Jij bent toch die ontsnapte metropsychopaat?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:39 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben ziek in mijn hoofd. En toch kom ik.

voel me een heul stuk beter.. niet super fit ben ik toch van de partij
  voel me een heul stuk beter.. niet super fit ben ik toch van de partij  

totdat ik vanaaf over je schoenen heen kotsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:32 schreef Driepink het volgende:
goedzo KKJ!
zo willen we het zien/horen

dan dump ik je in de grachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
totdat ik vanaaf over je schoenen heen kots

ok! Pm maar ffquote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JIJ!!
Ik moet even een nummer doorgeven aan jou!!!

extra feest vandaag
  extra feest vandaag  Ik ben al 2 hele maanden op Fok! vandaag
  Ik ben al 2 hele maanden op Fok! vandaag  

Goed voornemen!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga mijn broek aanhouden vannacht!

Gaat je toch niet lukkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:18 schreef Monopoly het volgende:

Ik neem Ez meequote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Huppelmuts en ik komen dus alleen

Wie?quote:

Eigenlijk neem jij mij meequote:

Oh, dan kom ik niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:18 schreef Monopoly het volgende:

jmmrquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:56 schreef yvonne het volgende:
Ik wens jullie heel veel plezier, denk niet dat ik het ga halen na m'n werk, jammer!

Dat moet wel een harde fissa gaan worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:20 schreef Ezechielk het volgende:
Zo. Huppel en ik zijn de eerste aanwezigen denk ik.

haha, ik sta nu ook bij de gitaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:20 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik ben er ook ik sta bij die gitaar

Twee gezellige alcoholisten, een student, een player en een zooitje metalheads. Helemaal super.quote:

@xsummergirlx nu op het toilet met @monerpolie #penis #bier #huppelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:40 schreef xSummergirlx het volgende:
hallo ik ben gearriveerd waar is huppel ik wil op de foto terwijl ik haar tieten grijp haha gr

quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:40 schreef xSummergirlx het volgende:
hallo ik ben gearriveerd waar is huppel ik wil op de foto terwijl ik haar tieten grijp haha gr

lowl altijd lkkr gek die monopolie ook he!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
@xsummergirlx nu op het toilet met @monerpolie #penis #bier #huppel

Heb je toegevoegdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:53 schreef robdriessen het volgende:
kan iemand even die vent met een jas onder z'n arm op het puntje van de bar komen halen? Dat ben ik

quote:
Klinkt als een dolle boel, jammer dat ik niet langs kon komen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:53 schreef Nitrouz het volgende:
Iedereen komt aan bod, iedereen mag zijn of haar vorm omschrijven.

quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:08 schreef Nitrouz het volgende:
Hey het is heel druk, het vrouwelijk schoon maakt Dragems verlegen.

hahah PLRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:24 schreef Nitrouz het volgende:
Piemoltje piemoltje aan de wand, wie heeft de mooiste versie van autisme van 't land?

Jammer dat je niet op durft komen dagen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:33 schreef djkoelkast het volgende:
Pics van Dragems die mannen zoent

quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:37 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Jammer dat je niet op durft komen dagen.
 _____!
_____! 

ga dan ook eens luisteren en meepostenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:38 schreef prinsdino27 het volgende:
Haha gezellig hier billen van Monopoly in mijn gezicht en tieten van Huppelmuts in mijn gezicht 450 euro brank ONZ Radio

mkg mike brand 88
wir sind wieder da

Er zijn wel meer autisten hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]_____!
Ik heb direct al gezegd dat ik niet kwam.

Die komen wel hoor, maar dat was me het nachtje wel. We hebben de slechtste gids van Utrecht gehad. Maarja die kerel had al een pil of 3/4 in zijn nekquote:

quote:Op zondag 27 februari 2011 11:46 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, ik ben weer vrij. Weet ik ook eens hoe het is om een nachtje cel te krijgen.
 Wat had je gedaan?
 Wat had je gedaan?

Kerel één nachtje maar?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:46 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, ik ben weer vrij. Weet ik ook eens hoe het is om een nachtje cel te krijgen.
 , ik had je sowieso deze week niet meer online verwacht.
, ik had je sowieso deze week niet meer online verwacht.

Lekkerbezig.nlquote:Op zondag 27 februari 2011 11:46 schreef robdriessen het volgende:

quote:Op zondag 27 februari 2011 10:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die komen wel hoor, maar dat was me het nachtje wel. We hebben de slechtste gids van Utrecht gehad. Maarja die kerel had al een pil of 3/4 in zijn nek

die gast
  die gast  

Het verschil niet meer weten tussen een barmeubel en een toilet. Laten we het daar op houden.quote:

was wel episch.. je haalde je zwans zo tevoorschijn.. bam jonguhquote:Op zondag 27 februari 2011 12:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het verschil niet meer weten tussen een barmeubel en een toilet. Laten we het daar op houden.

quote:Op zondag 27 februari 2011 12:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het verschil niet meer weten tussen een barmeubel en een toilet. Laten we het daar op houden.

Je hebt tegen de toog staan te zeiken?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |