Controle is al sinds Tunesië weg.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Wat bedoel je met ingrijpen? Het zetten van politieke druk is meestal stap 1 in zo'n proces, militair ingrijpen doe je pas als je de controle hebt verloren.
Trek jij dan ook even je dwarsliggende tampon recht?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:45 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Wie stelt zich nu aan? Omdat wat mensen een meningsverschil hebben over een TT het hele topic "boycotten"?![]()
Mja, vanaf nu ga ik weer verder OT
Ja ik las wel mee, maar ik ontdekte in mn vriendenkring en bij andere media dat er veel onwetendheid was over Mubarak en het is makkelijk meeliften op een fluwelen revolutie. Echte helden zie je in Iran of hier in Libië.quote:
In Egypte is Mubarak toch echt opgestapt mede door de buitenlandse druk.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Controle is al sinds Tunesië weg.
Ook mijn idee.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Ulpianus het volgende:
Ik denk trouwens niet dat er ontzettend veel gebombardeerd wordt maar dat het vooral groot kaliber munitie is wat op de straten word gesproeid.
Ooooh... dan valt het mee!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Ulpianus het volgende:
Ik denk trouwens niet dat er ontzettend veel gebombardeerd wordt maar dat het vooral groot kaliber munitie is wat op de straten word gesproeid.
Dat doet er ook niet toe he. Het gaat erom dat er mensen dood zullen gaan. Afschuwelijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Ulpianus het volgende:
Oh nee?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:46 schreef lucaszio het volgende:
duizenden doden is wel overdreven denk ik
waarschijnlijk een paar lasergeleide bommen geen B52 die een heel bommentapijt neerlegt
Op AJE waren verhalen vanuit Libië dat er eerder al gebombardeerd is.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Ulpianus het volgende:
Het zou wel vreselijk bizar zijn. Gewoon je eigen volk bombarderen, kom op zegquote:Op maandag 21 februari 2011 21:46 schreef yavanna het volgende:
[..]
Tot nu toe is het continue vrijwel dezelfde tweet die wordt doorgespeeld. Geen diverse bronnen, laten we hopen dat het niet meer dan een gerucht is...
Niet zo doen. Zo bedoel ik het niet.quote:
Je vergeet de marine die aan het bestoken is.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Ulpianus het volgende:
Ruttequote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik roep op tot ordentelijke transitie in Libië. Ik zeg niet persoonlijk dat Ghaddafi af moet treden, want dan zijn wij de enige in de wereld. En dat kan natuurlijk niet. Stel je voor!"
Dat dus.... moet eerst overlegd worden in de VN en dan nog 4x vergaderd over 3 maanden...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het zou wel vreselijk bizar zijn. Gewoon je eigen volk bombarderen, kom op zegen ondertussen heeft heel de EU boter op het hoofd. Om van te kotsen.
Al bevestigd? Ik hoorde namelijk wel berichten die stroken met wat jij zegt vanochtend.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je vergeet de marine die aan het bestoken is.
Vanmiddag dacht ik?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
gisteren zijn er nog piloten gedesserteerd en op Malta geland (twee vliegtuigen) om asiel aan te vragen
Excuus.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Niet zo doen. Zo bedoel ik het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |