Kijk je wel uit hoe google werkt. Ik neem aan dat je niet ingelogd was op je google account toen je de zoekopdracht gaf?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:32 schreef LXIV het volgende:
Dus, Xeno, jij bent degene die het meeste post over de huizenmarkt van heel Nederland.
(2e van Fok is Whuzz)
Ik crawl zelfstandigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:34 schreef BertV het volgende:
[..]
Kijk je wel uit hoe google werkt. Ik neem aan dat je niet ingelogd was op je google account toen je de zoekopdracht gaf?
Los daarvan heb het vermoeden dat google speelt met wat je te zien krijgt aan de hand van je ip en wellicht meer...
edit: ah, ik haal google erbij excuses.
quote:"Ik begrijp het verhaal niet helemaal, de heer Donner heeft een huis van 920.000 en heeft een hypotheek van 1,2 miljoen, dat is drie ton verbouwingen en dan ben je er", aldus VVD-minister Schultz in een reactie op Nagel.
Dat was er ook in de begin jaren van de bijlmer flats ook dat het er goed toeven was. Dicht bij het centrum betaalbaar in het groen wonen wat wil je nog meer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Iedere Nederlander die zijn eigen bekrompen gehucht of stad zat was ging lekker pionieren in de polder. Tja... je zal maar opgegroeid zijn tussen al die ondernemende mensen, the horror![]()
De saamhorigheid was zeker in het begin erg hoog want je was op elkaar aangewezen, er was niets anders dan je medemens
Nou... dat ga ik vanavond vieren met een stuk appeltaart en een toefje slagroomquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:32 schreef LXIV het volgende:
Zoals sommigen van jullie wellicht weten heb ik ook een bedrijfje om trends etc in de social media te vinden.
Nu ben ik bezig met een module die 'commenters' uit de social media haalt.
Als ik de HELE Nederlandse social media doorzoek op commenters in relatie met het zoekwoord "huizenmarkt", dan krijg ik Xenobinol als eerste! No kidding.
Dus, Xeno, jij bent degene die het meeste post over de huizenmarkt van heel Nederland.
(2e van Fok is Whuzz)
Iedereen heeft wel eens een voorschotje nodigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:39 schreef BertV het volgende:
hmja, een tophypotheek heet geen tophypotheek als je veel verdient. das gewoon "voorschotje punt NL"
Heb je een open huis wil je van je huurhuis afquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:01 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou... dat ga ik vanavond vieren met een stuk appeltaart en een toefje slagroom
Whuzz 2e? Hij post pas de laatste twintig topics mee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:32 schreef LXIV het volgende:
Zoals sommigen van jullie wellicht weten heb ik ook een bedrijfje om trends etc in de social media te vinden.
Als ik de HELE Nederlandse social media doorzoek op commenters in relatie met het zoekwoord "huizenmarkt", dan krijg ik Xenobinol als eerste! No kidding.
(2e van Fok is Whuzz)
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:32 schreef LXIV het volgende:
(2e van Fok is Whuzz)
vvdschotje.nlquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:39 schreef BertV het volgende:
hmja, een tophypotheek heet geen tophypotheek als je veel verdient. das gewoon "voorschotje punt NL"
Hij doet pas mee sinds hij zelf een >100% hypotheek heeft. Daarvoor deelde hij zijn kennis over pijpen en beffen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:15 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Whuzz 2e? Hij post pas de laatste twintig topics mee.![]()
Oh wacht! Wuzz en Zeno kennen elkaar natuurlijk, die zitten samen aan de keukentafel die topics vol te baggeren.
Het is op dagelijkse basis.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:15 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Whuzz 2e? Hij post pas de laatste twintig topics mee.![]()
Oh wacht! Wuzz en Zeno kennen elkaar natuurlijk, die zitten samen aan de keukentafel die topics vol te baggeren.
Dus niet all-timequote:
Jij staat geregistreerd als wanbetaler. Die willen ze nergens hebben hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef Asfyxia het volgende:
Ik moest ineens lachen, toen ik me realiseerde dat we uiteindelijk allemaal in hetzelfde schuitje zitten in Nederland. De enige oplossing voor mij en Xeno: emigreren. Gelukkig hebben wij die optie.
Het is niet lekken, het zijn die vochtige plekken op de buitenmuren...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
NL heeft immers de meeste lekkende huurobjecten van Europa
Oh... ik dacht dat ze wildplassen in tokkiebuurten zouden aanpakkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:32 schreef BertV het volgende:
[..]
Het is niet lekken, het zijn die vochtige plekken op de buitenmuren...
Ach tijdens carnaval zeikt Brabant daar niet overquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh... ik dacht dat ze wildplassen in tokkiebuurten zouden aanpakken
...drie hoog kun je dat uitsluiten natuurlijk...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh... ik dacht dat ze wildplassen in tokkiebuurten zouden aanpakken
quote:1. Minister van Veiligheid en Justitie, Ivo Opstelten; 1.293.273 euro. 2. Minister van Binnenlandse Zaken, Piet-Hein Donner; 1.062.000 euro. 3. Minister van Volksgezondheid, Edith Schippers; 825.000 euro. 4. Minister van Immigratie en Asiel, Gerd Leers; 820.000 euro. 5. Minister van Infrastructuur en Milieu, Melanie Schultz van Haegen; 610.545 euro. 6. Minister van OCW, Marja van Bijsterveldt; 515.000 euro. 7. Minister van Financiën, Jan Kees de Jager; 450.000 euro. 8. Minister van Buitenlandse Zaken, Uri Rosenthal; 350.000 euro. 9. Minister van Defensie, Hans Hillen; 173.000 euro. Minister President, Mark Rutte; 90.528,50.
Je hebt wel in de gaten hoe het zit met je HRA subsidie, dat pleit voor jequote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:16 schreef Whuzz het volgende:
Je zou toch verwachten dat die wat meer geld van Xeno zouden pikken.
Geen wonder, dat heb ik altijd al zo'n rupsje nooitgenoeg gevonden.quote:Minister van Volksgezondheid, Edith Schippers; 825.000 euro.
50 cent jongens!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:16 schreef Whuzz het volgende:
7. Minister van Financiën, Jan Kees de Jager; 450.000 euro.
Minister President, Mark Rutte; 90.528,50.
Je zou toch verwachten dat die wat meer geld van Xeno zouden pikken.
Mark... 90k? Da's minder dan ik
Conclusie: Ik kan meer MP worden dan hij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |