slacker_nlquote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef Viking84 het volgende:
Hey, ik had mezelf al in de OP gezet in Wiki! Kun je mij er nog even bij zetten, TS? Dan kijk ik nog even naar de Wiki.
Edit: wat raar. Daar sta ik er al in. Weet iemand hoe het kan dat ik er hier niet in sta?.
Fixedquote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef Viking84 het volgende:
Hey, ik had mezelf al in de OP gezet in Wiki! Kun je mij er nog even bij zetten, TS? Dan kijk ik nog even naar de Wiki.
Edit: wat raar. Daar sta ik er al in. Weet iemand hoe het kan dat ik er hier niet in sta?.
Omdat ik als een Ninja je naam erin heb gezetquote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef Viking84 het volgende:
Familie Mandela op de trein zetten.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:40 schreef murp het volgende:
[..]
oke oke.. ik ga, eerst even wat gewicht doorspoelen
Jawel, dat kun je wel! (Ik kon het ookquote:Op maandag 21 februari 2011 20:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit te kijken, bij 9 moet ik gewoon al 5 minuten rennen. Hoe ga ik dat doen?? Dat kan ik nooit!
Iig niet vantevoren al denken dat je het niet kuntquote:Op maandag 21 februari 2011 20:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit te kijken, bij 9 moet ik gewoon al 5 minuten rennen. Hoe ga ik dat doen?? Dat kan ik nooit!
Yes you can! Je zult jezelf nog verbazen!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:41 schreef Ticootje het volgende:
hoepel op. Die 'tip' is hier al tot in den treure voorbij gekomen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:11 schreef Y0r4n het volgende:
Even een tip, stretchen voor het hardlopen is zinloos! http://t.co/a47WYLN
Oh dat is mij ook gelukt, dus gaat jou ook lukken!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:41 schreef Ticootje het volgende:
Maar les 14 is hetzelfde als les 17 toch? Dus dat zou ook kunnen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:54 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik had al eerder gelezen dat les 14 vastloopt en dat gebeurde bij mij helaas ook (met daarmee ook mijn hele mp3-speler dus ik kon niks meer), dus ben ik maar een kilometer of 4 wezen wandelen want ik had niks bij me om de tijd bij te houden. Nu heb ik ontdekt dat les 14 op een andere mp3-speler wel schijnt te werken dus woensdag maar een herkansing helaas.![]()
Dus even een tip voor de mensen die les 14 moeten lopen: luister eerst de les helemaal af op je muziekspeler voordat je naar buiten gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |