Eens.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:02 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het wel erg matig dat ze mooie voetbalmomenten niet laten zien, maar wel ten koste van alles fouten/blunders en andere 'grappige' dingen willen laten zien. Dat komt het programma niet ten goede. Grappen horen erbij maar de hoofdzaak is toch voetbal en het liefst de schoonheid daarvan lijkt mij. Dat mis ik toch wel, Roda liet mooie aanvallen zien, Ryo liet mooie dingen zien etc. Ik vind dat ze teveel met de randzaken bezig zijn. En als ze eens wat moois of briljants laten zien is het weer van Messi, Xavi of Iniesta.
Het gebeurt niet vaak, maar ben het nu met je eens. Ben bang dat ze wat doordraven in hun succes. Je ziet steeds vaker dezelfde flauwe blunders en steeds vaker komen 'grappen' te gemaakt over en/of slaan ze gewoon totaal niet aan. Ik hoop dat het ook af en toe inhoudelijk over voetbal blijft gaan en dat ze interessante dingen laten zien, zoals bv. inderdaad die aanvallen van Roda JC. Die staken goed in elkaar. Dat zie ik liever dan weer 'n keer Blätter die van een podium pleurt.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:02 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het wel erg matig dat ze mooie voetbalmomenten niet laten zien, maar wel ten koste van alles fouten/blunders en andere 'grappige' dingen willen laten zien. Dat komt het programma niet ten goede. Grappen horen erbij maar de hoofdzaak is toch voetbal en het liefst de schoonheid daarvan lijkt mij. Dat mis ik toch wel, Roda liet mooie aanvallen zien, Ryo liet mooie dingen zien etc. Ik vind dat ze teveel met de randzaken bezig zijn. En als ze eens wat moois of briljants laten zien is het weer van Messi, Xavi of Iniesta.
Valt niet te zeggen, de ene keer binnen 10 minuten de andere keer duurt het paar uur.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:15 schreef Typisch het volgende:
Wanneer komen de afleveringen meestal online? Een uur en een half gemist:(
Ik hoop dat als Extra Time is afgelopen, de aflevering er op staat. Morgen weer vroeg op en wil VI eigenlijk wel even zien.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt niet te zeggen, de ene keer binnen 10 minuten de andere keer duurt het paar uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |