Mwah, de eerdere honderden doden in een paar dagen tijd waren ook geen probleem voor hem en bleef hij achter G staan.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mwah, op het moment dat je de luchtmacht gebruikt om je eigen bevolking te bombarderen lijkt het me dat het zelfs voor Berlusconi te ver gaat.
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:11 schreef Bartholomaeus het volgende:
GPDLibië:
Zit nu op een terrasje aan een cappuccino. Vliegtuigen schieten op demonstranten. Als ze het maar laten mijn cappuccino aan te raken.
GPDLibië:
Zit nu op een terrasje aan een cappuccino. Vliegtuigen schieten op demonstranten. Als ze het maar laten mijn cappuccino aan te raken.
GPDLibië:
Bronnen binnen welk leger en op wat/wie gaan ze luchtaanvallen uitvoeren?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:12 schreef reindert1981 het volgende:
De BBC meldt dat bronnen binnen het leger bevestigen dat er ergens in de komende twee uur luchtaanvallen op Benghazi zullen plaatsvinden.
Ja, maar dat ontdoet ze nu niet van de noodzaak een spoedzitting te beleggen. Daar is die raad voor. Zij heeft niet alleen als taak om militaire interventies uit te voeren, maar ook om aanbevelingen te doen en te bemiddelen in conflicten.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Je weet dat China vetorecht heeft en zelf ook een verleden met het bloedig neerslaan van protesten?
Laat Berlusconi Eurofighters er op uit sturen om ze neer te schieten. Dan maakt ie het nog een beetje goed.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:12 schreef reindert1981 het volgende:
De BBC meldt dat bronnen binnen het leger bevestigen dat er ergens in de komende twee uur luchtaanvallen op Benghazi zullen plaatsvinden.
GPDLibië:
Even aangevuld.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:11 schreef Bartholomaeus het volgende:
GPDLibië:
Zit op het gras met een cappuccino. Beetje een Lowlands-sfeertje. Vliegtuigen schieten op demonstranten. Jongens voetballen in de straten. Gadhaffi is dood. Als ze het maar laten mijn cappuccino aan te raken!
Op het moment dat het met geweren gebeurt kun je jezelf nog wijsmaken dat het nodig is om de orde te handhaven en dat die 'vijandige groeperingen' nou eenmaal aangepakt moeten worden. Maar nu zijn er zulke overdreven middelen gebruikt dat zulke verhalen hun kleine beetje geloofwaardigheid ook verliezen. Ik denk dat daarin de manier waarop meer uit maakt dan het resultaat.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:10 schreef yavanna het volgende:
[..]
Mwah, de eerdere honderden doden in een paar dagen tijd waren ook geen probleem voor hem en bleef hij achter G staan.
Nu moet hij wel afstand nemen, wil hij nog enige geloofwaardigheid overhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk niet als je er niet tegen kan.
Echt vreselijke beelden...
Vooral op het eind.. heb het toen afgezet..![]()
![]()
![]()
![]()
http://feb17.info/live-benghazi-video-feed-mohammed/ is offlinequote:Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef THEFXR het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)JxBx+%28GeenStijl%29
Ik denk dat dat deze keer wel eens zou kunnen gebeuren. Het geweld vanuit de overheid is vele malen bruter dan in Egypte waar het leger duidelijk aangaf geen geweld te willen gebruiken.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef Schadenfreude het volgende:
Bizar. Ben benieuwd of er ingegrepen gaat worden door EU of VS
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef SoldMayor het volgende:
***WARNING***De vent van de 2e foto moet wel geraakt zijn door een granaat uit een tank. Compleet over midden gescheurd zonder echte schade aan de rest van het lichaam (kan dus geen mijn zijn geweest).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk niet als je er niet tegen kan.
Echt vreselijke beelden...
Vooral op het eind.. heb het toen afgezet..![]()
![]()
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Afschuwelijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:19 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De vent van de 2e foto moet wel geraakt zijn door een granaat uit een tank. Compleet over midden gescheurd zonder echte schade aan de rest van het lichaam (kan dus geen mijn zijn geweest).
Dat zullen ze nooit doen en waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:21 schreef Ugjerke het volgende:
Heeft Nederland nog militaire mogelijkheden om deel te nemen aan een Europese actie tegen Gadaffi of hebben wij onszelf al uitgeput in Afghanistan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |