Ja maar je kunt hem weer unrooten.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:46 schreef wc-eend het volgende:
Verlies je je garantie als je je telefoon root? Ik begin die strijd tegen mijn batterijduur wel zwaar irritant te vinden...
Same here. Ik dacht gelezen te hebben dat er ook 2.3 isquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:59 schreef ArnosL het volgende:
Is Android 2.2 de nieuwste versie van Android? Ik zie namelijk echt nooit dat er een update is en ja, ik heb hem op handmatig updaten staan.
Ik niet, maar ik ga deze work around eens testen: (vanaf bericht #66). Het schijnt dat Google dat zo in Android gebouwd heeft, nu ik een verse install gedaan heb kan ik dus niet verder dan 1 maand terug kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:52 schreef Devolution het volgende:
Ik kan wel gewoon terugkijken. Iig tot in januari 2009..
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:12 schreef Ireyon het volgende:
2.3 is voor de Desire ergens in mei/juni beschikbaar
Met de standaard Sense 2.2 rom staat ie ook al op "nooit"quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:16 schreef kikoooooo het volgende:
Voor de mensen met Oxygen 2.0.1 (Android 2.3.3). Zet bij je geavanceerde wifi instellingen 'Wifi Slaapbeleid' eens op nooit en zie je battery performance beter worden!
Echt ongelooflijk wat een verschil
Met de standaard Oxygenrom dus niet. En dus met Gingerbread niet. En hem op nooit zetten scheelt gigantisch in het batterijverbruik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Met de standaard Sense 2.2 rom staat ie ook al op "nooit"
Dus wat is dat verschil?
Wat wel apart is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Met de standaard Oxygenrom dus niet. En dus met Gingerbread niet. En hem op nooit zetten scheelt gigantisch in het batterijverbruik.
Dat zou ik toch ook denken...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat wel apart is.
Ik heb hem op "15 minuten" staan.
Als er dan 15 minuten geen wifi verkeer is, schakelt ie de wifi uit.
Zou zeggen dat dat zuiniger zou moeten zijn dan 'nooit slapen'
Dat is een andere optie dan Wifi Slaapbeleid. Dat houd nl. in dat je overgaat op 3G zodra je bijv. je scherm uitzet, wat dus meer energie kost dan gewoon met wifi verbonden blijven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat wel apart is.
Ik heb hem op "15 minuten" staan.
Als er dan 15 minuten geen wifi verkeer is, schakelt ie de wifi uit.
Zou zeggen dat dat zuiniger zou moeten zijn dan 'nooit slapen'
Vraag je telefoon niet welke modus hij moet (alleen opladen, diskdrive etc.)?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:17 schreef Dennis101 het volgende:
Even een vraagje, wanneer ik mijn telefoon met een oplaadkabel aan mijn FM-transmitter in de auto koppel om op te laden, kan mijn telefoon de SD-kaart niet meer lezen. Ik kan dus geen muziek meer afspelen vanaf mijn SD-kaart.
Iemand enig idee hoe dat kan, en belangrijker hoe ik dit kan verhelpen. Het gaat om dit ding:
http://www.pixmania.nl/nl(...)uto-f8z439ea-fm.html
ik heb al gekeken bij de instellingen om aan je PC te koppelen, maar dat heeft geen effect
Dat vraagt hij dus niet vreemd genoeg, dat via het menu instellen heb ik dus geprobeerd, maar ook dat helpt niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Vraag je telefoon niet welke modus hij moet (alleen opladen, diskdrive etc.)?
Je kunt dat ook ergens (als ie aangesloten is) in het menu instellen. Of werkt dat ook niet?
Welke TV gids app is dat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:52 schreef Iemand91 het volgende:
Jeuj, TV-gids app werkt weer goed. Mooi want ik vond dat toch wel veruit de fijnste!
Dank u.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
TVGiDS.tv. Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ik daar aan gewend was
Je bedoeld bij het installeren? Tja, daar kijk ik niet eens meer naar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:04 schreef msnk het volgende:
Tvgids.tv wil wel veel meer toegang dan tvgids.nl, opvallend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef Iemand91 het volgende:
Lekker zonnetje vandaag + niet al te veel te doen = foto's maken!
(Hou er rekening mee dat ik geen fotografie skills heb...):
mag ik vragen welke instellingen je gebruikt? die van mij maakt echt slechte foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |