vandaar de "quote:Op maandag 21 februari 2011 22:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Kan niet meer, die pagina is aangepast.
quote:
Waar blijft Frenk...quote:
Rtlgemist.nl? Ik heb sowieso nooit de moeite genomen mp4 bestanden te downloaden, er zit amper reclame in die streams.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:38 schreef Parafernalia het volgende:
Nou kan ik t dus nooit meer zien...bedankt rtl
Koop een tv...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:38 schreef Parafernalia het volgende:
Nou kan ik t dus nooit meer zien...bedankt rtl
Sponsor denk ikquote:Op maandag 21 februari 2011 23:39 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind z'n bijdrages wel interessant, hoewel ik niet het idee heb dat hij daar voor z'n plezier zit. Laat die financiële dingetjes maar liever over aan die VI-journalisten.
Wat moet er gezegd worden over die aanvallen dan? 'Goeie aanval' en dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:02 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het wel erg matig dat ze mooie voetbalmomenten niet laten zien, maar wel ten koste van alles fouten/blunders en andere 'grappige' dingen willen laten zien. Dat komt het programma niet ten goede. Grappen horen erbij maar de hoofdzaak is toch voetbal en het liefst de schoonheid daarvan lijkt mij. Dat mis ik toch wel, Roda liet mooie aanvallen zien, Ryo liet mooie dingen zien etc. Ik vind dat ze teveel met de randzaken bezig zijn. En als ze eens wat moois of briljants laten zien is het weer van Messi, Xavi of Iniesta.
Een anti-sponsor.quote:
Werkt niet..quote:Op maandag 21 februari 2011 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rtlgemist.nl? Ik heb sowieso nooit de moeite genomen mp4 bestanden te downloaden, er zit amper reclame in die streams.
ZIjn bijdrages zijn erg normatief, en zeggen slechts deels iets over de posities van de clubs, En de VI-mannen over de financië moeten we ook niet willen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:39 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind z'n bijdrages wel interessant, hoewel ik niet het idee heb dat hij daar voor z'n plezier zit. Laat die financiële dingetjes maar liever over aan die VI-journalisten.
Wat een aap..quote:Op maandag 21 februari 2011 23:39 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wie vond dat niet leuk? Johan?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:01 schreef Evertjan het volgende:
vonden ze niet leuk dat jakhals Eric de EL afzeikt
Ik zat ook te wachten over wat mooie beelden van Ryo.. Beelden zijn erg mager inderdaad en de grappen raken uitgemolken. Ik hoop dat ze in staat zijn de kijker te blijven boeien op de lange termijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:02 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het wel erg matig dat ze mooie voetbalmomenten niet laten zien, maar wel ten koste van alles fouten/blunders en andere 'grappige' dingen willen laten zien. Dat komt het programma niet ten goede. Grappen horen erbij maar de hoofdzaak is toch voetbal en het liefst de schoonheid daarvan lijkt mij. Dat mis ik toch wel, Roda liet mooie aanvallen zien, Ryo liet mooie dingen zien etc. Ik vind dat ze teveel met de randzaken bezig zijn. En als ze eens wat moois of briljants laten zien is het weer van Messi, Xavi of Iniesta.
Wel een beetje mee eens, ik kijk dit programma altijd en al jaren lang. Maar ik mis een beetje die enorm grappige momenten zoals destijds met Hans Kraaij Jr. en Johan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zat ook te wachten over wat mooie beelden van Ryo.. Beelden zijn erg mager inderdaad en de grappen raken uitgemolken. Ik hoop dat ze in staat zijn de kijker te blijven boeien op de lange termijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |