Jij bent toch die ontsnapte metropsychopaat?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:39 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben ziek in mijn hoofd. En toch kom ik.
totdat ik vanaaf over je schoenen heen kotsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:32 schreef Driepink het volgende:
goedzo KKJ!
zo willen we het zien/horen
dan dump ik je in de grachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
totdat ik vanaaf over je schoenen heen kots
ok! Pm maar ffquote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JIJ!!
Ik moet even een nummer doorgeven aan jou!!!
Goed voornemen!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga mijn broek aanhouden vannacht!
Gaat je toch niet lukkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik neem Ez meequote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Huppelmuts en ik komen dus alleen
Wie?quote:
Eigenlijk neem jij mij meequote:
Oh, dan kom ik niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:18 schreef Monopoly het volgende:
jmmrquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:56 schreef yvonne het volgende:
Ik wens jullie heel veel plezier, denk niet dat ik het ga halen na m'n werk, jammer!
Dat moet wel een harde fissa gaan worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:20 schreef Ezechielk het volgende:
Zo. Huppel en ik zijn de eerste aanwezigen denk ik.
haha, ik sta nu ook bij de gitaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:20 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik ben er ook ik sta bij die gitaar
Twee gezellige alcoholisten, een student, een player en een zooitje metalheads. Helemaal super.quote:
@xsummergirlx nu op het toilet met @monerpolie #penis #bier #huppelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:40 schreef xSummergirlx het volgende:
hallo ik ben gearriveerd waar is huppel ik wil op de foto terwijl ik haar tieten grijp haha gr
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:40 schreef xSummergirlx het volgende:
hallo ik ben gearriveerd waar is huppel ik wil op de foto terwijl ik haar tieten grijp haha gr
lowl altijd lkkr gek die monopolie ook he!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
@xsummergirlx nu op het toilet met @monerpolie #penis #bier #huppel
Heb je toegevoegdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:53 schreef robdriessen het volgende:
kan iemand even die vent met een jas onder z'n arm op het puntje van de bar komen halen? Dat ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |