslagen hebben, vermoed ik. Maarja, dat kunnen wij niet controleren heh.
Whuzz... jij zou nog niet eens een verpauperd huis herkennen als je er in zou wonenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Welnee. Als jij gewoon die wijk post, dan ga ik met streetview kijken. Ik ben namelijk heel benieuwd naar dat soort wijken. Maar ik heb je hetzelfde een topic of 5-6 terug ook al eens gevraagd toen er beweerd werd dat ELKE stad wel zo'n verpauperde koopwijk had. Niemand wist er vervolgens één te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |