En als ze vrijgezel is, dan stoppen met overanalyseren zoals je nu doet en er gewoon voor gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef trovey het volgende:
Ik lees nergens of je weet of ze al bezet is, wellicht handig om daar eerst achter te komen.
Yep, dan gewoon duidelijk aangeven dat je de persoon wel heel aardig vindt.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:52 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
En als ze vrijgezel is, dan stoppen met overanalyseren zoals je nu doet en er gewoon voor gaan.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
Uitvinden of ze een vriend heeft, if not mee uit vragen.
Dat moet je dan ook niet direct aan de persoon in kwestie vragenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:45 schreef skudkind het volgende:
Gelijk mee uit vragen de volgende keer. Niet vragen of ze al iemand heeft, dat komt zwak over. Je vraagt toch ook niet vantevoren of iemand heterosexueel is? Nou dan?
Dit vogeltje heb je in je zak als ik het zo lees. Ga er maar vanuit dat je haar juist een groot plezier doet als je haar op deze manier verrast kerel.
't is een supermarkt hoorquote:
Inderdaad, leg gewoon twee filmkaartjes tussen de vleeswaren of hang ze op het vraag&aanbod bord.. En vraag of ze daar even mee kan helpenquote:
Owja, dat is ook wel weer zoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Kerel, het zijn vakkenvullers
Inderdaad. Ik dacht ook dat ik snel actie moest ondernemen, om die friendzone te vermijden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:47 schreef Urquhart het volgende:
Je moet sowieso snel actie gaan ondernemen. Als ik je verhaal zo lees heb je zeker wel een kans, maar als je te lang gaat wachten gaat ze je meer zien als 'vriend' en zit je in de beruchte friendszone.
'Heb je zin om dit weekend wat te drinken bij [...]?'quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:35 schreef Bakkie123 het volgende:
Ik zou haar eigenlijk best eerder mee uit willen vragen, maar ik zou niet weten hoe. Ik wil het namelijk wel persoonlijk vragen en ik zou niet weten wanneer ik dat dan eerder kan doen.
Over die bon, ik wil dat vragen omdat ik niet goed weet hoe ik het anders moet formuleren. Of zou "Ik zit met een vraag, heb je zin om eens naar ...... te gaan?" ook iets zijn?
Begrijp me niet verkeerd, ik wil graag weten hoe ik haar mee uit wil vragen. Als ze me ook leuk vind, zal de manier waarop ik het zeg niet zo heel veel uitmaken verwacht ik. Maar ik wil dat niet aan het toeval overlaten en wil graag een leuke manier om haar mee uit te vragen, geen houterige.
Daar kun je nog wel eens gelijk in hebben! En dat moeten we niet hebben!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:37 schreef LeNick het volgende:
[..]
met die bon kan ze naar mijn idee juist het gevoel hebben dat je haar alleen maar vraagt omdat die bon op moet maar verder niemand weet
Als 'n vrouw openstaat voor iets, dan zijn er genoeg gasten die dat merken en er ook tijd en moeite insteken. Als een van die gasten dan net wat meer van aanpakken weet, dan ben je gezien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:03 schreef Broodjeappelstroop het volgende:
friendzone heeft voor een groot deel ook te maken met té lief zijn, té veel voor haar doen en té veel toenadering zoeken.
Dingen als friendzone worden nogal overhypt op dit forum. Alsof er een houdbaarheidsdatum van 3 weken op de interesse van een vrouw zit...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef Halcon het volgende:
Ik denk dat je snel moet zijn. Deze jongedame heeft de nodige jeuk tussen haar benen en wil snel over tot actie. Er lopen daar vast wel meer vakkenvullers die weleens iets anders willen vullen dan het vak met melkproducten, dus ik denk dat je beter snel kunt zijn.
Nodig d'r uit om iets te gaan drinken en daarna een filmpje te gaan kijken bij jou thuis. Dit soort dames weet van wanten en weet dan wel hoe laat het is. Ze weet echt wel dat dat een synoniem is voor even babbelen, de bevestiging zoeken en dan 'n paar uur lang bij jou thuis in alle mogelijke posities uit elkaar getrokken te worden.
Niet te veel nadenken, gewoon doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:43 schreef Bakkie123 het volgende:...
Wat ik me wel afvraag, als ze dit inderdaad wil, dan is het denk ik wel slim om ook gelijk een datum te prikken? Maar om daarna gelijk te vragen "Kun je aanstaande ......dag dan?" "Wanneer komt het jou dan uit?" vind ik eigenlijk nogal opdringerig overkomen. ...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef Halcon het volgende:
Ik denk dat je snel moet zijn. Deze jongedame heeft de nodige jeuk tussen haar benen en wil snel over tot actie. Er lopen daar vast wel meer vakkenvullers die weleens iets anders willen vullen dan het vak met melkproducten, dus ik denk dat je beter snel kunt zijn.
Nodig d'r uit om iets te gaan drinken en daarna een filmpje te gaan kijken bij jou thuis. Dit soort dames weet van wanten en weet dan wel hoe laat het is. Ze weet echt wel dat dat een synoniem is voor even babbelen, de bevestiging zoeken en dan 'n paar uur lang bij jou thuis in alle mogelijke posities uit elkaar getrokken te worden.
Je moet jezelf niet te druk maken over die friendszone. Of ze wilt daten of ze wilt niet daten. Je hebt een betere kans als je het gewoon chill aanpakt, in plaats van te veel druk op je schouders zetten door te denken "ik moet het snel aanpakken want anders ziet ze mij als broertje". Zo werkt het niet. Ze zal je als broertje zien als je onaantrekkelijk bent in haar ogen maar verder wel iemand waarmee ze goed kan opschieten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:58 schreef Bakkie123 het volgende:
Hiervoor heb ik 2 meiden leuk gevonden --> mee uitgevraagd --> friendzone --> balen.
Beide keren heb ik redelijk lang gewacht om actie te ondernemen en was ik misschien ook wel wat te lief ja. Mijn gevoel zegt dat ik het ditmaal beter aanpak dan de voorgaande keren en dat de kans op een date ook groter is, ik hoop dat mijn gevoel gelijk heeft
Aan de ene kant kijk ik er naar uit om haar mee uit te vragen (zijn we weer een stapje verder), maar aan de andere kant kijk ik er ook wel een beetje tegenop (ik ben er wel een beetje zenuwachtig voor haar antwoord).
Maarja, hoe ik het ook wend of keer, ik zal moeten wachten tot dinsdag. Het lijkt alsof dat nog hééél ver weg is, maar als het eenmaal maandag is, besef ik dat het toch niet zo ver weg was.
Tot die tijd duimen
Ik vind het fijn dat je zo positief bentquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:01 schreef AlmightyArjen het volgende:
Als ik het zo lees kan ze het goed met jou vinden en vind ze de andere collega's niet zo boeien, die gaat wel daten met jou
quote:
Het is te hopen dat ze tijdens het afspraakje op een gegeven moment d'r mond vol heeft.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:45 schreef Bakkie123 het volgende:
Zo niet, geen hand vol, maar een land vol.
Don't fuck the payrollquote:
70% van de relaties beginnen op de werkvloer. Hoewel ik geen ervaring heb met langdurige relaties op 1 werkvloer, denk ik wel dat het moet kunnen.quote:
Ja, maar dat zijn vaak wel allemaal lui die nooit ergens anders komenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef Flixxy het volgende:
[..]
70% van de relaties beginnen op de werkvloer. Hoewel ik geen ervaring heb met langdurige relaties op 1 werkvloer, denk ik wel dat het moet kunnen.
En dan nog, tis een supermarkt baantje, als je een relatie hebt gaat er 1 naar een andere supermarkt
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:31 schreef kwib het volgende:
[..]
Don't fuck the payroll
Geldt trouwens niet voor bijbaantjes
En als ik het zo lees gaat ze echt wel ja zeggen op je dateverzoek hoor
Ik wil haar wel mee uitvragen als we naar huis fietsen. Niemand kan ons storen en dat ik zenuwachtig ben neem ik maar voor lief. Als het hoge woord eruit is, zijn de zenuwen ook wel over denk ik, gewoon even door de zure appel heen bijten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Je pakt uit het schap bij de supermercado een paar biertjes als jij net klaar bent. Je kent haar diensten (ik heb niet alles gelezen) wel dat ze na jou moest beginnen, je zuipt die na werktijd op en dan ga je op je stoute schoenen terug naar die supermarkt. Je moet wel zorgen dat je natuurlijk niet straallazerus bent, want dat gaat niet opschieten. Je moet nu wel ff spijkers met koppen gaan slaan he, want vrouwen zien zo weer iets anders, althans ik.
Ik zou eerst maar een drankje gaan doen. Is fijn als je allebei een beetje alcohol drinkt, daar wordt je wat loser van. Nee, de bios vind ik zo onpersoonlijk, dat doe je niet voor een eerste keer en uit eten is ook niet mijn ding voor de eerste keer. Neem van mij aan dat een drankje doen, beetje rustige en gezellige omgeving het beste is
Succes!
Zover ik weet zijn er 2 relaties op de werkvloer ontstaan, waarvan er eentje uit is, en de andere zijn nu dik 3 jaar bij elkaar. Ik verwacht, als wij er professioneel mee omgaan, de baas er geen commentaar op heeft.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef Flixxy het volgende:
[..]
70% van de relaties beginnen op de werkvloer. Hoewel ik geen ervaring heb met langdurige relaties op 1 werkvloer, denk ik wel dat het moet kunnen.
En dan nog, tis een supermarkt baantje, als je een relatie hebt gaat er 1 naar een andere supermarkt
Zal voor sommige wel gelden ja, misschien het merendeel wel. Niet voor mij in ieder gevalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn vaak wel allemaal lui die nooit ergens anders komen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:37 schreef LeNick het volgende:
[..]
'Heb je zin om dit weekend wat te drinken bij [...]?'
Ik moest even kijken wat je bedoelde, maar nu snap ik hemquote:
Vrouwen houden er wel van als een beetje recht door zee bent en laat zien wat je wilt. Als ze "nee" zegt dan is het jammer en dat kan je dan ook zeggen. Zegt ze "misschien" dan kan je daar gekscherend op inhaken als "hoezo misschien? Het is altijd supergezellig!", met een vrij grote smile. En als ze "ja" zegt, dan zou je kunnen antwoorden (ook weer met een smile) "Oh leuk, wanneer heb je tijd? Ik kan morgenavond of vrijdagavond..."quote:Op zondag 27 februari 2011 19:03 schreef Bakkie123 het volgende:
Alleen ik heb eigenlijk nog een vraag:
Een jaar of 2 geleden, vroeg ik ook een meisje mee uit. Haar antwoord was 'ja', maar steeds verzon ze smoesjes waardoor ze niet kon (dus eigenlijk bedoelde ze 'nee'). Ook heb ik een keer 'misschien' te horen gekregen (wat uiteindelijk ook 'nee' bleek te zijn). Daarom weet ik niet goed hoe serieus ik haar antwoord kan nemen.
Bij beide keren die ik hierboven heb beschreven, heb ik verder niet om een datum gevraagd (oké, als een meisje 'misschien' zegt, ga je niet over een datum beginnen. Maar als een meisje 'ja' zegt, kan dat wel degelijk lijkt mij). Daarom denk ik er ook over na, mocht ze 'ja' zeggen, om dan de date dan ook te plannen, of in ieder geval de datum ongeveer weten (deze week, komend weekend etc.).
Maar aan de andere kant, kan dat haar ook niet afschrikken? Dat ik te hard van stapel loop? Daarnaast, om gelijk daarna te vragen "Komt volgende week dinsdag goed uit?", lijkt mij een beetje opdringerig over te komen. Of zit ik hier mis?
Wat is jullie kijk erop eigenlijk?
Misschien gebeurt het hele friendszone-gebeuren bij vrouwen wel automatisch zonder dat ze erbij nadenkenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:33 schreef netflanders het volgende:
Als vrouw zijnde; die friendzone is echt een mythe verzonnen door niet-aantrekkelijke mannen die toch geen kans zouden maken. Als je een leuke vent bent maakt het niet uit of je een weekje of twee langer wacht. Het is echt niet zo dat wij als vrouw fundamenteel anders werken of zo.
En daarom loopt het topic al een weekquote:Op maandag 28 februari 2011 16:24 schreef Bakkie123 het volgende:
Ik ga er inderdaad niet omheen draaien, direct inderdaad.
In de bioscoop kun je wel nuttig voorwerk doen, zoals een beetje zoenen, knuffelen, haar vingeren, ze kan alvast een blowjob geven...quote:Op maandag 28 februari 2011 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sowieso niet! daten in een bios.. Dat is zo'n afknapper. Je kan niet met elkaar praten, je moet minstens 2 uur naar n scherm kijken om dan na afloop te gaan zeggen " het was gezellig!"
Vooral een drankje gaan doen.. Verder zou ik me niet al te druk maken over je zenuwen. Ik denk dat een vrouw dan wel ziet dat je enige gevoelens hebt voor haar als je gewoon met andere mensen kan communiceren.
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:10 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
En daarom loopt het topic al een week
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:55 schreef The_Sperminator het volgende:
Je hebt nog niet gezoend zie ik...
Inderdaad en bedanktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:00 schreef Urquhart het volgende:
Goed gedaanHet blijft natuurlijk wel een risico altijd om het een beetje 'open' te houden, waardoor zij alsnog kan besluiten het niet te doen. Maar aan de andere kant snap ik dat je er niet direct zoveel druk op wilt zetten.
Maar netjes gedaan. De meeste mensen die hier altijd hulp komen vragen haken af als het er op aankomt.
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Bakkie
Luister. Dit gaat echt wel lukken. Het meisje in kwestie is gewoon een beetje verlegen en dat naar elkaar lachen, jouw naam omroepen in de supermarkt zegt toch al genoeg! Zij is ook smoor op jou, dan kan ik je op een briefje geven.
Zeg haar nu gewoon dat je haar hartstikke leuk vindt. Direct zijn werkt meestal het beste en zeker als je een meisje of vrouw het gevoel geeft dat je haar helemaal super vindt.
Zeg het nu maar tegen haar. Niet lopen teutebellen en laat haar doorschemeren dat het niet om een eenmalig iets gaat.
Zij voelt het ook wel als het goed is dat jij haar leuk vindt en ik denk dat ze jonger is en wie weet heeft ze nog niet zoveel ervaring met jongens ..
'1e keer neuken is meestal het teken van een korte relatie die alleen op fysiek is gestoeld...'quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:04 schreef The_Sperminator het volgende:
Neem je rubbers mee als je op date gaat met d'r ?
Nee, niet "of". Ze heeft al ja gezegd. Vraag alleen of ze al weet wanneer ze kan. En vergeet niet haar nummer te vragen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:13 schreef Bakkie123 het volgende:
Nou, als het goed is zie ik haar morgen weer.
Als zij moet gaan werken, dan ben ik klaar. Ik moet morgen wat werkzaamheden in het magazijn doen en die bewaar ik dan voor het laatst (zodat de kans dat ik haar misloop, het kleinste is). Het lijkt me namelijk geen goed idee om te vragen naar die date, als ze achter de kassa zit.
Vandaar wil ik ernaar vragen als ze binnenkomt en haar fiets heeft weggezet (anders vind ik het ook zo opdringerig overkomen eigenlijk). Dan vraag ik iets in de trant van:"Weet je al of je volgende week zaterdag wat wil gaan drinken?" Aangezien komend weekend voor mij (en ook voor haar denk ik), toch wat lastiger zijn om wat af te spreken, vandaar heb ik eigenlijk liever volgende week zaterdag (overdag neem ik aan).
Ik zie haar, naast morgen, volgende week vrijdag weer, dus ik wil haar morgen liever niet mislopen, anders moet ik nog zó lang wachten.
Pff, ik vind het wel spannend allemaal hoorIk hoop ècht dat ze toehapt, dan zou mijn weekend al niet meer stuk kunnen
![]()
Het is herkenbaar voor mij, dat een meisje inderdaad 'ja' zei, maar uiteindelijk smoesjes verzon om toch niet af te spreken. Ze zei 'ja', maar bedoelde dus 'nee', maar dat durfde ze niet te zeggen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:17 schreef Broodjeappelstroop het volgende:
[..]
Nee, niet "of". Ze heeft al ja gezegd. Vraag alleen of ze al weet wanneer ze kan. En vergeet niet haar nummer te vragen...
Ik zou graag de post van 'watvoornaammoetikkiezen' willen aannemen, maar ik ben zo'n twijfelaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:52 schreef Bakkie123 het volgende:
Op een gegeven moment zei ik:"Trouwens he"
Ze keek me aan.
Ik (lichtelijk hachelend): Heb je eigenlijk zin om komend weekend ofzo wat te gaan drinken bij [naam terras].
Ik kreeg het idee dat ze een beetje schrok.
Zij: Samen met jou alleen bedoel je?
Ik: Ja inderdaad.
Zij: Oké, dat vind ik prima hoor. Maar ik weet niet nog niet precies wanneer.
Ik: Maakt niet uit, kijk maar wanneer je kunt.
Zij: Ja, das goed.
Twijfelen heeft geen zin; je gaat het toch gewoon doen. Hoe zij op dit moment over jou denkt staat daar eigenlijk buiten. Maar er zijn tekenen zat geweest die erop wijzen dat ze je wel ziet zitten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:05 schreef Bakkie123 het volgende:
[..]
Het is herkenbaar voor mij, dat een meisje inderdaad 'ja' zei, maar uiteindelijk smoesjes verzon om toch niet af te spreken. Ze zei 'ja', maar bedoelde dus 'nee', maar dat durfde ze niet te zeggen.
Maar je hebt gelijk van dat 'of'. Ze heeft 'ja' gezegd en daar moet ik dan ook vanuit gaan. Als ze eigenlijk 'nee' bedoelde kom ik daar vanzelf achter. Ik denk dat het dan inderdaad slimmer is om te vragen:"Komt het jou volgende week zaterdag uit om wat te gaan drinken, overdag, rond een uur of 1 à 2?" bijvoorbeeld (of is die tijd niet geschikt? Lijkt mij verder geen enkel probleem verder.
Ik heb er wel een goed gevoel overalleen ik zit nog steeds te twijfen over dat 'schrikken', zie hieronder:
[..]
Ik zou graag de post van 'watvoornaammoetikkiezen' willen aannemen, maar ik ben zo'n twijfelaarWant ik zit toch steeds te denken van:"Waar schrok ze?" Omdat we/ik de signalen fout oppikken en ze schrok omdat ze me niet leuk vind. Of 'watvoornaammoetikkiezen' heeft helemaal gelijk en ze vind me harstikke leuk, waardoor ze schrok. Maar ik blijf toch steeds twijfelen.
Dat vind ik laf overkomen. Zeker omdat ik vanmiddag nog met haar mee naar huis ben gefietst en die vraag ook toen kon stellen (maar niet deed).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:30 schreef 9611Niels het volgende:
Als je niet durft te bellen, waarom niet SMSen?
Hier heb je gelijk in, maar ik geef het niet op, totdat ze heeft gezegd dat ze niets wil doen / mij niet leuk vind of iets in die richting. Tot die tijd probeer ik een afspraakje te regelen en ga ik nog niet naar andere 'dobbelstenen' kijken. Maar ik begrijp wat je bedoeld en ik geef je er ook gelijk in, maar ik hoop dat ik ditmaal wél 6 gooi.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:19 schreef thabit het volgende:
Je kunt het het best vergelijken met het gooien van een dobbelsteen. Als je een dobbelsteen werpt, dan heb je ook niet altijd 6. Bij vrouwen heb je dito een kleine kans van slagen. Gooi je de dobbelsteen echter niet, dan heb je zeker geen 6. Wil je een keer een 6 gooien, dan moet je gewoon zorgen dat je vaak een dobbelsteen werpt. Gooi je nu geen 6, dan is dat eventjes kut (of eigenlijk niet), maar moet je maar hopen dat je snel weer een dobbelsteen kunt gooien.
Ik vind het nog steeds een goed advies dus ik zou zeggen: go for it!quote:Doe elke dag iets wat je eigenlijk niet durft
Voorlopig zie ik je nog geen plannen maken om überhaupt te gooien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:36 schreef Bakkie123 het volgende:
[..]
Dat vind ik laf overkomen. Zeker omdat ik vanmiddag nog met haar mee naar huis ben gefietst en die vraag ook toen kon stellen (maar niet deed).
[..]
Hier heb je gelijk in, maar ik geef het niet op, totdat ze heeft gezegd dat ze niets wil doen / mij niet leuk vind of iets in die richting. Tot die tijd probeer ik een afspraakje te regelen en ga ik nog niet naar andere 'dobbelstenen' kijken. Maar ik begrijp wat je bedoeld en ik geef je er ook gelijk in, maar ik hoop dat ik ditmaal wél 6 gooi.
Precies, zoiets als (on)gelegen is zo stijf als maar kan. Bovendien is je vraag kort dus dat minuutje zal ze sowieso hebben tenzij er iets is want dan zegt ze meteen wel dat je niet gelegen beltquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:50 schreef Peter het volgende:
"bel ik gelegen" niet doen
Gelijk beginnen met
"hoi X, ik heb je gister niet gevraagd wanneer je wat met me wil gaan drinken, dus bij deze: Wanneer kun je?"
Je vind het niet raar, ze pakt al de telefoon en dan heb je een paradox.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:00 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het helemaal niet raar, om even te vragen of ze wel tijd heeft om de telefoon op te pakken.
't Is goed dat je dat soort dingen in elk geval aan ons ter beoordeling voorlegt, dat kan een hoop ellende voorkomen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:17 schreef Bakkie123 het volgende:
Ja, dalijk ga ik haar bellen!
"Bel ik ongelegen" vind ik inderdaad ook wat stijfjes klinken eigenlijk, anders neemt ze toch niet op?
Maar ik zit nog met 2 kleine vraagjes:
- Ik denk dat ze wel wat schrikt als ik bel, want ik denk niet dat ze het verwacht. Dat ik haar ermee overval. Kan het niet zijn dat ik haar daardoor voor het blok zet? Dat ze geen 'nee' durft te zeggen?
Neemt niet weg dat ik haar toch ga bellen, maar ik zit wel met deze vraag. En aangezien ik haar lichaamstaal niet kan zien en mocht het een 'ja' zijn, weet ik niet goed hoe ik kan merken of dat antwoord ook gemeend is.
- Ik wil ook graag wat kwijt over mijn zenuwen bij haar (en dan bedoel ik voornamelijk gisteren). Ik dacht eraan om te zeggen:"Sorry dat ik gister zo zenuwachtig overkwam, maar wie wordt dat niet als er zo'n knappe meid langs hem fietst?" Maar ik denk eigenlijk dat dit wat tè is. Maar ik weet geen andere manier om over die zenuwen te vertellen.
Maar ik ga nu maar eerst even beltegoed halen, zie dat ik nog maar 0,98 cent heb
Werkt dit zo? Ik ben namelijk erg bang dat die zenuwen mij uiteindelijk de das om doen, omdat ik juist denk dat zenuwen een afknapper zijn, toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nee nee nee, niets over die zenuwen zeggen! Dan kom je onzeker over en daar kan ze op afknappen. Dat ze ziet dat je zenuwachtig bent vindt ze leuk maar dat je het gaat melden is een heel ander verhaal, niet doen...
Gewoon bellen, niet te veel nadenken!
Je straalt uit hoe je je voelt, als je zenuwen als ongewenst ziet zal ze dat wss oppikkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:43 schreef Bakkie123 het volgende:
Werkt dit zo? Ik ben namelijk erg bang dat die zenuwen mij uiteindelijk de das om doen, omdat ik juist denk dat zenuwen een afknapper zijn, toch?
Eest ff wat algemene interesse tonenquote:En nog iets![]()
Wat zouden jullie doen? Gewoon gelijk over die date beginnen, want ik denk wel dat dat het slimste is. Zoiets:
Zij:"Hallo?"
Ik:"Hee, met bakkie123, ik had gister niet gevraagd wanneer je wat wil gaan drinken, dus bij deze: Komt volgende week zaterdag jou uit?
etc.
Meer zoiets:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:49 schreef n8n het volgende:
Eest ff wat algemene interesse tonenWellicht wat brutaler zijn: "zet zaterdag in je je agenda" oid.
Dat staat in bericht #86.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:49 schreef n8n het volgende:
Ben benieuwd waarom je dr niet een keer na het werk meegevraagd hebt wat te gaan drinken
Als je een beetje zenuwachtig overkomt, dan vinden de meeste vrouwen dat wel schattig en voelen ze zich gevleid. Is het te veel, dan knappen ze erop af (tja, blijven vrouwen hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:43 schreef Bakkie123 het volgende:
Werkt dit zo? Ik ben namelijk erg bang dat die zenuwen mij uiteindelijk de das om doen, omdat ik juist denk dat zenuwen een afknapper zijn, toch?
Nein mann, Niet zo georganiseerd te werk gaan. Spreek haar, toon interesse, vraag ook wat je wilt.. wanneer jullie wat gaan drinken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:43 schreef Bakkie123 het volgende:
[..]
Meer zoiets:
Zij:"Hallo?"
Ik:"Hee, met bakkie123, hoe is ie?"
Zij:"Ehm.. goed hoor"
Ik:"Mooi zo. Maar je hebt mijn nummer dus ontvangen, want dat was ik nog vergeten te vragen."
Zij:"<antwoord>"
Ik:"Ooh, nog iets. Ik had gister niet gevraagd wanneer je wat wil gaan drinken, dus bij deze: Komt volgende week zaterdag jou uit?"
Als ik dan eerst vraag hoe die is, daarna of dat ze mijn nummer dus heeft gekregen (aangezien haar telefoon leeg was, ik haar een sms stuurde) en dan vraag naar die date.
Heeft iemand nog suggesties?
[..]
Dat staat in bericht #86.
Idd het wordt er niet veel beter opquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:21 schreef Urquhart het volgende:
Bakkie123, ik denk dat je het beste nu kan stoppen met denken en analyseren. Bel haar gewoon op, en zie maar hoe het gaat. Dit soort dingen kun je nooit precies van tevoren uitdenken. Geef je gewoon zekerheid, en bel op...dan weet je waar je aan toe bent.
Doelde meer op een keer na het werk, als jullie toch al samen naar huis fietsen, dan is het niet eens een date maar toch duidelijk als je enkel haar vraagt. Geen collega's erbij alles rustig. Achteraf makkelijk praten maar neem t mee voor de volgende keerquote:
en ditquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:21 schreef Urquhart het volgende:
Bakkie123, ik denk dat je het beste nu kan stoppen met denken en analyseren. Bel haar gewoon op, en zie maar hoe het gaat. Dit soort dingen kun je nooit precies van tevoren uitdenken. Geef je gewoon zekerheid, en bel op...dan weet je waar je aan toe bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik haar vandaag 2x heb geprobeerd te bellen, maar ze niet opnam (ze was zeker aan het werk ofzo). Ik wilde vragen of het haar uitkwam als we volgende week zaterdag drankje gingen doen. Dus bij deze.quote:
Inderdaad, wat denkt ze wel niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:19 schreef -J-D- het volgende:
Snel promotie maken en haar dan ontslaan!
Dat zal haar leren!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het is dat mannen zo lelijk zijn, anders was ik homo. Dat gezeik met vrouwen..
Ik heb je topic doorgelezen en ik heb respect voor je aanpak. Je hebt het goed gedaan, maar het mocht helaas niet baten. Ga lekker niet bij de pakken zitten, maar ga lekker verder met andere dingen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:38 schreef Bakkie123 het volgende:
Ze vind me niet leuk, daar baal ik wel even van en ik accepteer het ook. Maar ik blijf wel "je bent mijn type niet" een slap excuus vinden. Maarja, wat doe ik eraan? Niks, gewoon van me afzetten dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |