Ha, langs dat voormalige punkhok ben ik gisteren ook gelopen, tenminste als je het voormalige kraakpand de Groote Keijser aan de Keizersgracht bedoeld.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:38 schreef Z het volgende:
Is dat dat voormalige punkhok ergens op een gracht? Daar is ooit een documentaire overgemaakt waarvan de naam me niet te binnen wil schieten ...
Absoluut Amsterdam, aan één van de grachten ook...quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef ranja het volgende:
Het komt me toaal niet bekend voor.
aan de stijl te zien is het wel in A'dam?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:56 schreef Homdeck het volgende:
Is dat niet de woning van Jurriaan de Cock. is Toots tielemans dood?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:07 schreef Burnett het volgende:
De hoes van Holland - The Beach Boys?
En dat van U2LTD ook...quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:16 schreef Berkery het volgende:
Het kantoor van BV The Rolling Stones?
Dan loop je 1:05 achter op Fok.quote:
Minder erg dan 1,5 uur...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan loop je 1:05 achter op Fok.
In de middag altijd even tijd om te doen, wel jammer als er dan geen vraag is. Morgen weer een dagquote:
Wat van wie?quote:And even in this generation, living through computers
Only love love love can reboot u
Knap, ik had niet direct verwacht dat je het uit deze twee regels zou kunnen halen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:27 schreef De_Rikster het volgende:
Wake Up Everybody - John Legend & the Roots?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De baas zal wel denken: "wat heb ik toch ijverig personeel''........quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:10 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Minder erg dan 1,5 uur...
Ik ga naar huis, zit nu al meer dan een uur in mijn eigen tijd hier om de volgende vraag te zien :p
:Tquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:53 schreef Blogman het volgende:
Dat is wel een (compilatie-)album, maar geen nummer.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |