Is niet correctquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:26 schreef ranja het volgende:
Ok, staat ze op de hoes van een oud Pumpkins album?
bv Siamese Dream?
quote:is considering quitting music – according to one tabloid newspaper report.
According to the Daily Mirror, an anonymous source has said the singer is "really down about" It didn’t sell well and charted terribly and she isn’t trying again and making a comeback."
Briljante programmering.quote:
Komt in de buurt. Alleen werd er een andere band genoemd.quote:
Hehe, zo erg was t niet met Anneke.quote:
Daar was je vast blij meequote:
Ik hoor graag bagger.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar was je vast blij mee
quote:Na eerst gedurende een jaar repertoire te hebben geschreven, richten Eric Maas (bas) en Hans Bos (zang/gitaar) in augustus 1990 de band op met Dick Brouwers (hammond), Joop Pollet (gitaar), Edwin Visser (drums) en Marieke Giessen en Sigrid van Woudenberg als achtergrondzangeressen. Twee weken later tekent de groep bij het Engelse Anxious Records, platenlabel van David A. Stewart (Eurythmics). In juni 1991 verschijnt een eerste EP waarvan Nobody Told You Anything en Cry All Over Me airplay krijgen in Engeland, Nederland en België. Visser, Giessen en Van Woudenberg worden vervangen door respectievelijk Pascal Vermeer, Titia van Krieken en Marjolein Kempen. Stewart produceert vervolgens het debuutalbum PUUR, waarna tours door o.a. Nederland, Engeland (met Shakespears Sister) en Duitsland (met The Godfathers) volgden.
De in Londen opgenomen videoclips ('When Violets Meet' en 'Strange Flowers') worden op MTV vertoond, evenals de clip 'Nobody Told You' door A. Swietkowiak.wordt door velen omschreven als 'Velvet Underground ontmoet jaren negentig-pop'. Later voegen zich beurtelings Henk Jonkers (Fatal Flowers), Gerben Ibelings (Bad to the Bone) en Marc Lamb (Claw Boys Claw) toe. Ten tijde van de laatste cd Get Well Soon (Polydor/Peermusic) wordt de rij gesloten door Jacques Beljaars (drums) en Paul van Weert (toetsen). Bijzonder ook is Running for Love, een duet met zangeres Toni Halliday van Curve, opgenomen in de Londense Church Studio (1992).
Dat dus.quote:
Ik moet mijn lijstje nog maken, maar meer uit jouw lijstje dan Kadanz zou ik niet komen. De albums van Toontje Lager zijn bijvoorbeeld echt pure bagger, hoewel ze best een paar sterke singletjes hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens ook nog geen nominaties voor o.a. The Prodigal Sons, The Scene, Kadanz, Toontje Lager, Blue Murder, Krezip, Caro Emerald en Anouk. Toch best opvallend.
die komen wel mijn lijstquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens ook nog geen nominaties voor o.a. The Scene,Krezip,
Anouk heb ik zeker wel gezien in één van de lijstjes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens ook nog geen nominaties voor o.a. The Prodigal Sons, The Scene, Kadanz, Toontje Lager, Blue Murder, Krezip, Caro Emerald en Anouk. Toch best opvallend.
We've got a winner!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:54 schreef Felagund het volgende:
Had die niet iets met Matt Bellamy van Muse, die Hudson? Of was dat een andere actrice.
quote:
Je herkent haar wel? Dan is het denk ik niet moeilijk om aan de hand van de stijl van het album een gokje te wagen.quote:
Dit is een vrij bekende. Al denk ik niet dat je zijn muziek waardeert. Behoorlijk gehyped de laatste jaren.quote:
Nou ja, vooruit, ik heb ook geen zin om nog verder hints te gaan geven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:58 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik weet wie het is, maar ik weet niet hoe die gast heet.Nouja, z'n achternaam kan ik wel raden natuurlijk, is dat genoeg?
Correct.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:22 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Mumford.
Of heet ie niet zo en is het een misleidende bandaam?
Is dit de zanger van Mumford & sons of zijn vader?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:49 schreef Felagund het volgende:
Ik ben zo dadelijk even 20 minuten weg, maar wellicht kan deze man jullie helpen:
[ afbeelding ]
Dat is Jo met de Banjo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dit de zanger van Mumford & sons of zijn vader?![]()
Hij komt me namelijk helemaal niet bekend voor? Ik snap de hint niet (ja ik weet dat de vraag al beantwoord is
)
Welke band?quote:are an alt-country band from England. It is the side project of Tim Rice-Oxley and Jesse Quin, members of the rock band Keane. Their self-titled debut album was released on October 18th, 2010. The band's line-up is extensive, including members of Keane, Noah & The Whale, The Killers, The Long Winters, The Staves, Mumford & Sons. The core of the band, though, is composed of frontmen Tim Rice-Oxley and Jesse Quin, both members of Keane. The live band consists primarily of Jesse Quin, Tim Rice-Oxley, Jessica Staveley Taylor, Fimbo, John-William Scott and Phil Renna.
Correct!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, dit is wel de hoes van single Teethgrinder, maar niet van Nurse.
Dat was de Video Still. Vraag van mij, idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef ranja het volgende:
Tja, die singel teethgrinder had ik laatst al een punt mee gehaald, maar nu werd om een album gevraagd
Ja,excuses,waar 'album' staat had natuurlijk 'single' moeten staan... Ik stel voor dat het punt naar Ranja gaat, die had tenslotte het bijbehorende album goed.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misleidende vraag dan, TSE
Denk dat ranja anders ook wel de goeie gegokt zou hebben.
Ik zag eerder vandaag dat ik het punt kan missen, Ik ben voorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja,excuses,waar 'album' staat had natuurlijk 'single' moeten staan... Ik stel voor dat het punt naar Ranja gaat, die had tenslotte het bijbehorende album goed.
Het zullen de pijnstillers wel zijn.
Dank, veranderd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zag eerder vandaag dat ik het punt kan missen, Ik ben voor
Dan bespaar ik jullie de Video Still van Geek Stink Breath, die ik van plan was te vragen.
[/quote]quote:[quote]He's got the potion and the motion
When I'm feeling low
When my love starts to flow
He's got the power every hour
He's the reason why my face is all aglow
van nurse naar doctorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1e regel doet me denken aan Dr Love van First Choice.
edit: even wat extra toegevoegdquote:Come into these arms again
And lay your body down
The rhythm of this trembling heart
Is beating like a drum
It beats for you - It bleeds for you
It knows not how it sounds
For it is the drum of drums
It is the song of songs...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is een liefdesliedje..en of het voor Dracula zelf is, tja...
Ah, zie je wel, je hoeft maar net geboren te zijn om het te kennenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:02 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Electric Light Orchestra - Here Is The News
quote:You gotta flow, like a river
Heading the same way forever
I love you love you love you and I'm trying
To figure out how, make it better
Ha, langs dat voormalige punkhok ben ik gisteren ook gelopen, tenminste als je het voormalige kraakpand de Groote Keijser aan de Keizersgracht bedoeld.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:38 schreef Z het volgende:
Is dat dat voormalige punkhok ergens op een gracht? Daar is ooit een documentaire overgemaakt waarvan de naam me niet te binnen wil schieten ...
Absoluut Amsterdam, aan één van de grachten ook...quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef ranja het volgende:
Het komt me toaal niet bekend voor.
aan de stijl te zien is het wel in A'dam?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:56 schreef Homdeck het volgende:
Is dat niet de woning van Jurriaan de Cock. is Toots tielemans dood?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:07 schreef Burnett het volgende:
De hoes van Holland - The Beach Boys?
En dat van U2LTD ook...quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:16 schreef Berkery het volgende:
Het kantoor van BV The Rolling Stones?
Dan loop je 1:05 achter op Fok.quote:
Minder erg dan 1,5 uur...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan loop je 1:05 achter op Fok.
In de middag altijd even tijd om te doen, wel jammer als er dan geen vraag is. Morgen weer een dagquote:
Wat van wie?quote:And even in this generation, living through computers
Only love love love can reboot u
Knap, ik had niet direct verwacht dat je het uit deze twee regels zou kunnen halen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:27 schreef De_Rikster het volgende:
Wake Up Everybody - John Legend & the Roots?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De baas zal wel denken: "wat heb ik toch ijverig personeel''........quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:10 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Minder erg dan 1,5 uur...
Ik ga naar huis, zit nu al meer dan een uur in mijn eigen tijd hier om de volgende vraag te zien :p
:Tquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:53 schreef Blogman het volgende:
Dat is wel een (compilatie-)album, maar geen nummer.
quote:
Dat is de schrijver. Ik vroeg wie het zong.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef belsen het volgende:
Dat was toch van Ewan MacColl, de pa van Kirsty?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:15 schreef Blogman het volgende:
On topic: de voor- en de achterkant van de single ?
quote:You little thief
You little savage
You little beauty
You little whore
You've taken everything
I had to believe in
Now there's nothing
To believe in at all
So tell me how does it feel
To make a grown man wanna die
Does it make you uneasy
Does it every cross your mind
Ik heb anders een versie van Ewan MacColl.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:36 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Dat is de schrijver. Ik vroeg wie het zong.
Ja, dat is goed genoeg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:59 schreef MadMaster het volgende:
Is You Little Thief een antwoord/sneer richting de schrijfster van A Good Heart?
Wat van wie?quote:Well I see him every morning in the schoolyard
when the schoolbell rings
and when he passes in the hallway
well he doesn't seem to notice me
he's got a crush on my best friend
but she don't care, 'cause she loves someone else
I'm standing on the outside, not the inside where I wanna be
Eind jaren '70.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:53 schreef ranja het volgende:
klinkt als iets 60s girlgroup-achtigs
maar het komt me niet bekend voor
quote:Just the other day I was praying that he'd give me a chance
hoping he would choose me for his partner
for the high school dance
I was standing outside the class
but it wasn't me, but my best friend, he asked
I went running back inside teary-eyed
and left the two of them behind
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Het lijkt me iets dat door een dame gezongen wordt...
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb geen idee wie er op mijn avatar te zien is, maar ik noem 'r ook maar Chester.
Ik weet zeker dat die niet gaat over een meisje dat niet gevraagd wordt voor een schoolfeestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk nummer (quote:"" is a 1975 single from
. Taken from the album
it omits the gravel footstep sound effects at the start. A number two hit in the United Kingdom, it also gave the group its first substantial exposure in the United States, reaching number 30 in early 1976 on the U.S. pop singles chart and doing even better on progressive rock radio.
The song started as aninstrumental, but then gained lyrics from
;
said the song came to him while he was walking and kicking the leaves in Hyde Park.
"" is one of The Rock and Roll Hall of Fame's 500 Songs that Shaped Rock and Roll. It remains
's highest-charting single in the U.S., while in the UK it was only topped by their 1981 version of John Lennon's "
".
In the Depeche Mode tour documentary/film 101, lead vocalist Dave Gahan sings along to the song while playing a pinball machine.
Its b-side in most countries was "", a non-LP instrumental track written by
, which is now available on the "
" boxset.
The audio sample at the start of the single version is taken from the opening audio scene of "Duel" , wherein Dennis Weaver is walking to the garage at his house , stepping into the car ( 1972 PlymouthValiant ) , starting its Slant Six motor , and peeling-out on gravel that's in the gutter in front of his house .
Love Is The Drug van Roxy Music...quote:In the Depeche Mode tour documentary/film 101, lead vocalist Dave Gahan sings along to the song while playing a pinball machine.
quote:
quote:It flies
Out of a dream
It's antisceptically clean
MadMaster +1quote:Love Is The Drug van Roxy Music...
Plaatje wordt tegen gehouden door onze McAfee settings...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:09 schreef bartrid het volgende:
Hij doet de vocalen maar het is niet Motorhead
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk ivm homo-erotische lading...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Plaatje wordt tegen gehouden door onze McAfee settings...![]()
Nee, gewoon een blacklist met allerlei websites die hier geblocked zijn...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:28 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ivm homo-erotische lading...
Toch wel hun bekendste nummer denk ik. Voor degenen die de foto niet kunnen zien, da's Lemmy.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:28 schreef cafca het volgende:
Tja, ik ken niet zo heel veel van die band....
buzzkok +1quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:37 schreef buzzkok het volgende:
Dat zal dan zijn 1e band Hawkwind zijn met Silvermachine?
Tekst zelf doet geen bel rinkelen...
Yup, hebben Brainstorm van Hawkwind gecovered.quote:
quote:There's a cold kenetic heat
Struggling, stretching for the beat
Never stopping
With her hair against the wind
Maar niet die clip...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef bigshadow het volgende:
De inspiratie komt voor uit de clip van the avalanches en iedereen kent het nummer!!
Correct!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef Blogman het volgende:
Michael Sembello - Maniac
Kom net terug van de quiz waarin we sinds een jaar eindelijk weer eens een prijsje hebben gewonnen..
bartrid +1quote:flashdance
quote:He's for ev'ry one of us
Stand for ev'ry one of us
He'll save with a mighty hand
Ev'ry man ev'ry woman ev'ry child
cafca +1quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:26 schreef cafca het volgende:
Flash! (aaah-aaah, Saviour of the universe!)
van Queen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |